Ga naar inhoud


Formule 1 in 2021


Sprietje

Aanbevolen berichten


Interessante ontwikkeling. De volgende stap als opvolger van z´n vader.

 

Mick Schumacher wordt reserve coureur bij Ferrari.

 

Bron: Mick Schumacher ist Ferrari-Reservefahrer 2022 | AUTO MOTOR UND SPORT (auto-motor-und-sport.de)

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hamilton heeft aan Mercedes aangegeven dat hij er volgend jaar weer gewoon bij is.

Omdat hij nooit officieel aangegeven heeft te willen stoppen is er geen officiële mededeling dat hij wel mee doet.

Aldus de Formule 1 sportpers.

 

Volgens Franco Nugnes van Motorsport.com zal Hamilton zijn huidige contract met Mercedes nakomen en terugkeren voor het F1-seizoen 2022.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2021 om 12:12, Drs. IJzerbout zei:

Interessante ontwikkeling. De volgende stap als opvolger van z´n vader.

 

Mick Schumacher wordt reserve coureur bij Ferrari.

 

Bron: Mick Schumacher ist Ferrari-Reservefahrer 2022 | AUTO MOTOR UND SPORT (auto-motor-und-sport.de)

 

komt gewoon door de naam, niet meer of minder.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet bij velen het geval?

Was mijn vader niet technisch geweest en mijn opa geen elektricien zou ik dan wel de techniek in zijn gegaan?

Denk dat je dat bij veel families ziet,

is opa politieman/militair geweest dan heeft vader ook vaak zoiets gedaan en doen de kleinkinderen ook werk in die richting.

Is vader advocaat, politicus of tandarts dan zijn de kinderen dat ook of hebben een beroep dat er mee te maken heeft.

Zijn de ouders muzikaal of creatief bezig dan zie je dat ook terug bij de kinderen.

Dus niets vreemds aan lijkt me.

 

De gezegdes zijn dan ook "ieder vogeltje zingt zoals die gebekt is" en "de appel valt niet ver van de boom".

En er zijn wat buitenbeentjes die totaal iets anders doen maar vaak klopt het wel.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...