Jump to content

Philips tv firmware opnieuw installeren

Share
Followers 1

Recommended Posts

Ik heb een Philips tv 48pfs8209 waarvan de software niet goed meer werkt. Hij springt in het menu steeds naar de verbindingsinstellingen en blijft dat doen als in een loop. Ik heb de firmware op een usb stick maar kan het niet opnieuw installeren omdat dezelfde firmware er al op staat. Is dit niet op enige manier te overschrijven?

Best deze vraag stellen in het soldeer forum.

Daar gaat de kans groter zijn dat je geholpen wordt.

dreambox8000 ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2

• Moderators

Onderwerp verhuisd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

stroomkabel er uit,usb stick erin.

stroomkabel er in.

dan update hij de soft.

of geeft tie dan aan,firmwaere is al uptodate?

denk dan eerder,aan loszitende processor op mb.

• V.I.P.

nand ic opnieuw laten programeren.deze zit onder het 2e ci moduul los zittende processor komt bij deze type`s haast niet voor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Rivellino
      De TV van mijn schoonmoeder (Loewe  xelos 37 sl) werkt niet meer naar tevredenheid.
      De TV is sinds een jaar aangesloten op een Ziggo media-box. Daarvoor gebruikte ze alleen de CI+ module in de TV.  
      Ik ben aan het rondkijken naar een goede vervanger (van de TV).

De keuze is overweldigend. Ik denk aan een TV met de volgende eigenschappen:
      - schermdiagonaal: 43 inch (lijkt mij voldoende voor de seniorenflat).
      - eenvoudige bediening, liefst met één afstandsbediening. 
      - internet functies zal ze niet gebruiken, 
      - opnemen van programma's is niet nodig.
      - Het geluid van de TV moet voldoende zijn, geen koppeling aan externe audio-apparatuur.

Bij een eerste verkenning zie ik bijv. de LG 43UM7400PLB Zwart.

Ik ontvang graag hints en tips van jullie.
    • By cookie monster
      TV Kijken , constant herhalingen en het nieuwe boeit mij niet , of ben ik de enige hierin ??
      Ik ben TV kijken feitelijk beu !! Radio boeit mij zelfs geheel nog minder !!
      Betaalpakketten via internet of sat hebben natuurlijk geen zin als je geen interesse hebt !!
      Ik kijk nog wel via YouTube , en sporadisch nog FTA via de Astra @ 28,2°E !!
      Misschien dat ik ooit weer wel eens terug interesse ga krijgen , maar ja ….

• By timmerman_606
      Hallo ,
      Gisteren heb ik een inuvik i tv 49uhd74 aangesloten op mijn pc. Voordien was dit een LG en dit ging jaren zonder problemen . Mijn videokaart is een Gforse 9600 GT de resolutie1920x1080 60 hz. Als de pc opstart krijg ik het opstartscherm perfect op het scherm. Ook als ik naar de bios ga krijg ik een perfect scherm op de tv. Als de computer doorstart dan krijg ik het windows logo in de rechtse onderhoek vd tv in plaats van het midden. Als windows 7 opgestart is krijg ik en band boven het beeld en reageren mijn draadloze muis en toetsenbord niet meer. Als ik in het menu van de tv naar de instellingen ga kan ik via beeld/ pc positie de ingang aanpassen door  volgende mogelijkheden te gebruiken :auto plaatsen, hor positie, vert positie, pixelfreq phase     .Enkel als ik" auto plaatsen"
      gebruik krijg ik het perfecte beeld. Als ik echter van input verander (zonder iets aan de pc te veranderen) naar bijvoorbeeld  hdmi ingang of tv , en ik ga dan terug naar de vga input krijg weer die balk en dien ik de procedure menu /instellingen/beeld/pc/ auto plaatsen opnieuw in te stellen. Eerst dacht ik dat het aan de tv lag maar na wat knoeien in de menu van pc positie kwam ik niet verder. Dan heb ik alle mogelijke combinaties geprobeerd via het beeldscherm resolutie en modes te veranderen maar zonder succes.  Mijn vorige tv een LG had deze problemen niet dus ging ik er vanuit dat dit eerst aan de tv lag meer niet dus. Ik weet het niet meer iemand een idee?                   

• By cookie monster
      Nederland: Come back van de ‘radio & tv-taks’ ??
      Nederlandse Publieke Omroep voelt er wel wat voor !!
      https://radiovisie.eu/come-back-van-de-radio-tv-taks
      Nou , daar gaat die weer , mocht dit zo zijn , NPO FTA via satelliet ??
      Niet dat ze mij interesseren , maar het gaat om publieke zenders !!
      In België is er nog geen sprake van , maar mocht dit ooit zo zijn ,
      dan moet de VRT ook maar weer FTA uitzenden , Terrestrisch & satelliet !!
    • By bcapped
      Iedereen weet dat we tegenwoordig tv kijken via gsm of tablet. Dit is 4G.
      In Duitsland gaan ze beginnen met testen met volledige 5G.
      Dit zou niet enkel voor tv op gsm en tablet maar in een later stadium ook voor de grote flatscreen televisies in de huiskamer zijn.
      Op station Wellenstein (Munchen) wordt de 700 Mhz band hiervoor de komende 28 maanden gereserveerd voor testen.
      Ook Kathrein zou al aan een decoder aan het ontwikkelen zijn.
      Dus kabelaanbieders, satteliettv, iptv en dvb-t krijgen er misschien nog een concurrent bij.
      Bron: meerdere sites, oa TVtotaal, Advanced Television, tvtechnews, Digitalfernsehen, enz.....

• By ebhoorn
      Ok, een week terug de bescheiden 40" LED TV uit 2009 vervangen door een onbescheiden 55" uitvoering. Walgelijk groot.  Het past nauwelijks op het bestaande tableau. Het geluid is ook beter, maar ... hoe kan je slim alleen de subwoofer - onderdeel van een 5.1 home Cinema system uit 2001 - aansluiten?

Omdat de nieuwe aanwinst een groter kastvolume heeft, is het geluid van de televisie aanmerkelijk beter dan dat van haar voorganger. De lage tonen zouden beter kunnen. Nu heb ik een home cinema system uit 2001 (never heard of HDMI or Bluetooth - maar wel vvoorzien van een optische ingang). Voor de hand ligt dan om een glasvezeltje te koppelen, of een analoge kabel te koppelen met de 5.1 receiver - klaar is Kees. Nadelen zijn: naast de afstandsbediening van de TV en de Sat receiver komt nummer 3 eraan: dat van het home cinema system. Of...we laten het home cinema system permanent aan staan - maar dat is geen optie.

Het wilde idee wat ik heb is om een bluetooth adapter (bijvoorbeeld zo'n logitech geval  van 39 Euro of een ali-express geval van 9,-) vast te plakken aan sec de subwoofer, en deze te koppelen aan de overgebleven ingang links op de foto. Even de bluetooth adapter pairen met de Samsung TV, en dat zou dan moeten werken. 

Voordelen:
      De 5.1 receiver staat buiten spel en geen derde afstandsbediening nodig.

Vragen heb ik ook:
      Klopt dit concept (gaat het werken?)
      Blijft mijn subwoofer - die nu standby staat - als gevolg van de immer alerte bluetooth adapter niet permanent aangeschakeld staan, met een navenant energieverbruik?
      What about de volumeregeling, of kan je dat ook op de TV onafhankelijk instellen
      Heeft iemand zo'n werkende setup, en wat zijn de tips, welke adapters zijn aanraders?

En ja....ik moet de achterzijde van mijn subwoofer een keer afstoffen.

• By Zilverster
      @All,

TV ontvanger benaderen via de tuner ingang van de ontvanger.

Ontvangers is een mooie sport …………

Begonnen met radio :

Veronica, Caroline, Mi Amigo enz. , de eerste heb ik nog gesteund met de jingle “Veronica blijft als u dat wilt” , met 13 jaar was ik al DJ en had dus de kans om dat te doen.

Voor mijn zesde jaar was ik al bevangen door de piepjes en de rateltjes die in veel gevallen via de AM band door de lucht gingen, wat zou dat betekenen.

Morse, Telex en Fax was het begin, alles was te ontvangen, persbureaus, schepen, telefoon enz. enz. …….. , er waren berichten die 2 jaren, of nog later, bekend gemaakt werden via nieuws uitzendingen van radio en TV die ik al wist.

Volgende uitdaging werd TV ontvangst :

Het is voor mij begonnen met het komen van de Luxcrypt decoder ( RTL ).

Daarna ben ik enkele jaren bezig geweest met de D2mac gecodeerde ontvangers.

En toen werd het vooral tijd voor de Irdeto en Seca ontvangers, een tijd die jaren geduurd heeft.

Alle informatie gaat door de lucht of via een kabel :

Te volgen via PC, parallel, Serial, USB en vroeger Scart.

Gezocht :

Hardware en / of software die nodig is om een TV ontvanger te benaderen via de tuner ingang ( misschien ook de uitgang ) van de ontvanger.

Ik heb zelf al uren zitten zoeken, maar niets kunnen vinden met een bevredigend antwoord.
      Zelf is hier wel een Pinnacle PCTV to go aanwezig, dat zou ik kunnen proberen, maar misschien zijn er betere ideeën.

M.a.w., hulp is welkom,

Gr.

Zilverster.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.