Ga naar inhoud


CD wil geld van oud Joyne abonnees


uncle

Aanbevolen berichten


Ik ben toen canal digitaal stopte met Discovery overgegaan naar joyne omdat ik wheelerdealers en nog een paar programma's keek op Discovery en verder de engelsen op astra 2.

De overname van canaal digitaal had voor mij geen waarde want ze bieden niet de zender die ik wil zou dan wel vreemd zijn dat ik nu zomaar weer bij hun zit.

En zomaar een incasso zonder mail of bericht dat is heel apart.

 

aangepast door harryinstallatie

1 vu solo 1 vu duo 2 vu solo2HD allen op de wave met Multi-swicth

Link naar reactie
Delen op andere sites

@harryinstallatie

Toen ik nog klant van CDS was -en ik sloot een nieuw pakket af bij hen- had ik een bedenktijd van een paar weken (kan ook een maand zijn geweest, dat weet ik niet meer), misschien kan je hen bellen en zeggen dat je alles wilt opzeggen.

En als CDS die €22,00 gaan afschrijven: meteen storneren.

 

Let wel op! als je ze belt krijg je een medewerker van de klantenservice aan de lijn en die zal je een voordeeltje aanbieden als je wel klant blijft.

 

Trap er niet in, want het jaar daarop moet je wel het volle pond betalen.

 

Ik had eerst het Top-pakket, daarna ging ik dit degraderen naar het Familie-pakket en die heb ik toen gedegradeerd naar het Basis-pakket.

 

Iedere keer was er een medewerker met een aanbieding.

 

Ik snap het wel van die medewerkers, want CDS moet natuurlijk zoveel mogelijk klanten behouden.

 

Dus die medewerkers kan je eigenlijk niks kwalijk nemen; daar komt nog bij dat ze vaak via een callcenter zijn ingehuurd en ze moeten doen wat de baas zegt anders worden ze ontslagen.

 

Dus, als je van CDS afwilt, bellen naar de klantenservice.

 

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog: CallCenter medewerkers moeten een target halen anders vliegen ze eruit...

Ik ben nog aan het overpeinzen wat ik ga doen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net gebeld (uiterst vriendelijke mevrouw dat wel) en het verhaal uitgelegd dat ik juist bij hun weg ben gegaan vanwege discovery en joyne die wel had in hun pakket.

Ze snapte er ook niks van maar ze heeft het nagevraagd en zei dat ze een mail hebben gestuurd naar joyne klanten met daarin Canal digitaal heeft joyne overgenomen en dat als ik het daar niet mee eens was moest opzeggen.

Dat heb ik niet gedaan omdat naar mijn idee in de mail stond dat als je niks ondernam het beeld zwart zou worden na verloop van tijd.

Ik ben nog op zoek naar die mail want ik twijfel en omdat het volgens haar maar om 1 maand gaat 22,- en het daarbij blijft laat ik het er maar bij denk ik.

Ben zo wel tevreden voor de kinderen de nederlandse kanalen op de glasvezel en voor de vrouw en mij Astra 2 met mooie zenders en Quest als vervanger van discovery

 

1 vu solo 1 vu duo 2 vu solo2HD allen op de wave met Multi-swicth

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, harryinstallatie zei:

....en zei dat ze een mail hebben gestuurd naar joyne klanten met daarin Canal digitaal heeft joyne overgenomen en dat als ik het daar niet mee eens was moest opzeggen.

Dat heb ik niet gedaan omdat naar mijn idee in de mail stond dat als je niks ondernam het beeld zwart zou worden na verloop van tijd....

Beste Harry,

Als je niet opzegt hang je er volgens mij een jaar aanvast.

Ik persoonlijk zou zo snel mogelijk opzeggen.

 

Je hebt ook glasvezel voor de Nederlandse zenders en jij en je vrouw genieten van de FTA zenders van de 28,2E.

Dus prima toch!

 

Laat je niet in de maling nemen, voordat je het weet heb je een 1 of 2 jarig jaarcontract bij CDS (als je niet tijdig opzegt).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, harryinstallatie zei:

Id denk dat het wel goed komt ik heb ook duidelijk gezegd dat ik niet die 22,- terugboek maar wel nu ook meteen opzeg, toen zei die mevrouw dat het geen abonnement was en het om 1 maand ging daarna stopt het.

Heb je dat op papier (of toch tenminste op e-mail)?

Zo niet zou ik er toch niet gerust in zijn.  Want anders kun je wel eens in een welles nietes spelletje belanden.

Ik zou toch maar een mailtje sturen met daarin de samenvatting wat er gezegd is, en met de mededeling dat je het abbo beëindigd.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kabeltje87 zei:

Heb je dat op papier (of toch tenminste op e-mail)?

Zo niet zou ik er toch niet gerust in zijn.  Want anders kun je wel eens in een welles nietes spelletje belanden.

Ik zou toch maar een mailtje sturen met daarin de samenvatting wat er gezegd is, en met de mededeling dat je het abbo beëindigd.

Zal ik doen

1 vu solo 1 vu duo 2 vu solo2HD allen op de wave met Multi-swicth

Link naar reactie
Delen op andere sites

@harryinstallatie@Kabeltje87

Volgens mij kan de opzegging bij CDS niet per mail maar uitsluitend per telefoon.

Bel ze snel!

 

CDS zal wel weer met een aanbieding komen om je lekker te maken om toch bij hen te blijven (ik ben zelf een keer in die aanbieding getrapt: ik kreeg gratis de goedkoopste Pace ontvanger, maar hing toch weer aan CDS vast voor een periode van 2 jaar).

 

Je schreef dat je over glas beschikt voor de Nederlandse zenders en dat jij en je vrouw genieten van de FTA zenders op de 28,2E, Ik doe precies hetzelfde, voor de Nederlandse zenders -en nog vele andere zenders- heb ik een abonnement bij KPN alles in één, het scheelt me echt veel euro's.

 

Wacht niet te lang met opzeggen, anders ben je de gebeten hond.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, D-box zei:

Volgens mij kan de opzegging bij CDS niet per mail maar uitsluitend per telefoon.

Bel ze snel!

Wettelijk gezien valt een E-mail onder de postwet en is een dergelijke opzegging wel degelijk geldig.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Satneef

Ik geloof je meteen, maar ze doen het alleen telefonisch.

 

Ik heb dit zelf meegemaakt.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...