Ga naar inhoud


Ik zoek een NAS waar ik LMS op kan draaien.


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik wil niet inbreken in het topic "Qnap 320" dus maar een nieuwe gestart. Ik heb een piCorePlayer waar een gepimpte Logitech Media Server op draait. M´n huidige NAS krijgt kuren (1Bay en 10 jaar oud) en daarom wil ik een nieuwe aanschaffen. QNAP ondersteunt het origineel voor mijn SqueezeBox niet meer, echter is er een complete vervanger, maar die draait op Nassen met o.a., de volgende spec´s;
Use a LogitechMediaServer, on Qnap Nas-Systems with QTS 4.0 or higher and 86/i*86/X86_64/arm5te/armhf/aarch64/arm_64 architecture ! 
Hier ga ik de mist in, ik kan met die spec´s niet herkennen welke Qnap nodig is. Het mag wat kosten maar wanneer een "eenvoudige" voldoet geef ik daar de voorkeur aan, muziek, foto´s, en soms wordt er een TV-programma opgenomen, dat is al wat ik er mee doe.
Iemand met een lantaarn om wat licht te laten schijnen? 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Tonski, ik heb inmiddels een qpkg bestand gevonden, dat maakt het nog een stuk eenvoudiger. Die Intel Chip, die kon ik dus niet uit de spec´s distilleren, bedankt nog eens!

https://www.qnapclub.eu/nl/qpkg/545 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...