Jump to content

Oranje Kaart

Ber
 Share
Followers 2

Recommended Posts

Ik heb mijn extra abonnement opgezegd, is een oranje kaart, eindigt op 30-06-2021.

Is deze kaart nog iets waard voor anderen?

Ber

1 uur terug, Ber zei:

Ik heb mijn extra abonnement opgezegd, is een oranje kaart, eindigt op 30-06-2021.

Is deze kaart nog iets waard voor anderen?

Ber

Ja hoor. Kun je gewoon nog verkopen. Wel even een overnameformulier invullen. Zie de bijlage.

formulier-smartcard-overname.pdf

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• V.I.P.

Een beetje onzinnig Mojo om het overnameformulier nogmaals weer te geven.

10 uren geleden, Sprietje zei:

Veel mensen kennen of weten dat niet, daarom ook de vraag van ts.

Blijkbaar had Mojo niet gezien dat jij link postte.

10 uren geleden, Sprietje zei:

Op het moment van posten stond in jouw bericht nog geen link. Dus een beetje onzinnig van jouw kant😙

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• V.I.P.

Onzin, de link heb ik meteen in het bericht geplaatst. Bovendien is jou bericht een uur later dan mijn bericht.

Nou nou, blijkbaar wordt er hier ook geïrriteerd gereageerd als iemand gewoon wilt helpen. Beter tweemaal als niet.

Je kunt je maar ergens druk over maken. 🤭

• Bedankt 1
  • Haha 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Ik maak mij totaal niet druk. Het was slechts een constatering. 🤣🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

• Moderators

Modereren zou je aan moderators moeten overlaten....😏

Wanneer iemand meent dat een posting niet correct is, kan men het   contacteer ons knopje onder aan de bladzijde gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Bedankt voor de reacties, er heeft iemand inmiddels interesse getoond.

Heeft dit forum ook een deel voor verkoop/koop?

Groetjes 

Ber

• Moderators

Ja, 2e hands

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Posted (edited)

Ik heb onlangs ook een oranje kaart overgenomen, oude eigenaar heeft een tijd geleden(ongeveer 2 maanden geleden) netjes bericht gehad dat alles netjes in orde gemaakt ging worden, en zo...

Ik heb zelf gemerkt dat de kaart even gestopt was en heractivatie heb uitgevoerd zodat de kaart weer werkte...

Tot op heden heb ik zelf nog geen bericht gehad, heb alleen gezien dat ze meer geld hebben afgepakt dan normaal, bij mijn canaldigitaal staat de kaart dan ook aangemeld..

En het mooie, bij de oude eigenaar hebben ze ook gewoon nog steeds geld afgehouden, in ieder geval controleer of ze daadwerkelijk stoppen, anders meteen blokkeren op je bankrekening...

Edited by alias haha

Vu+duo 4K  openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel + Vu+duo2 openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel 

Zgemma H9.2H 4K openatv 6.4 sat&kabel
Wavefrontier T90. Titanium TQS Universal quad LNB's

Nvidia Shield Android 9 + H96 PRO 4K android 7