Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 Waarom deed men vroeger op de technische scholen dit plaatje niet in de boeken. Daarmee is voor eens en altijd duidelijk de Wet van Ohm uitgelegd. 😁 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeevanhoof Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 Das goed gezien 😁 Toen ik in het avondonderwijs "herstellen radio en tv" wat herhaling van electronica kreeg moest de leerkracht de wetten van Norton en Thevenin uiteen zetten volgens het leerplan. Het geen hij vertelde is me altijd bijgebleven. Hij zij dat we vroeger in het middelbaar al genoeg waren lastig gevallen met deze wetten. Verder zij hij dat je dit normaal toch niet gaat tegenkomen bij herstellingen. En als je ze tegenkomt kan je er toch niet aan uit. en daarmee zat die les erop. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 12 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Waarom deed men vroeger op de technische scholen dit plaatje niet in de boeken. Daarmee is voor eens en altijd duidelijk de Wet van Ohm uitgelegd. 😁 Erg goed maar zeker ook leuk. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Ik ken hem anders maar die is niet geschikt om hier te plaatsen 😊 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 (aangepast) Die plaatje zijn er in tientallen varianten. 10 maart 2021 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Ah, nou snap ik het. Wij hebben thuis een vrij hoog stroomverbruik. Ik zal rap even wat touwtjes om de kabels knopen. Goeie oudewijvenknoop erin en besparen maar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Trekbandjes werken een stuk makkelijker hoor zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Ik pak het gelijk goed aan, ik graaf die 10KV kabel die hier door de straat loopt even op. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 wat is hier nu duidelijk uitgelegd? Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 Volgens mij dat een te dik mannetje (voor die opening) niet door een te kleine opening past toch? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2021 21 minuten geleden, Tonskidutch zei: wat is hier nu duidelijk uitgelegd? De Wet van Oom: blijf van je Tante af ! 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 Ik dacht het al, veel te complexe materie door een paar techneuten in Karikatuur vervat. Quote De wet van behoud van energie is dan tussen oom en tante veel duidelijker Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 (aangepast) Op 12-3-2021 om 11:11, Drs. IJzerbout zei: De Wet van Oom: blijf van je Tante af ! Ik vond/vind jouw cartoon erg leuk maar dat had ik al eerder gezegd. De varianten daarna, ach, met jouw cartoon is het simpel om te surfen... Overigens om in te gaan met Oom en Tante, zo ken ik er nog een, "klaar is Kees en hoe zit het nu met Marie..."😁 14 maart 2021 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen