Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten 😇


Michel

Aanbevolen berichten


@Big fellow

Hij heeft duidelijk geen life commentaar bij CNN gevolgd gisternacht en grijpt uit de media kist van anderen.

Er waren 4 extremistische groeperingen aan het werk om die onbenullen die Trump geloven aan te voeren na Trump's oproer stoken.

Maar inderdaad dat hoeft geen nadere uitleg.

  • Like 1

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Big fellow zei:

Je hebt gelijk joh.... Ik vind het prima wat jij denkt en van overtuigd bent. Net als in het andere topic is het mijn energie eigenlijk niet meer waard om op je te reageren.

Succes met je overtuigingen. 

 

Nee joh, dat hele land is fake. We zien al tientallen jaren een grootmacht in verval. Tijd om ons op onze eigen toekomst te gaan richten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, kiekiek zei:

Tijd om ons op onze eigen toekomst te gaan richten.

Een toekomst met Corona of een land waar alleen de grootste schreeuwers het voor het zeggen krijgt?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekiek, je leest steeds weer de verkeerde bronnen. Trump WAS verval. Het dieptepunt zagen we vannacht: een bananenrepubliek in de maak. Gelukkig heeft dat maar een paar uur geduurd.

Onder Biden krijgen we hopelijk een opruiming van degenen die dit überhaupt mogelijk hebben gemaakt.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, astro iris zei:

De politie trad ook heel voorzichtig op, want er waren gewapende milities tussen de betogers.

 

Dat er extremisten / milities tussen liepen en dat die als voormannen de boel nog meer aanwakkerden was heel duidelijk zichtbaar.

Maar in WashingtonDC is het dragen van wapens strikt verboden in tegenstelling tot veel van de rest van U.S.A.

Wat ze in hun koffertjes en rugzakken hadden (verholen / verstopt) was niet te zien. Dat er twee pijpbommen gevonden zijn betekend in ieder geval dat ze op "mayhem" uitwaren.

De diverse agenten in burger die ook verscheidene arrestaties hebben verricht waren natuurlijk wel verplicht hun wapens zichtbaar te dragen.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Eduard07 zei:

Kiekiek, je leest steeds weer de verkeerde bronnen. Trump WAS verval. Het dieptepunt zagen we vannacht: een bananenrepubliek in de maak.

 

Sinds 1974 is het land al in verval en het gaat alleen steeds sneller en dat gaat met een hoop onrust gepaard.

26 minuten geleden, Mojo zei:

Een toekomst met Corona of een land waar alleen de grootste schreeuwers het voor het zeggen krijgt?

 

Joh pleur toch op linkse rakker. Tis hier sowieso 1 grote linkse kliek. Om van te kotsen. Ga maar lekker koppie onder. Jullie probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het dodental toch opgelopen naar vier en zijn er een aantal agenten gewond geraakt waarvan één zwaar gewond.

 

De vrouw die doodgeschoten in het Capitool heet Ashli Babbitt en komt uit San Diego. Zij was een verteraan, na 14 jaar bij de Amerikaanse luchtmacht te zijn geweest.

 

https://www.foxnews.com/us/capitol-hill-protest-bomb-threat-evacuated

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, erwinnaar zei:

IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL EN VOLLEDIG TEGEN DE HUISREGELS IN DIT TOPIC MET AL ZIJN VERGELIJKINGEN EN AL HELEMAAL DOOR EEN MODERATOR OPGESTART.😡.

 

Wat een stel kneuzen bij elkaar toch ook de meesten die reageren, ergerlijk. De vergelijking richting Hitler enz. enz.  

 

Sluit dit topic maar en zo niet, heb je een lid minder en zie je me hier nooit meer terug meneer Michel de moderator. Dan ook het verzoek ALLES wat ik ooit hier geplaatst heb te verwijderen. Had toch wel beter verwacht van Sat4All en al helemaal van een moderator. 

 

 

 

Je hebt helemaal gelijk joh. Dit is dus het nieuwe normaal. Ik wil ook niets meer te maken met dit stelletje door linkse media gemanipuleerde ouwe knarren die niet door hebben dat ze meehelpen om onze wereld naar de kloten te helpen. Waarschijnlijk doen ze het niet eens bewust, dat is nog het ergste. Weg van dit steeds erger wordende forum, er zijn veel meer andere positievere plekken te vinden waar wel normale mensen zitten.

5 minuten geleden, Zatter zei:

Helaas is het dodental toch opgelopen naar vier en zijn er een aantal agenten gewond geraakt waarvan één zwaar gewond.

 

De vrouw die doodgeschoten in het Capitool heet Ashli Babbitt en komt uit San Diego. Zij was een verteraan, na 14 jaar bij de Amerikaanse luchtmacht te zijn geweest.

 

https://www.foxnews.com/us/capitol-hill-protest-bomb-threat-evacuated

 

Succes man. Jij deugt in ieder geval als een van de weinigen. Ik heb het contact formulier net ingevuld om mijn account te verwijderen!

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

De FBI vindt hem wel. Zit genoeg DNA op die stoel van Pence...😁

Natturlijk als Nancy die ook niet al gedesinfecteerd heeft. Zij raakt niets, zomaar aan wat ook maar in de buurt van Pence is geweest.

10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/06/de-bestorming-van-het-capitool-in-fotos-a4026345

 

voor wat sfeerbeelden die naast de sterke taal wel nodig lijkt

 

Sfeerbeelden..... Bijzondere woordkeuze bij iets waar mensen dood zijn gegaan.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, kiekiek zei:

Ik heb het contact formulier net ingevuld om mijn account te verwijderen!

Nu ja, zo lossen zich sommige problemen van zelf op. Hetgeen je nu aangeeft zelf te kiezen.

 

Door niet meer lid te zijn en daarmee dus in hoofdzaak ook geen off topic commentaren meer te hoeven lezen die volgens jou mening allemaal te links zijn.

Daar zul je gezien het aantal berichten dat jij alleen in off topic schrijft en teweeg brengt veel gelukkiger van worden.

En een advies, ga niet bij een ander forum hetzelfde doen. Richt je eigen Facebook groep op en laat de rest van de wereld met rust.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Zatter zei:

Natturlijk als Nancy die ook niet al gedesinfecteerd heeft. Zij raakt niets, zomaar aan wat ook maar in de buurt van Pence is geweest.

 

De blinden paarden hier zijn overal ingetrapt. Niet door gehad dat de Jonge tijdens de eerste prik gisteren geen mondkapje op had en geen afstand hield.

 

Ze geloven alleen maar in leugens omdat ze compleet gehersenspoeld zijn door de media.

 

 

Zojuist, Tonskidutch zei:

Nu ja, zo lossen zich sommige problemen van zelf op. Hetgeen je nu aangeeft zelf te kiezen.

 

Door niet meer lid te zijn en daarmee dus in hoofdzaak ook geen off topic commentaren meer te hoeven lezen die volgens jou mening allemaal te links zijn.

Daar zul je gezien het aantal berichten dat jij alleen in off topic schrijft en teweeg brengt veel gelukkiger van worden.

En een advies, ga niet bij een ander forum hetzelfde doen. Richt je eigen Facebook groep op en laat de rest van de wereld met rust.

 

 

Joh blijf in de leugens en bedrog geloven. Jij hebt totaal niet door wat er aan de hand is.

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

En een advies, ga niet bij een ander forum hetzelfde doen.

 

 

Heb jij geen fuck mee te maken linkse sukkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

natuurlijk als je ertussen in staat proef je de sfeer van deze meute

dat kan overkomen als een kwalificatie, zo is het echter niet bedoeld

het is de "grimmige sfeer" die daar plaatsvond

 

Succes met je keuze voor het fascisme, achtelijke malloot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...