Jump to content

Münchener Oktoberfest gaat naar Dubai verhuizen

Drs. IJzerbout
 Share

Recommended Posts

Kijk, dit zijn strakke plannen. 🤣😀

Het Münchener Oktoberfest gaat volgens onderstaande melding vanwege de Corona situatie nu in Dubai plaats vinden.

Nu ben ik benieuwd of er dan ook werkelijk een miljoen of meer deelnemers naar Dubai komen, alsof er in de Emiraten geen COVID-19 problemen zijn. 

Ik dacht eerst dat het om een late 1 April grap ging maar het schijnt werkelijk zo te zijn. 

Ook ben ik benieuwd hoe de politie met al die zatlappen om zal gaan want dronken op straat rondlallen is niet gewenst. 

Voor de prijs hoeven ze het niet te laten want bijvoorbeeld een halve liter bier kost hier omgerekend 8-9 €.

Verder vraag ik me af of je dan ook een Schweinshaxe kan bestellen want dat vinden die Moslims hier ook niet echt geweldig. 

https://www.n-tv.de/22523780

Bron: n-tv

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• V.I.P.

Belachelijk...

Moslims mogen niet eens alcohol drinken... Wat moet een bierfeest in zo'n land??

Gewoon houden in München of helemaal niet....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Belachelijk...

Moslims mogen niet eens alcohol drinken... Wat moet een bierfeest in zo'n land??

Gewoon houden in München of helemaal niet....

Er is ook alcohol vrij bier

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

1 uur geleden, Mojo zei:

Er is ook alcohol vrij bier

Dat noemen wij limonade 😂

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

• V.I.P.

En van blonde deernes met jongens die net aan in de blouse blijven zitten houden ze ook al niet. Laat staan dat je je tijdelijke vriendin op het grasveld aanduwt. Zal me een knalfuif worden daar.

Rozen verwelken en schepen vergaan

dus lig niet te melken en doe er wat aan.

Drs. P.

Even rekenen:

4 miljoen gasten per maand op 400.000 m^2

Dat betekent dat ieder dagelijks 3 m^2 ruimte beschikbaar heeft (minder als je bedrijfsruimte mee zou rekenen).

Social distancing verplicht?

Gaat een leuk feest worden.

Ik had het enige dagen terug al gelezen op de grafiek van roylab stats. Oktoberfest canceled again due to corona.

Er zal dit jaar nog veel worden afgeschaft van grote evenementen. Ook voor het 2e jaar op rij geen Gentse Feesten maar dat was wel te denken. Hopelijk in 2022 terug volop evenementen van muziek, show en toneel zonder corona. Alhoewel vrt nws al meldt dat we het virus al bij zijn nekvel hebben en we nog even moeten volhouden. Ik doe in ieder geval zo veel mogelijk mijn best. Ik blijf zo lang mogelijk thuis.

Timm1983

* Je hebt mensen die van de liefde leven en mensen die van de rook leven en wat drank,  iedereen heeft toch iets nodig, al staat uitbundige liefde gelijk aan een glaasje alcohol, al was het maar puur voor de lol, welke knappe vrouw brengt m'n hoofd eens op hol, misschien in m'n stamcafé?