Ga naar inhoud


Filmbox op zwart


FrankVU

Aanbevolen berichten

Ik twijfel er even aan of @Tim1983 niet duidt op de CD app die hij via zijn iptv ontvanger bekijkt. Zo ja, dan hebben we natuurlijk een andere discussie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


bij mij heeft filmbox nog nooit gewerkt op mijn vu+ uno 4K box met de nieuwste cam met ingebakken chip. rest werkt perfect

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik twijfel er even aan of @Tim1983 niet duidt op de CD app die hij via zijn iptv ontvanger bekijkt. Zo ja, dan hebben we natuurlijk een andere discussie.

Dan wel natuurlijk… Meende echter in eerdere postings te hebben gezien dat hij ook Film1 via zijn IPTV aanbieder kon zien…. Deze dus…

 

5AE89178-B461-40A2-9B97-51E6C3090750.jpeg

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hem via zoeken wel gevonden, alleen speelt niet af

Heb toch het dikste abbo

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles maar dan ook alles van alle landen zie ik via iptv, gewone-, commerciële- en filmzenders, ik wou gewoon even laten weten dat ik via mijn iptv abonnement geen problemen had met de ontvangst van Filmbox, maar natuurlijk sta ik hierdoor los van de schotelkijkers.

Ik ben blij dat de schotelkijkers terug kunnen kijken naar Filmbox.

Als je geen schotel (meer) hebt en/of verhuisd bent en andere zenders wilt zien is iptv een optie en er zullen er hier wel meer ook kijken via iptv, en je krijgt er nog adult zenders (100en), en enorm véél films, series en adultscenes bovenop.

Wetende dat ik ook een Belgisch kabeltv abonnement (Proximus-tv) heb en een mini entertainmentpakket met resterende zenders BBC Entertainment, Fox en Discovery ID, vroeger was dit pakket véél groter, maar doordat, 13th Street, amc, Sy Fy, Sundance, BBC 3 en BBC 4 niet meer werden uitgezonden werd het alsmaar een klein pakket. Toch zonde dat al deze zenders aan ons zijn voorbijgegaan...

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de discussie is dus inmiddels, wat voor iptv abonnement dit is. Het vermoeden is namelijk gerezen, dat dit niet eentje is van een legale provider.

Misschien kun je dat even rechtzetten. Anders snappen we jouw bewering namelijk niet dat je Filmbox nog gewoon kon bekijken terwijl CD abonnees dat niet konden.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eduard07 zei:

Maar de discussie is dus inmiddels, wat voor iptv abonnement dit is. Het vermoeden is namelijk gerezen, dat dit niet eentje is van een legale provider.

 

3 uren geleden, Timm1983 zei:

Alles maar dan ook alles van alle landen zie ik via iptv, gewone-, commerciële- en filmzenders, ik wou gewoon even laten weten dat ik via mijn iptv abonnement geen problemen had met de ontvangst van Filmbox, maar natuurlijk sta ik hierdoor los van de schotelkijkers.

Ik ben blij dat de schotelkijkers terug kunnen kijken naar Filmbox.

Als je geen schotel (meer) hebt en/of verhuisd bent en andere zenders wilt zien is iptv een optie en er zullen er hier wel meer ook kijken via iptv, en je krijgt er nog adult zenders (100en), en enorm véél films, series en adultscenes bovenop.

Wetende dat ik ook een Belgisch kabeltv abonnement (Proximus-tv) heb en een mini entertainmentpakket met resterende zenders BBC Entertainment, Fox en Discovery ID, vroeger was dit pakket véél groter, maar doordat, 13th Street, amc, Sy Fy, Sundance, BBC 3 en BBC 4 niet meer werden uitgezonden werd het alsmaar een klein pakket. Toch zonde dat al deze zenders aan ons zijn voorbijgegaan...

Timm1983

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je toelichting willen?

wees es eerlijk.

zit je te hengelen??

hij heeft dat toch al aangegeven?

 

Als je zijn Posts leest waarin hij aangeeft alles van alle landen te kunnen zien dan weet ook jij wel hoe laat het is.

 

Wat is voor ons als lezers hier het voordeel als hij aangeeft via welke aanbieder hij kijkt?

 

Wat schieten we ermee op?

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...