Jump to content
Sign in to follow this  
Hans01

faq: zenderlijst juni verandert ? geen Astra 23.5 meer met diseqc 4/1

Recommended Posts

Bij mij is plots Astra 23 weggevallen van mijn opstelling met 4 lnbs.

Kan dit met.een nieuwe zenderlijst te maken hebben die vandaag bij gegaan is ?

Mijn situatie is met 4 lnb s met diseqc.
En de 3 andere lnb's werken prima kan dus niet aan de opstelling van de schotel liggen.

Astra 19 werkt

Astra 28 werkt

Hotbird 13 werkt

Astra 23 werkt ineens niet

Losse schotel neergezet met 1 lnb en deze situatie werkt astra 23 wel.

Meer mensen die dit ook hebben en een oplossing weten ?

Groet Hans

Er zal een component in je installatie defect zijn, of je diseqc instelling voor Astra 3 is niet in orde.

Controleer even of de LNB instellingen nog kloppen.. Soms kan er zomaar twee keer de 19.2 in staan.

Nieuwe kanalen lijst juni was niet automatisch ingelezen op Sony Bravia tv dit handmatig gedaan en alles werkt weer.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By droompje
      Ik draai nu enige weken en serverontvanger loopt paar keer per dag vast, soms zie je hem zonder enige opdracht enigma opnieuw opstarten soms staat beeld vast en dan weer aan de gang te krijgen door ontvanger herstart te geven buiten dit draait het stabiel wie heeft hier ook last van? 
    • By Kaatje
      Hallo, 
      Advies gevraagd: 
      ik ben op zoek voor mijn ouders naar een oplossing. Ze hebben een schotel, maar nu willen ze een overkapping aan het huis. Alleen zit de schotel in de weg. 
      hoe kunnen ze dit het beste oplossen en toch deze zenders houden? 

• By ccrider160
      Ik heb 2 kaarten  1 canal digitaal en 1 tv vlaanderen .heb decoder GI met 2 slots dus kan ik beide kaartjes insteken.Nu ekstra kaart tv vlaanderen aangevraagd en heb ekstra decodrr M7 (ingebouxd chipkaart)
      Hoe kan ik beide decoders tegelijk gebruiken en niet 2 hdmi (ingang steeds veranderen en wil ik niet).en m7 gebruiken  ingebouwg kaart  en kaartje in GI  decoder canal digitaal 
      Kan ik de ene coax van schotel via een splitser naar de gi decoder koppelen?

• By Mamejrom
      Beste mensen,

Wie kan mijn helpen?  Ik heb een klein Triax 60 en ik heb een groter schotel van 88 gekocht.
      Hoe kan ik de lnb's 13, 19,2 , 23,5 en 28,2 bij een Triax 88 met multiblock van Triax plaatsen? Sorry voor mijn Nederlands.

• By tipje
      Ik wil graag mijn Samsung afstandsbediening van de QE55q60 koppelen aan de mediabox next, heb hem gekoppeld maar de box staat in een kastje eronder.
      Hoe kan ik voor zorgen dat ik het deurtje gesloten kan houden en toch zappen naar de box.?
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy