Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten ๐Ÿ˜‡


Michel

Aanbevolen berichten


41 minuten geleden, Eduard07 zei:

Kiekiek, je leest steeds weer de verkeerde bronnen. Trump WAS verval. Het dieptepunt zagen we vannacht: een bananenrepubliek in de maak. Gelukkig heeft dat maar een paar uur geduurd.

Onder Biden krijgen we hopelijk een opruiming van degenen die dit รผberhaupt mogelijk hebben gemaakt.ย ย 

Kijk, als het niet normale mensen waren geweest maar bij voorbeeld Antifa of BLM dan was de fik erin gegaan.

ย 

Ik zag wel wat bijzonders toen de apparatuur van de pers werd vernielt dan een presentarice dacht door met het hoofd naar beneden en de vuist omhoog tegaan staan (BLM houding) dacht het te kunnen stoppen. Helaas was ze niet op de hoogte dat het hier niet om BLM'er ging.

ย 

Opruiming, dat heeft Hilter ook geprobeerd en hij is toen ook terecht, door anderen gestopt.

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

natuurlijk als je ertussen in staat proef je de sfeer van deze meute

dat kan overkomen als een kwalificatie, zo is het echter niet bedoeld

het is de "grimmige sfeer" die daar plaatsvond

Het Capitool staat er nog en nadat de mensen vertrokken waren konden alles doorgaan.

ย 

Dat is toch best een prestatie.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Zatter zei:

Dat is toch best een prestatie.

Dat is helemaal waar en dat hebben al die senatoren gisteren al als eenduidig antwoord willen uitdragen aan de verbijsterde wereld. En het is gelukt.

Als je alle videobeelden nu ook aan elkaar zou kunnen plakken hebben we misschien ook een idee hoe dynamisch het daar gisteren aan toe ging.

Ik heb het volste respect voor de ordehandhaving die mensen die er niets te zoeken hadden met zachte doch dwingende hand het Capitool hebben doen verlaten.

Sapore di sale

Gino Paoli

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ย 

Dat er extremisten / milities tussen liepen en dat die als voormannen de boel nog meer aanwakkerden was heel duidelijk zichtbaar.

Maar in WashingtonDC is het dragen van wapens strikt verboden in tegenstelling tot veel van de rest van U.S.A.

Wat ze in hun koffertjes en rugzakken hadden (verholen / verstopt) was niet te zien. Dat er twee pijpbommen gevonden zijn betekend in ieder geval dat ze op "mayhem" uitwaren.

De diverse agenten in burger die ook verscheidene arrestaties hebben verricht waren natuurlijk wel verplicht hun wapens zichtbaar te dragen.

ย 

Antifa was ook meegelopen en ik vind knap dat jij weet wie die twee gevonden pijpbommen heeft geplaatst.

ย 

Als jij naar een protest gaat in de kou waar je niet weet of eten en drinken kunt kopen dan neem je zelf toch ook wat mee. Verder kwamen de mensen overal uit Amerika en zonder overnachting. Dus schoon ondergoed etc. is dan wel handig om bij je te hebben.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Zatter zei:

dat jij weet wie die twee gevonden pijpbommen heeft geplaatst.

heb ik niet beweerd

ย 

Maar tijdens het gebeuren waren er analisten, agenten in burger en FBI agenten aanwezig die minstens 4 extremistische groeperingen hebben geรฏdentificeerd, en wie de pijpbommen heeft achter gelaten zal deel van het FBI onderzoek zijn. Dat is met de opsporingstechnieken tegenwoordig allemaal mogelijk. Hopelijk komen die ook achter tralies.

aangepast door Tonskidutch
aanvullende argumenten en feiten

Sapore di sale

Gino Paoli

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat is helemaal waar en dat hebben al die senatoren gisteren al als eenduidig antwoord willen uitdragen aan de verbijsterde wereld. En het is gelukt.

Als je alle videobeelden nu ook aan elkaar zou kunnen plakken hebben we misschien ook een idee hoe dynamisch het daar gisteren aan toe ging.

Ik heb het volste respect voor de ordehandhaving die mensen die er niets te zoeken hadden met zachte doch dwingende hand het Capitool hebben doen verlaten.

De mensen die terug kwamen van het Capitool waren te horen op DieWelt en de reden dat voortijdig vertrokken was dat om zes uur lokale tijd de avondklok in ging. Zij moesten daarom op tijd weer arriveren om hun terugreis te kunnen beginnen.

ย 

De interviews waren erg open en de vertaling in het Duits correct en volledig op รฉรฉn zinnetje na.

ย 

De harde kern is na het gooien van explosieven (flashbangs) en zachte druk ook vertrokken. Velen van die hebben zich niet aan de avondklok gehouden wat leidde to 47 arrestaties.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

heb ik niet beweerd

ย 

Maar tijdens het gebeuren waren er analisten, agenten in burger en FBI agenten aanwezig die minstens 4 extremistische groeperingen hebben geรฏdentificeerd, en wie de pijpbommen heeft achter gelaten zal deel van het FBI onderzoek zijn. Dat is met de opsporingstechnieken tegenwoordig allemaal mogelijk. Hopelijk komen die ook achter tralies.

ย 

Dat die achter de tralies komen ben ik helemaal mee eens. Ik moet er niet aan denken hoeveel mensen hadden kunnen worden gedood als die niet voortijdig gecontroleerd tot ontploffing waren gebracht.

1 uur terug, Mojo zei:

Een toekomst met Corona of een land waar alleen de grootste schreeuwers het voor het zeggen krijgt?

ย 

Antifa en BLM?

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zatter zei:

Dat die achter de tralies komen ben ik helemaal mee eens. Ik moet er niet aan denken hoeveel mensen hadden kunnen worden gedood als die niet voortijdig gecontroleerd tot ontploffing waren gebracht.

ย 

Ja, merkwaardig, die pijpbommen.

Het waren toch 'normale mensen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog meer van dit soort zelfreinigende topics, ik bedoel, zeg maar kiekeboe tegen @kiekkiek en @erwinnaar is ook pleite. Dit is dรฉ manier om de plee schoon te maken zonder onder de stront te komen zitten.๐Ÿคฃ

  • Like 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het probleem is dat men steeds terugkomt. Kiekiek was nog niet op zijnย eigen verzoek verwijderd, of hij had zich onder een andere naam alweer opnieuw aangemeld. Van die gast ben je nog niet af ๐Ÿคฃ

  • Haha 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, mereltje zei:

Ik mis ook iets in deze zin๐Ÿ˜‚

Hier is die dan: ", ".

ย 

De zin waar die ingaat is: "Jammer het juist en volledig citeren nog niet helemaal lukt."

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...