Ga naar inhoud


Oranje Kaart


Ber

Aanbevolen berichten


1 uur terug, Ber zei:

Ik heb mijn extra abonnement opgezegd, is een oranje kaart, eindigt op 30-06-2021.

Is deze kaart nog iets waard voor anderen?

 

Ber

Ja hoor. Kun je gewoon nog verkopen. Wel even een overnameformulier invullen. Zie de bijlage.

formulier-smartcard-overname.pdf

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Sprietje zei:

Een beetje onzinnig Mojo om het overnameformulier nogmaals weer te geven.

 

Op het moment van posten stond in jouw bericht nog geen link. Dus een beetje onzinnig van jouw kant😙

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou, blijkbaar wordt er hier ook geïrriteerd gereageerd als iemand gewoon wilt helpen. Beter tweemaal als niet.

Je kunt je maar ergens druk over maken. 🤭

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Modereren zou je aan moderators moeten overlaten....😏

 

Wanneer iemand meent dat een posting niet correct is, kan men het   contacteer ons knopje onder aan de bladzijde gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, 2e hands

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs ook een oranje kaart overgenomen, oude eigenaar heeft een tijd geleden(ongeveer 2 maanden geleden) netjes bericht gehad dat alles netjes in orde gemaakt ging worden, en zo...

Ik heb zelf gemerkt dat de kaart even gestopt was en heractivatie heb uitgevoerd zodat de kaart weer werkte...

Tot op heden heb ik zelf nog geen bericht gehad, heb alleen gezien dat ze meer geld hebben afgepakt dan normaal, bij mijn canaldigitaal staat de kaart dan ook aangemeld..

En het mooie, bij de oude eigenaar hebben ze ook gewoon nog steeds geld afgehouden, in ieder geval controleer of ze daadwerkelijk stoppen, anders meteen blokkeren op je bankrekening...

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...