Ga naar inhoud


Nederland: Come back van de ‘radio & tv-taks’? ?


cookie monster

Aanbevolen berichten


Op 27-10-2018 om 12:12 zei Tonskidutch:

ceesv,

indien we een formeel gegeven zouden hebben en die voorstellen ook echt uitgewerkt zijn, of worden.

het is pure speculatieve journalistiek dat een belasting op de media terugkeert...

Nee het is een brainfarth van ene Jan Slachter Slagter

aangepast door Mojo
ch of g

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mojo:

Nee het is een brainfarth van ene Jan Slachter Slagter

 

Die bedoelde ik, directeur van omroep MAX die in België woont, mogelijk fiscaal beter gezien je daar geen belasting over je pensioen betaald en hij inmiddels 64 is, echter werkt hij in Nederland. Dan komt bij mij ook meteen de vraag waar hij voor ziektekosten verzekerd is, in België werken ze niet met DBC codes, daar wordt je netjes geholpen.

 

Ben ik bijna vergeten, op TV gestopt met roken in een uitzending van Pauw, wereldnieuws op het dieptepunt, kan het niveau van de NPO nog lager zakken?!

 

Het zeuren om omroepbijdrage zal wel erger worden, nu hij gesopt is, heeft hij een mooi en slap excuus voor zijn gezeur.

 

Er gaan allang geen vaste bedragen meer naar alle publieke omroepen in Nederland, niet nationaal, niet regionaal en niet lokaal, sorry voor mijn mening, ze presteren allemaal ver onder de maat.

 

Het zou wat worden als de NPO zich net alleen als de commerciële zenders zich zelf moeten bedruipen met alleen de reclame inkomsten, dat infuus van de overheid heeft naar mijn mening al veel te lang te ver open gestaan.

 

Zet dan BVN op de Astra3, zal een stuk goedkoper zijn dan de € 50.000,- per jaar voor de Astra1 satelliet, wat is 50.000 op al die honderden miljoenen die ze in Hilversum er door heen jagen?!

 

En nee, ik heb nooit gerookt, gedronken en drugs gebruikt, ik irriteer mij mateloos hoe er even om geld wordt gevraagd alsof het niets is.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...