Ga naar inhoud


Hmmmm, coooookies!


Michel

Aanbevolen berichten

Op 20-12-2020 om 13:53, Michel zei:

Onlangs kwam ik terecht op uw website sat4all.com.

Dit refererende aan de mail van Willem.

 

Hoe kan je nou per ongeluk op ons sat-board terecht komen.

Sat4all.com moet je gewoon weten! anders vind je het nooit.

Laat m maar iemand anders gaan lastig vallen!

 

Dus mijn antwoord is: 

@willem.XXXXXXXXX@gmail.com

Bemoei je met je eigen zaken en laat ons met rust!

Sat4All is een non-profit board (ik heb nooit één cent aan hen betaald en ben al jaren lid!).

Ga andere bedrijven lastig vallen met dit soort onzin.

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist, D-box zei:

Dit refererende aan de mail van Willem.

 

Hoe kan je nou per ongeluk op ons sat-board terecht komen.

Sat4all.com moet je gewoon weten! anders vind je het nooit.

Dat is niet helemaal waar D-box.

Geef gewoon wat trefwoorden in oa forum satelliet satellite en zo meer en 100% Zeker dat bij de eerste 10 hits er 2 a 3 bij zijn die je naar dit prachtige forum sturen.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Denisdaf zei:

Dat is niet helemaal waar D-box.

Geef gewoon wat trefwoorden in oa forum satelliet satellite en zo meer en 100% Zeker dat bij de eerste 10 hits er 2 a 3 bij zijn die je naar dit prachtige forum sturen.

 

Ok @Denisdaf

maar hij hoeft zich toch niet te bemoeien met ons board.

laat m maar een bedrijf of instelling gaan lastig vallen met zn onzin;

maar hij moet ons met rust laten.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, D-box zei:

Ok @Denisdaf

maar hij hoeft zich toch niet te bemoeien met ons board.

laat m maar een bedrijf of instelling gaan lastig vallen met zn onzin;

maar hij moet ons met rust laten.

Dat is natuurlijk een ander punt.

En daar sta ik achter.

Ik heb ook hier destijds bij mijn aanmelding geen probleem gehad op alles ja te antwoorden. Maar dat heeft dan te maken met het feit dat de beheerders en andere mensen achter de schermen onze zaken niet te grabbel gooien.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

9 minuten geleden, Sprietje zei:

Gewoon de gratis versie.

Ik liet net C-cleaner even mijn laptop checken en na de run meteen de vraag wil je de minder goede zaken verwijderen. Ik kies ja BANG naar betalen.

En, meer nog er komt meteen reclame ( website ) van Total AV kijken. Die ene die ik net niet wil.

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@willem.XXXXXXXXX@gmail.com

Ga je moeder pesten (uiteraard hoop ik voor je dat ze nog leeft!)

Maar je moet ons met rust laten.

Wij zijn hier om mede leden te helpen en aan dit soort Willem's hebben we niks.

 

aangepast door D-box
  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik snap niet dat er zo geageerd wordt tegen Willem. Ik vind het als casus bijzonder interessant. Het is blijkbaar zo dat je "niet voor vol wordt aangezien" als je anonimiteit hoog in het vaandel hebt staan. We vinden het in 2020 normaal als er bij het afrekenen in vele winkels naar postcode of mailadres wordt gevraagd. De volgende stap bestaat uit Chinese toestanden waarbij je middels gezichtsherkenning geen hypotheek meer krijgt als je drie keer door het rode stoplicht bent gelopen.

Willem wordt beoordeeld op zijn vervolgstappen; interessanter vind ik zijn bezorgdheid maar daarvoor is het blijkbaar te laat gezien de vele negatieve reacties die uitblinken in ongenuanceerdheid.

Los van gebrek aan financiële middelen voor dit board en de software die gebruikt wordt, vind ik dat Willem qua zuiverheid een punt heeft. Maar ook ik zal wel weer een eenzaam roepende in de woestijn zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom reageer je op zo iemand,  laat hem maar een klacht indienen dan.  Kans dat ze er wat mee gaan doen is nihil. 

 

Natuurlijk heb ik liever helemaal geen cookies maar die achterlijke wetgeving en cookiemuur heeft er voor gezorgd dat je cookies niet kunt uitzetten in je browser.  Ja dat kan wel maar dan wordt je niet blij.  En een cookie muur is sowieso nep bij veel sites, dwz je kunt wel kiezen om cookies niet te accepteren maar op dat moment staan ze vaak al op je systeem.  Kortom het is allemaal voor de bühne.  

 

Ik kan niet wachten tot de grote browser makers een keer besluiten dat cookie support er uit gehaald gaat worden.  Bijna alles waarvoor je functionele cookies gebruikt kan ook aan de server zijde opgelost worden. 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sheeplover

Ik begrijp je hoor, en het siert je dat je het voor Willem opneemt.

Maar wat Willem doet is dreigen met rechtzaten tegen ons board en dat binnen 3 weken terwijl wij er alleen maar zijn om mekaar te helpen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het probleem in het kort is, dat er een cookie wetgeving is, die zijn doel voorbij schiet.

Onze forum software voorziet ten dele in de wetgeving, maar is volgens Willem naar de letter der wet niet volledig conform.

 

Dit schaadt niemand.

 

Echter vindt Willem dat hij mag vorderen dat we tot in de punten en komma's de wet naleven.

En hij geeft aan, dat wanneer wij dat niet doen, hij de autoriteit daarover zal informeren.

(Nee D-Box, hij dreigt niet met een rechtszaak.)

 

Onze huidige software leverancier geeft aan dat onze software voldoende conform de wetgeving is, en dat er geen veranderingen te verwachten zijn.

 

Oplossing, we sluiten het forum om Willems rechtsgevoel te bevredigen.

Oplossing, we kopen nieuwe software die Willems rechtsgevoel bevredigt.

(Indien die er al is, en we dat zouden kunnen betalen).

 

Is dit een uitzondering, dat er iemand klaagt?

 

Nee, zo rolt tegenwoordig onze maatschappij, kijk naar problemen rond de stikstof problematiek.

Er zijn nog een paar rechtszaken lopend, waar burgers vorderen dat de overheid zijn eigen wetten uitvoert.

Het zal je verrassen wat daarvan de consequenties gaan zijn.

 

 

Het investeren, met sommen geld in nieuwe software, verzekert echter niet de toekomst.

Kijk naar boeren die miljoenen geïnvesteerd hebben in stallen, waarvan het beton en de verf nog aan het drogen zijn.

Die dan een brief krijgen dat de wet veranderd is en ze het volgende miljoen mogen gaan uitgeven.

 

Is de staat er voor de burgers, of zijn de burgers om de staat te dienen, een vraag die de afgelopen week al eerder gesteld is.

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Denisdaf zei:

Ik liet net C-cleaner even mijn laptop checken en na de run meteen de vraag wil je de minder goede zaken verwijderen. Ik kies ja BANG naar betalen.

En, meer nog er komt meteen reclame ( website ) van Total AV kijken. Die ene die ik net niet wil.

 

Dat is de betaalversie. gewoon voor gratis versie kiezen.

En als iemand nu denkt dat je alleen het AD met C-Cleaner vrij kunt krijgen om te lezen, hier een voorbeeld van de Volkskrant.

1e afbeelding, ik heb 7 artikelen gelezen en zal moeten betalen om verder te kunnen lezen.

2e afbeelding, na C-Cleaner kan ik weer 7 premium artikelen lezen.

 

volkskrant leeststop.jpg

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

volkskrant leeststop weg na c-cleaner.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drs. IJzerbout,

 

 

Quote

Hi Michel,

 

ik vind dat je een keurig antwoord hebt gestuurd naar deze willem-user. Waarschijnlijk had ik mijn geduld al lang verloren en was mijn antwoord op een andere toon en van een andere aard geweest.

Ik had er minder tijd aan besteed en hem geprobeerd duidelijk te maken dat hij op dit board een gast is en er daardoor bepaalde regels gelden.

Staat hem de situatie met de cookies niet aan dan kan ie wegblijven. Zeker als ie gaat dreigen "stappen" te ondernemen.

Verder kun je misschien nog een disclaimer plaatsen (als die er al niet is) dat de cookies op dit board een product is van de de board-software en je er geen invloed op hebt naar beste weten en kunnen.

Verder zijn er tig andere boards met dezelfde board-software en die zullen zeker met dezelfde situatie te kampen hebben.

M.a.w. de cookies situatie is niet uniek voor dit board.

Wil ie alle andere boards ook zo´n bericht sturen? Dan is ie nog wel even bezig.

Willem tegen de rest van de wereld. 😂

 

 

Ik denk er net zo over als jij.

 

 

@Michel,

 

 

Quote
Van: webmaster sat4all
Onderwerp: Antw: Een gebruiker stuurde een bericht via het contactformulier
Datum: 20 december 2020 om 13:44:45 CET
Aan: Willem xxxxxxxxxxx <willem.xxxxxxxxxxxxxx@gmail.com>

 

 

Jammer van de xxxxxxxxx , maar ik begrijp het wel, gekker is het dat ik denk dat Willem niet echt zijn naam is gezien verstuurd er gebruik gemaakt is via @gmail.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een overtreding tegen de privacy wetgeving is nog een gradatie hoger op de overtredingen lijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...