Ga naar inhoud


Nederland: Come back van de ‘radio & tv-taks’? ?


cookie monster

Aanbevolen berichten

Nederland: Come back van de ‘radio & tv-taks’ ??

Nederlandse Publieke Omroep voelt er wel wat voor !!

https://radiovisie.eu/come-back-van-de-radio-tv-taks

Nou , daar gaat die weer , mocht dit zo zijn , NPO FTA via satelliet ??

Niet dat ze mij interesseren , maar het gaat om publieke zenders !!

In België is er nog geen sprake van , maar mocht dit ooit zo zijn ,

dan moet de VRT ook maar weer FTA uitzenden , Terrestrisch & satelliet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


allereerst is dat een site waar geen enkel gegeven dus bronvermelding bij vermeld wordt en berichten op gelanceerd worden die uit de mouw komen en daarmee journalistieke kletspraat

en daarenboven is een suggestie om zulks te doen complete kolder gezien het belastingstelsel en de dienst der Belastingen waar onderbemanning / personeelstekort ertoe kan leiden dat een Belg bij de Nederlandse Belastingdienst kan komen werken

 

happy_001.gif

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei cookie monster:

Nederland: Come back van de ‘radio & tv-taks’ ??

Nederlandse Publieke Omroep voelt er wel wat voor !!

https://radiovisie.eu/come-back-van-de-radio-tv-taks

Nou , daar gaat die weer , mocht dit zo zijn , NPO FTA via satelliet ??

Niet dat ze mij interesseren , maar het gaat om publieke zenders !!

In België is er nog geen sprake van , maar mocht dit ooit zo zijn ,

dan moet de VRT ook maar weer FTA uitzenden , Terrestrisch & satelliet !!

FTA via de satelliet? Dat kost heel wat meer aan auteursrechten.

Liever FTV.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2018 om 09:09 zei Tonskidutch:

allereerst is dat een site waar geen enkel gegeven dus bronvermelding bij vermeld wordt

 

En toch is dit bericht correct. De omroepen willen dit overigens al jaren. Het idee erachter is dat ze minder afhankelijk willen worden van de overheid.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk,

ik wil best geloven dat men als omroep zulks graag zou zien als een DEDICATED TAX on the service

 

dus betalen voor kijken 1 op 1 (en daarmee producties financieren)

maar denk je echt dat de overheid daar zin in heeft?

 

a ) moet de omroep wet op de schop (je moet hem voor de grap eens lezen)

b ) zal er een strikte scheiding moeten worden aangebracht middels een acceptabele verdeling tussen IPTV - en Digital Broadcasting- en Websites van die Omroepen - en DAB+

c ) zullen we direct een opwaardering zien van het bedrag dat per huishouden zal worden aangeslagen

dat wordt een Sisyphos arbeid

 

denk je dat de omroepen voor onnuttig vervaardigde website pagina's geld mogen innen?

bovendien hoe wil zo'n buitenlandse provider in belasting paradijs Luxemburg gevestigd dan nog meelullen?

Juist DAN strikte scheiding Commercieel en Publieke omroepen

aangepast door Tonskidutch
bis bis

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat veel mensen de TV en Radio er uit gooien, er zijn veel alternatieven, RTV is niet zo noodzakelijk meer en dat merken ze in Hilverdorp.

 

Ze moeten zich aanpassen, echter zullen er dan veel mensen ontslagen gaan worden, en dat willen ze in Big Binisness Hilverdorp nou juist net niet.

 

Ik hoorde laatst geruchten dat NPO3 er ook uit gegooid kan worden, richt zich voornamelijk op jeugd, die kijken nu al wanneer ze zin hebben.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2018 om 22:25 zei ilseonline:

Ik denk dat veel mensen de TV en Radio er uit gooien, er zijn veel alternatieven, RTV is niet zo noodzakelijk meer en dat merken ze in Hilverdorp.

 

Ze moeten zich aanpassen, echter zullen er dan veel mensen ontslagen gaan worden, en dat willen ze in Big Binisness Hilverdorp nou juist net niet.

 

Ik hoorde laatst geruchten dat NPO3 er ook uit gegooid kan worden, richt zich voornamelijk op jeugd, die kijken nu al wanneer ze zin hebben.

 

 

Hilverdorp? Ehh huh...een nieuwe gemeente? Zal wel wat gemist hebben.

die kijken nu al wanneer ze zin hebben?  Iedereen kijkt wanneer hij/zij zin heeft. Althans zo is het bij mij. Ik heb niet het gevoel dat me radio & TV wordt opgedrongen. Als ik geen zin heb kijk ik niet TV.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2018 om 14:08 zei Drs. IJzerbout:

 

Hilverdorp? Ehh huh...een nieuwe gemeente? Zal wel wat gemist hebben.

die kijken nu al wanneer ze zin hebben?  Iedereen kijkt wanneer hij/zij zin heeft. Althans zo is het bij mij. Ik heb niet het gevoel dat me radio & TV wordt opgedrongen. Als ik geen zin heb kijk ik niet TV.

 

Hilversum wordt ook regelmatig Hilverdorp genoemd, dat heeft denk ik vooral te maken met veel mensen die bij de omroepen wonen en nwerken, m.a.w. ons kent ons.

 

Het normale RTV zitten steeds minder mensen op te wachten, langzaam gaat alles on demand en zou je het met 1 zender voor nieuws, het weer, eventueel de files en treinvertragingen het afkunnen, de rest gaan mensen het steeds mee zelf bepalen.

 

Een simpel voorbeeld is de autoradio met CD speler, je eigen muziek wordt onderbroken door RDS voor nieuws, het weer en de files. Inmiddels kunnen veel autoradio's veel meer, de CD wordt door MP3 en vergelijkbare bestanden vervangen, dat gaat met televisie ook gebeuren, want op deze manier gaan ze het niet volhouden.

 

RTV kijken en luisteren, wat levert dat de luisteraar en kijker op met al die irritante mega reclames?!

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ben je het er dus mee eens dat men zelf de monetas moet hebben voor het luisteren van media voor de prijs die anderen bepalen

en

ook dat je niemand ter verantwoording kunt roepen als gevaren en problematische situaties zich hebben voorgedaan ergens op de weg of in geval van brand met giftige rookgassen etc etc

 

het mes snijdt in dit geval altijd van twee kanten, belastingen en verwachtingen en/of recht hebben op...

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Tonskidutch:

dan ben je het er dus mee eens dat men zelf de monetas moet hebben voor het luisteren van media voor de prijs die anderen bepalen

en

ook dat je niemand ter verantwoording kunt roepen als gevaren en problematische situaties zich hebben voorgedaan ergens op de weg of in geval van brand met giftige rookgassen etc etc

 

het mes snijdt in dit geval altijd van twee kanten, belastingen en verwachtingen en/of recht hebben op...

 

Ik ben het niet eens met de terugkeer van de RTV taks.

 

Dat kleine beetje info wat altijd achter de feiten aanloopt en vol speculaties en prognoses zitten, dat hoeft vrijwel geen geld te kosten, de muziek kan iedereen zelf voor zorgen.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is geen terugkeer, het is een andere vorm van innen.

Voor grotere gezinnen met ieder een eigen inkomen zou het zelfs beduidend goedkoper worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...