Ga naar inhoud


Hmmmm, coooookies!


Michel

Aanbevolen berichten


Op 21-12-2020 om 16:28, ceesv zei:

Het probleem in het kort is, dat er een cookie wetgeving is, die zijn doel voorbij schiet.

Onze forum software voorziet ten dele in de wetgeving, maar is volgens Willem naar de letter der wet niet volledig conform.

 

Dit schaadt niemand.

 

Echter vindt Willem dat hij mag vorderen dat we tot in de punten en komma's de wet naleven.

En hij geeft aan, dat wanneer wij dat niet doen, hij de autoriteit daarover zal informeren.

(Nee D-Box, hij dreigt niet met een rechtszaak.)

 

Onze huidige software leverancier geeft aan dat onze software voldoende conform de wetgeving is, en dat er geen veranderingen te verwachten zijn.

 

Oplossing, we sluiten het forum om Willems rechtsgevoel te bevredigen.

Oplossing, we kopen nieuwe software die Willems rechtsgevoel bevredigt.

(Indien die er al is, en we dat zouden kunnen betalen).

 

Is dit een uitzondering, dat er iemand klaagt?

 

Nee, zo rolt tegenwoordig onze maatschappij, kijk naar problemen rond de stikstof problematiek.

Er zijn nog een paar rechtszaken lopend, waar burgers vorderen dat de overheid zijn eigen wetten uitvoert.

Het zal je verrassen wat daarvan de consequenties gaan zijn.

 

 

Het investeren, met sommen geld in nieuwe software, verzekert echter niet de toekomst.

Kijk naar boeren die miljoenen geïnvesteerd hebben in stallen, waarvan het beton en de verf nog aan het drogen zijn.

Die dan een brief krijgen dat de wet veranderd is en ze het volgende miljoen mogen gaan uitgeven.

 

Is de staat er voor de burgers, of zijn de burgers om de staat te dienen, een vraag die de afgelopen week al eerder gesteld is.

 

 

Ik denk dat Willem een jurist is zonder werk en op deze manier wat geld ziet te sprokkelen.

 

Kan mij nog herinneren, een aantal jaren terug dat websites werden uitgeplozen op copyright-achtige zaken door juristen en meer van dat soort dure individuen.

 

Héél veel sites moesten als ze geluk hadden alleen de content verwijderen maar ook werden vaak boetes uitgedeeld.

 

Dus Willem zit blijkbaar op zwart zaad.

En er zullen er altijd zijn die daar intrappen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overleg gehad met de autoriteit "please me and my family-fund".

 

Jullie zijn in overtreding. Daarbij kan ik helpen om de schade zoveel mogelijk te beperken. Mijn uurloon is € 180,00.

 

In afwachting, Willem...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...