Ga naar inhoud


Formule 1 in 2021


Sprietje

Aanbevolen berichten


4 uren geleden, Sprietje zei:

k vind het maar een vreemde zaak. Dit betekent dus dat heel de wereld de F1-races nu in 1080p vrij kan bekijken.

Ik kan me ook niet voorstellen dat daar niet een stokje voor gestoken zal worden.

Het zou de multi-miljoenen markt aan tv gelden volledig op z'n kop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het reclamevrij blijft weet ik niet. Ik zou dat de programma mensen moeten vragen.

Dat heeft echter niets met het feit te maken dat je de MBC programma´s nu via het www fta kan bekijken.

Ik kan er niet alles over zeggen maar wel het volgende:

MBC Group heeft enorm veel last van piraterij van boevenbendes vooral in Saudi Arabiya die ons model van eerlijke uitzendingen waarvoor we rechten en royalties betalen volledig kapot te maken door onze programma´s via IP Streams tegen betaling beschikbaar te maken voor iedereen.

Het probleem is zo ernstig dat we ons bestaan zeker in deze Corona crisis in gevaar zien komen en we kunnen er weinig tot niets tegen ondernemen.

Dus is er nu een besluit gekomen om alle programma´s beschikbaar te maken..gratis...met als doel om te onderwereld putten te dreggen want nu heeft niemand geen interesse meer om een abbonement af te sluiten voor geld met deze gangsters.

BeIn sport gaat waarschijnlijk hetzelfde doen en gaat de strijd aan met de BeOutQ gangsters door alle programma´s gratis fta aan te bieden. Net zo lang tot het "moeras" droog ligt.

Tergelijkertijd gaat de regering in Saudi Arabiya duidelijk strengere straffen opleggen tegen programma-piraterij en ziet het niet meer langer als cavaliers delict.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wanneer MBC de F1 volledig FTA gaat aanbieden, zal er ook minder animo zijn een abonnement af te sluiten bij reguliere aanbieders.

Ik kan me niet voorstellen dat die aanbieders dat doodleuk zullen gaan accepteren.

 

Bein Sport is dacht ik de rechthebbende partij voor de Champions League, in jouw gebied.

Kunnen we daar dan binnenkort hetzelfde verwachten?

 

 

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie weet komt er voor Europa een regio blok.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, johnno zei:

Bein Sport is dacht ik de rechthebbende partij voor de Champions League, in jouw gebied.

Kunnen we daar dan binnenkort hetzelfde verwachten?

 

Waarschijnlijk wel. Maar 100% zeker niet. We concurreren met elkaar.

MBC kanalen waren op de kabel in HD in de GCC & Maghreb landen altijd al fta.

De piraterij treft BeIn nog veel harder dan MBC.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me leuk om te weten ;

Kalender 2021

28 maart: GP Bahrein
18 april: GP Emilia Romagna (Imola)
2 mei: GP Portugal 
9 mei: GP Spanje
23 mei: GP Monaco
6 juni: GP Azerbeidzjan
13 juni: GP Canada
27 juni: GP Frankrijk
4 juli: GP Oostenrijk
18 juli: GP Verenigd Koninkrijk
1 augustus: GP Hongarije
29 augustus: GP België
5 september: GP Nederland
12 september: GP Italië
26 september: GP Singapore
3 oktober: GP Rusland
10 oktober: GP Japan
24 oktober: GP Verenigde Staten
31 oktober: GP Mexico
7 november: GP Brazilië
21 november: GP Australië
5 december: GP Saoedi-Arabië
12 december: GP Abu Dhabi

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De testdagen die in Bahrein op vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 maart gereden worden, vinden plaats van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur Central European Time, dat is van 10:00 tot 14:00 en van 15:00 tot 19:00 uur lokale tijd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt precies. UTC time (Universal Time Coordinated) noemde men vroeger Greenwich Mean Time (GMT) en verschilt tegenwoordig altijd 1 uur met Central European Time (UTC+1) Het verschil tussen Arabia Standard Time AST en UTC-time is dus 2 uur maar ik dacht niet het hele jaar door i.v.m. zomer- en wintertijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...