Ga naar inhoud


Formule 1 in 2021


Sprietje

Aanbevolen berichten

MBC2  is FTA

MBC2 HD is gecodeerd in Irdeto2

Op de 26E.

 

Toen de 26E zijn footprint nog niet gewijzigd had, had ik alle MBC's gewoon met mijn 80cm schoteltje; tsja, toen gingen ze de footprint veranderen....

 

Wat ik leuk vond, was dat ze veel Amerikaanse films uitzonden -met het originele geluid- daaronder had je dan Arabische ondertitels, maar daar heb ik me nooit aan gestoord.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • Moderator

Red Bull heeft een techneut bij Mercedes weg gekocht, hij gaat de nieuwe motoren bij Redbull ontwikkelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Drs. IJzerbout said:

Bron?   (Zucht!)

Quote

Just weeks after the Milton Keynes-based team announced that it had signed Mercedes' head of mechanical engineering Ben Hodgkinson as its new technical director, more personnel have been confirmed as moving from the German car manufacturer to Red Bull.

Mercedes' head of manufacturing Steve Blewett is to become Red Bull's power unit production director.

Omid Mostaghimi, who is Mercedes' F1 electronics team leader, will be Red Bull's head of powertrains, electronics and ERS.

Pip Clode, who is Mercedes' F1 power unit concept team leader, is to become Red Bull's head of mechanical design ERS.

Anton Mayo, a Mercedes engineering team leader, will be head of power unit design ICE, while Steve Brodie, Mercedes' F1 trackside and final inspection manager, will become Red Bull's Group Leader ICE Operations.

The team has also said it will soon appoint a new Head of Mechanical Development, whose name will be announced in the coming weeks.

motorsport.com

 

Dit zijn dus niet jongens die achter een draaibank staan of de werkplaats aanvegen :D  Die is een serieus verlies voor HPP.

 

Daarnaast de strijd van RBR om de budget cap ook voor de PU's te laten gelden. Daar staat Mercedes dan met 500 medewerkers bij HPP.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...