Ga naar inhoud


Babytv via canal digitaal app


jjbrrr

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik maak gebruik van Canal digitaal via de samsung tv app , de app op ios en via desktop. 

Op alle drie de devices is de uitzending van Babytv erg slecht. Er verschijnen telkens blokjes bij bewegingen en het logo linksboven beweegt telkens wat. 

 

Iemand anders die kan bevestigen dat dit een probleem van de zender of canal digitaal is? 

Ik heb dit namelijk bij geen enkele andere zender en maak gebruik van glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@jjbrrr heb eens gekeken via de site online van Tv Vlaanderen waar baby tv ook in het aanbod zit en hier ook licht bibberend beeld, denk dat het is omdat de bitrate van het beeld te laag is, beeld kwaliteit is ondermaats.

heb het dus ook hier.

ligt niet bij jou maar bij M7/Canal+

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Canal Digitaal (de Benelux tak) heel snel moet gaan overwegen óf ze op deze voet nog wel verder kunnen. Gezien de 'pure' op NL gerichte zenders zijn ze door iedereen ingehaald. Met een gewoon kabelabo kom je net zo ver. Er is gepoogd om de leegte op te vullen met prulzenders bestemd voor Oost-Europa die absoluut niets met het oude Discovery van doen hebben (vaak zelfs geen NL ondertiteling)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet is al jaren niet meer exclusief. Gewoon dezelfde meuk als de kabel. Alleen nog interessant voor mensen in het buitengebied (bestaat dat nog in NL?)...

1 minuut geleden, Penthe zei:

Tja heb geen andere optie, kan geen kabel nemen enkel online abo maar dat mag niet buiten Nederland. Dus zit ik vast aan de sat, Joyne is geen optie palmboom in de weg.

 

Kettingzaag??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2020 om 18:12, Mimisiku zei:

Ik denk dat Canal Digitaal (de Benelux tak) heel snel moet gaan overwegen óf ze op deze voet nog wel verder kunnen. Gezien de 'pure' op NL gerichte zenders zijn ze door iedereen ingehaald. Met een gewoon kabelabo kom je net zo ver. Er is gepoogd om de leegte op te vullen met prulzenders bestemd voor Oost-Europa die absoluut niets met het oude Discovery van doen hebben (vaak zelfs geen NL ondertiteling)..

De op NL gerichte kanalen verdwijnen vanzelf naar IPTV door te lage kijkcijfers,en te dure distributie,denk aan 192tv

denk dat tzt rtl lounge er ook aan gaat

 

nu ook al een paar npo themakanalen welke stoppen

 

ruimt dus vanzelf op

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby TV is een Tsjechisch programma om ouders te 'ontlasten' en de baby's vast TV-rijp te maken. Voorloper van 'het programma met de Muis" (voor wie het kent)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2020 om 13:49, Tonskidutch zei:

wtf is babytv?

 

hoe maak ik ze

hoe kleed ik ze

hoe voed ik ze

hoe meubileer ik ze

hoe goed vindt je jezelf als ouder

?

ben gelukkig bijna 60 en kan het niet ontvangen :P

 

Dat komt weer op latere leeftijd dat je je in die modus gaat bevinden.😜

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby TV dat is een animatie zender voor baby's of kinderen tot 4 of 5 jaar, filmpjes met poppen of dieren of soms met kinderliedjes 24u per dag 7 op 7, zoals cartoon network. Als volwassene niet echt iets om een hele dag naar te kijken, je wordt er na enige tijd knetter gek van en ik zou er hoofdpijn van krijgen, geef mij dan maar Eurosport.

Momenteel ontvang ik Baby TV via Proximus TV zonder problemen en ik heb zowel de Nederlandse als de Franse versie van dit kanaal.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...