Ga naar inhoud


Hmmmm, coooookies!


Michel

Aanbevolen berichten

Nou die Willem begrijp ik niet.

Cookies zijn er toch om reclame te kunnen verzenden naar jouw E-mail adres? althans zo komt het op mij over.

Dat sla je toch gewoon over?

Als ik naar Albert Heijn ga pak ik gewoon zo'n Bonus-boekje en neem gewoon wat ik lekker vind voor een goedkope prijs; wat me niet aanstaat koop ik gewoon niet.

 

Wat een mierenn*ukerij.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 uren geleden, Michel zei:

Mocht deze situatie over 3 weken nog ongewijzigd blijken dan zal ik helaas genoodzaakt zijn hierover een klacht in te dienen bij eerder genoemde autoriteit persoonsgegevens.

 

47 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dat geloof ik niet

 

toch wel dat is een voorwaarde stellen en aanwijzing zonder zelf een rechtmatig bevoegd gezag hebbende inclusief een dreigement waarbij die voorwaarde misschien niet eens nagekomen hoeft te worden

 

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal mierenn*ukerij van die Willem.

 

Wat een onzin.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dacht dat jij wel het een en ander wist over het Duitse begrip "Nötigung"

 

Wat onze Willem hier doet is "Auffordern". Nötigung is wat anders.

 

Als je in het verkeer heel dicht op een andere auto rijdt (bumperkleven), dan kan de andere automobilist voor je, dat als "Nötigung" opvatten.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, D-box zei:

Cookies zijn er toch om reclame te kunnen verzenden naar jouw E-mail adres? althans zo komt het op mij over.

Dat sla je toch gewoon over?

Nee, daar heeft dit niets mee te maken.

 

Cookies zijn niet gemaakt om reclames naar je e-mail adres te sturen, dat e-mail adres van je is op de meeste forums niet openbaar, tenzij je het in een bijdrage zelf post.

 

Functionele cookies zijn bijvoorbeeld om bij te houden op het forum wat je al hebt gelezen en waar nieuwe bijdragen zijn.

En een aantal andere functionele zaken, die hier reeds genoemd zijn.

 

Misschien herinneren jullie je nog dat Nederland op slot ging doordat een burger naar de rechter stapte en naleving van de Stikstof wet afdwong.

Huizenbouw kwam stil te liggen, en de snelheid op snelwegen verlaagd naar 100 km, overdag.

(Een wet met onhaalbare stikstof depletie waarden, een potje Pokon uitstrooien op de Veluwe is voldoende om de vastgelegde waarde voor 1 jaar te overschrijden!)

 

Zo is er ook een cookie wet, die bij in kracht treden al omstreden was omdat die zijn doel voorbij schoot.

 

De laatste tijd moet je op allerlei websites steeds weer opnieuw cookies toestemmen, zelfs al ben je daar dagelijks.

Die zullen ook bezoek hebben gehad van een "Willem"  die die websites gewezen heeft op het naleven van de wet.

 

Niemand heeft er nadeel van, zoals het nu bij Sat4all ingericht is, maar het geeft de "Willems" van de wereld een goed gevoel, wanneer ze autoriteiten kunnen berichten over een overtreder.

 

Of de autoriteit bij Sat4all een overtreding zal vaststellen, en of men überhaupt maatregelen wil treffen staat in de sterren.

 

Ik weet voor de "Willems" van deze wereld nuttigere zaken om onze maatschappij te ondersteunen in deze donkere tijden.

 

Over Willem gesproken,

Wij bevinden ons met cookies in koninklijk gezelschap.

 

Koning Willem 1 Cookies

 

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al zeker 15 jaar lang 1 à 2 x per week C-Cleaner. Zelfs in zo'n korte periode gooit hij er zo'n 14.000 cookies uit en kan ik ook de premium artikelen in alle kranten weer lezen en dan te bedenken dat ik nooit alle cookies accepteer maar bijna altijd kies voor noodzakelijke cookies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, Sprietje zei:

en kan ik ook de premium artikelen in alle kranten weer lezen

Daar is bij de meeste Nederlandse kranten een jaar geleden een grendel voor geschoven.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ceesv zei:

Daar is bij de meeste Nederlandse kranten een jaar geleden een grendel voor geschoven.

 

 

Juist..en ik ben dan ook niet te beroerd om er voor te betalen.  Alles hoeft echt niet gratis voor mij.

 

Het hele cookie gebeuren interesseert mij geen moer. Om nou te gaan selecteren welke cookies ik wel of niet toelaat, daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.

Ga ik er met Crap Cleaner overheen dan moet ik al die cookies weer opnieuw ingeven.

Of mijn leven er nu beter door geworden is, door cookies te al dan niet toe te staan geloof ik niet.

Ik sta er in ieder geval niet bij stil.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer raar, ik stuurde namelijk een vergelijkbaar bericht naar een website, zij het dan dat het te maken had met het feit dat als ik me niet akkoord verklaarde met wat zij met mijn gegevens kunnen doen at ze willen ik niet op de website verder kon dan daar waar ik via de / index pagina terecht kwam.

Cookies dat is ook een beetje anders er zijn goede en minder goede. De goed die je toelaten na een eerste bezoek de opbouw vlotter te laten verlopen is mij geen probleem. De cookies die ook weer zorgen dat mijn alles gekend is bij de website owners of derden daar heb ik ook niet zo mijn plus idee over.

Ik vind dat de EU (om te beginnen) daar werk moet van maken en dat het vrij beschikken en ermee doen wat ze willen met je gegevens geen reden tot ja dan wel neen toegang krijgen op een website. Ik kan ook zomaar een winkel binnenstappen zonder me kenbaar te maken. Wat maar normaal is zolang we allemaal een beetje normaal doen.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ceesv zei:

Daar is bij de meeste Nederlandse kranten een jaar geleden een grendel voor geschoven.

 

21 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Juist..en ik ben dan ook niet te beroerd om er voor te betalen.  Alles hoeft echt niet gratis voor mij.

 

Niet met C-Cleaner. Ik kan alle premium artikelen van alle dagbladen lezen nadat ik C-Cleaner even heb ingeschakeld, zie de 2 bijlages.

De eerste bijlage kan ik niet verder lezen.

Bij de tweede bijlage kan ik het hele artikel lezen nadat ik C-Cleaner heb toegepast.

premium artikel geblokkeerd.jpg

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

premium artikel open na C-cleaner.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sprietje zei:

 

 

Niet met C-Cleaner. Ik kan alle premium artikelen van alle dagbladen lezen nadat ik C-Cleaner even heb ingeschakeld, zie de 2 bijlages.

De eerste bijlage kan ik niet verder lezen.

Bij de tweede bijlage kan ik het hele artikel lezen nadat ik C-Cleaner heb toegepast.

 

 

C-Cleaner full ( dus betalende ) of de demo versie?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...