Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten πŸ˜‡


Michel

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Codx zei:

Β 

Β 

Ik moet wel zeggen dat ik je een beetje TRIEST vind Michel.Β  Was hier niet ergens een regel dat je het niet teveel over politiekΒ moest hebben en wat doe je nu zelf?

Β 

Β 

Ik deel jou mening volledig. Ik heb er ooit een waarschuwing voor gekregen jaaaaren geleden. En nu mag een beheerder dat opeens wel?

Β 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, ceesv zei:

Het laatste nieuws uit de USA al gezien?

Tja, zat er aan te komen en het volk mort nu. In Nederland was wat na de moord op Fortuyn. Daarna is het Binnenhof een vesting veranderd.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Michel zei:

Dat is nietΒ het volk, maar een klein percentage wappies die niet snappen wat een democratie is.

Β 

Sluit dit topic joh. Dit gaat van kwaad tot erger zo. Politiek boeit me niet, maar ik erger me aan wat ik voorbij zie komen op het forum. Bah!

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Michel zei:

Β 

Als je zijn twitter feedΒ leest, zie je geen verantwoordelijke volksvertegenwoordiger, maar een levensgevaarlijke β€˜gekkie’

Maar dat is een erg simpele zienswijze. Voor hoeveel verlorenmensenlevens heeft Trump bijgedragen? Te veel coronaslachtoffers zou je kunnen noemen, voor de rest? Valt wel mee.

Β 

En kijkt dan naar de alom geprezen Barak Obama. Heeft hij vrede op aarde gebracht? Nou nee. Zijn acties hebben mede totΒ een ernstige destabilisatie van het gehele Midden-Oosten, een sterk toegenomen dreiging van terrorisme in Europa en elders, en miljoenen vluchtelingen.Β  gezorgd. Hij had mooie worden maar liet geen acties volgen, behalve het sturen van bommenwerpers.

Β 

Β 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, moonchild zei:

Maar dat is een erg simpele zienswijze. Voor hoeveel verlorenmensenlevens heeft Trump bijgedragen? Te veel coronaslachtoffers zou je kunnen noemen, voor de rest? Valt wel mee.

Β 

En kijkt dan naar de alom geprezen Barak Obama. Heeft hij vrede op aarde gebracht? Nou nee. Zijn acties hebben mede totΒ een ernstige destabilisatie van het gehele Midden-Oosten, een sterk toegenomen dreiging van terrorisme in Europa en elders, en miljoenen vluchtelingen.Β  gezorgd. Hij had mooie worden maar liet geen acties volgen, behalve het sturen van bommenwerpers.

Β 

Β 

Β 

Ga er nou niet op in joh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...