Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten 😇


Michel

Aanbevolen berichten


@erwinnaar, begin eens met jezelf hier te ruimen. U wilt hier weg maar komt telkens terug met een reactie. Dat lijkt op een SOA waar geen antibiotica voor is. Sinds wanneer mogen we hier niet komen melden, dat er dorpsgekken met volgers zijn.

  • Like 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt kneus, heb al een bericht verstuurd. 

4 minuten geleden, waterpas zei:

@erwinnaar, begin eens met jezelf hier te ruimen. U wilt hier weg maar komt telkens terug met een reactie. Dat lijkt op een SOA waar geen antibiotica voor is. Sinds wanneer mogen we hier niet komen melden, dat er dorpsgekken met volgers zijn.

kneus en meeloper

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, waterpas zei:

@erwinnaar, begin eens met jezelf hier te ruimen. U wilt hier weg maar komt telkens terug met een reactie. Dat lijkt op een SOA waar geen antibiotica voor is. Sinds wanneer mogen we hier niet komen melden, dat er dorpsgekken met volgers zijn.

Super opmerking. Je precies wanneer je nog benzine op het vuur moet gooien.

 

Niet te gretig he, want het is niet zonder gevaar om zo met benzine om te gaan.

aangepast door Zatter
renn

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

prima jongen! Luitjes van de site, was met de meesten waar genoegen maar achter zulke knuppels als Michel met dit bash topic , bedankt en ajuus parapluus! 

 

Mooi , hierbij is de "erewinnaar" van de dag bekend. 😁

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Michel zei:

Kom, nu is het mooi geweest. Pak een pan en ga er je woede er op afreageren.

 

Goed om te zien dat de propaganda wederom werkt

17 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Mooi , hierbij is de "erewinnaar" van de dag bekend. 😁

Crazy.....

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar, sommige Trump cq fakenews aanhangers hier. Te gek voor woorden.

Gelukkig heeft zonet Pence als laatste grote rat het schip verlaten. Het werd zelfs hem te gek (hoopt natuurlijk z'n hachje op de een of andere manier te redden, maar toch).

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

48 minuten geleden, Michel zei:

Kom, nu is het mooi geweest. Pak een pan en ga er je woede er op afreageren.

 

Ik moet wel zeggen dat ik je een beetje TRIEST vind Michel.  Was hier niet ergens een regel dat je het niet teveel over politiek moest hebben en wat doe je nu zelf?

 

Iedereen heeft recht op zijn mening maar vind je het echt een goed idee om je forum hiervoor te gebruiken?  Haal dit hele topic weg en dan kunnen we weer verder over satelliet etc praten.

  • Like 2
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het gaat mij om de persoon Trump en zijn bizarre gedrag. Nergens heb ik het over politiek, dat maak jij er van.

 

Als je zijn twitter feed leest, zie je geen verantwoordelijke volksvertegenwoordiger, maar een levensgevaarlijke ‘gekkie’. Dat wilde ik even laten zien, los van enige politieke voorkeur.

 

Als ik jou moet geloven heb ik het als ik het over het twittergedrag van Max Verstappen heb, dus automatisch ook over de F1?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad geen handig topic maar Trump zijn gedrag begint heel gevaarlijke vormen aan te nemen.

 

Hij kreeg trouwens maanden geleden in een column op de Tagesschau nieuwssite al de stempel narcist. Vond ik nogal opmerkelijk maar ze hebben daar ervaring mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet over politiek maar over een gevaarlijke gek in de VS. Toch een klein/groot verschil. En triest is het absoluut niet als Michel dit ter sprake brengt.

Tenzij je vindt dat het over politiek gaat als je welke gek dan ook ter sprake brengt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het laatste nieuws uit de USA al gezien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...