Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten 😇


Michel

Aanbevolen berichten

Ja heel optimaal is het allemaal niet. Maar bedenk, @Mojo, we zijn in ieder geval niet zo gek in Nederland dat we aan Rutten zijn twitter gekluisterd zitten.

Als Trump nog een troef heeft die hij uit z'n mouw schud dan is het één formele ambtshandeling en geen gelul op twitter.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Jarenlang hebben machtige TV tycoons bepaald wat we zagen en te horen kregen.

 

Inderdaad, en niet alleen de TV tycoons maar vooral ook de dagbladen.

In een land als he VK bepalen die al vele jaren voor een groot deel welke partij de nieuwe regering mag gaan vormen.

De krant vertelt je zelfs net voor de verkiezing op welke partij je moet gaan stemmen.

 

Met andere woorden, er is niet echt iets nieuws onder de zon.

Al wordt het bij de aanhoudende drang naar een kleinere overheid alleen maar erger.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

we zijn in ieder geval niet zo gek in Nederland dat we aan Rutten zijn twitter gekluisterd zitten.

In Nederland zitten veel mensen gekluisterd aan andere media. En de berichten die daarop verspreid worden is de waarheid.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

You know when you've been shagged.

;)

 

ik wijs erop dat ik 3 kwartier geleden mijn bericht over Frank Zappa heb aangepast omdat ik al een donkerbruin vermoeden had dat ik de bandnaam fout had....

aangepast door Tonskidutch
correctioneel handelen binnen de 15 minuten
  • Haha 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel geen restrictie sociale media; vele misdaden zijn voorkomen

door de vele uitlatingen van extremisten op de sociale media-kanalen.

 

Alleen wordt je er verdrietig van als je dergelijk berichten leest en je

verliest de hoop op een toekomst die min of meer als vanouds was.

 

"Toen was geluk nog heel gewoon".

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, wanderer zei:

wat heeft F Zappa met Trump te maken?

niets behalve als iemand die censuur van grote tech-players aanspreekt.

het was niet meer dan een voorbeeld wie voor jou destijds en nu bepaald wat wel of niet gepresenteerd of gecensureed wordt.

aangepast door Tonskidutch
aha

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Tonskidutch zei:

Maar bedenk, @Mojo, we zijn in ieder geval niet zo gek in Nederland dat we aan Rutten zijn twitter gekluisterd zitten.

 

In mijn ogen wordt het bedenkelijk als je alleen nog maar de tweets van Rutte kunt lezen en dat die van andere politieke kopstukken worden geweigerd.

En daar is Twitter nu toch min of meer mee bezig.

Dat er meer zijn die dit zorgelijk vinden blijkt wel uit het feit dat vandaag het aandeel Twitter 7% minder waard is geworden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aspect is dat hetgeen men op twitter publiceert toch al behoorlijk onbelangrijk is is nu toch ook wel gebleken met die mr. Trump waar ook jarenlang niets van die tweets klopte en dat het grotendeels leugens waren. (ja van Trump en misshien niet van anderen)

How do we know?

Officiële berichtgeving gaat niet op een Twitteraccount, als je dat niet beseft laat het dan maar. Er is niks sociaals (sociale media) aan liegen dat het gedrukt staat.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt vrijwel niet meer uit welk kanaal je gebruikt, overal zijn waarheden en onwaarheden dusdanig omschreven dat voor veel het onderscheid niet (niet meer) te maken is.

Feit is wel dat ze er wel razendsnel nieuws mee de wereld in kunnen helpen en veel grote gebeurtenissen worden dan ook vrijwel steevast als 1e door dit soort kanalen wereldwijd bekend gemaakt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helder.

Maar een waarheidsgetrouwe tweet betekend helemaal niets als bewijs voor de rechter.

En een heel groot aandeel komt ook van beïnvloeders die er op uit zijn het nieuws een draai te geven.

 

En dat op de treedplank van die razendsnel geworden mediawereld.

Effe nadenken doen we straks als we tijd hebben.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...