Ga naar inhoud


NPO1, NPO2 en NPO3 geen signaal


MarkViaSat

Aanbevolen berichten


hier de vlaamse ook op de transponder die vorige week ook problemen gaf 12188 H

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forse buien rond Hilversum veroorzaakten dat. Met dank aan de door CD toegepaste wijzigingen zo’n drie tot vier jaar geleden. 😡

Maar nu ik enkel nog kabel heb zal het mij een zorg zijn.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier dubbele backup via IPTV en proximus.Dacht dat de opstraling vanuit berdorf lux gebeurde naar de sat

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het in de log lijsten van 20:03 tot 20:09.. Dit is de 2e keer in best korte tijd dat Hilversum er niet doorheen bijt. Nu lijkt mij de uplink van Joyne zeker niet slechter dan dit. Was dat nog net tijdens het EK voetbal of was die toen al afgelopen...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, OFDM zei:

Ik zie het in de log lijsten van 20:03 tot 20:09.. Dit is de 2e keer in best korte tijd dat Hilversum er niet doorheen bijt. Nu lijkt mij de uplink van Joyne zeker niet slechter dan dit. Was dat nog net tijdens het EK voetbal of was die toen al afgelopen...?

Was tussen de twee wedstrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, bellejt zei:

heb hier dubbele backup via IPTV en proximus. Dacht dat de opstraling vanuit Betzdorf lux gebeurde naar de sat

Aan de uitval af te leiden 12187, 11739 en 12129 vanuit Hilversum. Dan zal 11856 met RTL nog steeds uit Luxemburg komen. 11934 komt niet uit Hilversum maar of die vanuit Luxemburg komt weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, OFDM zei:

Oei, Canal digitaal had meer geluk dan ons elftal..

De Fransen liggen er ook uit en in de streek van Bethune Saint Omer in Haut France lag gisterenavond rond 22h satellietontvangst ook uit , door heel zwaar onweer daar. Klank en lichtspel was mooi te zien tot hier in mijn woonplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, astro iris zei:

De Fransen liggen er ook uit en in de streek van Bethune Saint Omer in Haut France lag gisterenavond rond 22h satellietontvangst ook uit , door heel zwaar onweer daar. Klank en lichtspel was mooi te zien tot hier in mijn woonplaats.

Bedoel je de uplink van Franse TV zenders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/28/2021 at 10:26 AM, OFDM said:

Aan de uitval af te leiden 12187, 11739 en 12129 vanuit Hilversum. Dan zal 11856 met RTL nog steeds uit Luxemburg komen. 11934 komt niet uit Hilversum maar of die vanuit Luxemburg komt weet ik niet.

Klopt: 11739, 12129 & 12187 door KPN vanaf de toren in Hilversum/mediapark.

11856 door BCE vanuit Junglinster.

11934 wordt verzorgd door MediaBroadcast vanuit Usingen. 

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...