Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten 😇


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Ok jongens, ff serieus...

 

 

Heb je een down dag?

 

 

 

voel je jezelf ff niet zo tof?

 

 

 

 

slecht geslapen, met het verkeerde been uit bed gestapt?
 

 

 

lees dan de twitter feed van @realdonaldtrump.....

 

 

 

goede zin verzekerd😝👊🏾🤣

 

 

https://twitter.com/realDonaldTrump

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er gelukkig op dat een deel van de republikeinen hem ook uitgekotst heeft. Bizar dat een derde van de bevolking daar hem rücksichtslos volgt, onverschillig hoe waanzinnig hij is.

Van de senatoren is het te begrijpen als je maffiosi begrijpt, die gaan voor hun eigen hachje en positie over 4 jaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja inderdaad, maar alle politiek daargelaten is het echt onbegrijpelijk dat een dergelijk narcistisch en volledig geschift persoon president van de USA kan worden en 4 jaar kan blijven.

 

Het is/was mijn favoriete vakantieland en ben meerdere keren in Washington, Bangor, El Centro, LV, San Diego en NYC geweest, maar met deze wappie aan de knoppen, zag je mij daar niet meer.

 

De USA heeft zich voor de hele wereld belachelijk gemaakt.

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt - net als een pandemie - dus ook 1 x per 100 jaar voor te komen dat iemand als hij aan de macht komt.  Nu de VS, toen Europa. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een schitterend land met enorm veel fantastische mensen. Ik heb er zelf veel familie en vrienden.

Dat die gek er aan de macht kon komen is een combinatie van blunders, Russische manipulatie en werk van Assange (waar ik andere dingen erg van kon waarderen, maar hier speelde hij een smerige rol).

Helemaal mee eens dat ze zich belachelijk gemaakt hebben.

Maar ik hou m'n hart vast, want Trump stuurt aan op een burgeroorlog. Liever het land kapot dan hij kapot.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, minplus zei:

Het lijkt er gelukkig op dat een deel van de republikeinen hem ook uitgekotst heeft. Bizar dat een derde van de bevolking daar hem rücksichtslos volgt, onverschillig hoe waanzinnig hij is.

Van de senatoren is het te begrijpen als je maffiosi begrijpt, die gaan voor hun eigen hachje en positie over 4 jaar.

Er zijn er nog steeds te veel die blind achter hem aanlopen. Zowel in de politiek als op de straat.

En de leugens worden voor waarheid genomen. Onbewezen.

 

Gisteren zei een van de senatoren: "If 50 per cent of the people believe there was voter fraud, it must be true."

 

En zo creëer je "waarheden"  in de geest van het boek "1984".

2 minuten geleden, minplus zei:

Maar ik hou m'n hart vast, want Trump stuurt aan op een burgeroorlog. Liever het land kapot dan hij kapot.

Ja, dat is ook mijn vrees. Zag net zijn zoon Trump Jr. schreeuwen en ophitsen tegenover de demonstranten die nu in Washington staan.

We zijn nog lang niet af van deze gevaarlijke gekte.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL EN VOLLEDIG TEGEN DE HUISREGELS IN DIT TOPIC MET AL ZIJN VERGELIJKINGEN EN AL HELEMAAL DOOR EEN MODERATOR OPGESTART.😡.

 

Wat een stel kneuzen bij elkaar toch ook de meesten die reageren, ergerlijk. De vergelijking richting Hitler enz. enz.  

 

Sluit dit topic maar en zo niet, heb je een lid minder en zie je me hier nooit meer terug meneer Michel de moderator. Dan ook het verzoek ALLES wat ik ooit hier geplaatst heb te verwijderen. Had toch wel beter verwacht van Sat4All en al helemaal van een moderator. 

 

HUISREGELS....????????????????

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

En waar worden hier de regels overtreden dan?

 

Ik heb het over een persoon die duidelijk van de wap is en niet over zijn politiek.

 

Republikein of democraat is mij om het even, maar deze man zet een heel land voor schut met zijn streken.  

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke voer me aub af, dat is een verzoek, ik ga geen discussie aan. 


Succes met de website en bashen van mensen, dat is wat jij doet. Moesten we eens doen onderling hier, dan staan de moderators op hun achterste poten, dit is precies hetzelfde wat jij doet, maar omdat het een publiek figuur is....

 

Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
18 minuten geleden, erwinnaar zei:

Oke voer me aub af, dat is een verzoek, ik ga geen discussie aan. 


Succes met de website en bashen van mensen, dat is wat jij doet. Moesten we eens doen onderling hier, dan staan de moderators op hun achterste poten, dit is precies hetzelfde wat jij doet, maar omdat het een publiek figuur is....

 

Succes ermee.


Juist omdat het een publiek figuur is die een enorm verantwoordelijke voorbeeldrol vervult, roept hij dergelijke reacties op zich af. Tot ziens!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Michel zei:


Juist omdat het een publiek figuur is die een enorm verantwoordelijke voorbeeldrol vervult, roept hij dergelijke reacties op zicht af. Tot ziens!

Nee, niet tot ziens kneus. Voorbeeldrollen beginnen in het klein, bij jezelf vooral meneer Michel, dus makkelijk om daar niets mee toen en een publiek figuur hiervoor te framen bashen enz. enz.

 

Hoef je nooit meer te spreken of tegen je in te gaan. Zoek het maar uit en jaag maar meer volk hier weg met zulke acties, nummer 1 heb je in je pocket. En nogmaals het verzoek, haal al mijn bijdragen weg, wil op geen enkele manier meer een link hebben met Sat4All. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...