Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, boudeman zei:

Hoe gestoord kun je zijn; teletext vandaag.

 

1783706286_Teletext28aug..jpg.bc8ce3d95b907c9bb754fefc67c1a927.jpg

 

 

Kon je op je klompen aanvoelen.

Een bepaald clubje idiote complot-aanhangers bedreigt wetenschappers, mensen op de GGD, journalisten, etc.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uren geleden, gerrit B zei:

En noem er nog eens 2 😀

En ik klim ook wel op daken om pannen te vervangen/ goten de repareren, nokpannen terug te leggen, deins er ook niet voor terug om 20m heen en terug door een kruipruimte te tijgeren en probeer elke zondag een rit van zo'n 10 km te maken op mijn step, maar dat wil niet zeggen dat ik geen onderliggende klachten heb.

 

Bij ouderen wordt er altijd meteen gesproken over onderliggende klachten en natuurlijk speelt dat ook zeker mee.

Kijk echter eens in je eigen omgeving en noteer eens wie in je eigen kennissen/familiekring geheel zonder klachten is, die geen pilletje voor suiker cholesterol, bloeddruk of wat dan ook nodig hebben/gebruiken.

Als je dat sommetje hebt gemaakt dan weet je ook dat er vrijwel geen ouderen zijn die met 70+ geen onderliggende klachten hebben.

Wijlen m'n pa ook die op z'n 80e op de nok 3 hoog bezig was. Is trouwens 16 jaar later aan een fout in een ziekenhuis na een operatie overleden.

Maar sommige onderliggende klachten waarvoor men een pilletje slikt hebben natuurlijk weinig of niets met de afweer te maken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gestoorden verklaren de nuchter-denkenden voor gestoord. 

En ze gaan daarbij ver over de schreef.

 

Net als deze complotdenker:

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/27/complotdenker-micha-k-opnieuw-vast-in-noord-ierland-a4056320

 

Ooit werden zulke mensen vastgezet in een "gekkenhuis".

Nu vraagt de Nederlandse rechter hen beleefd ermee te stoppen. En dat komt dan in de krant. Gratis reclame voor meer gulle giften aan deze messiassen.

 

Volgens mij is ons rechtssysteem niet berekend noch gemaakt voor dit soort gestoordheid.

 

Die dansleraar lacht zich er rot om, want bij elke rechtszaak en stunt  stroomt zijn bankrekening weer voller met giften van mensen die geloven dat deze rattenvangers serieuze "zieners" zijn. Die laatstgenoemden zijn echter zij die het laatst en het best lachen, want ze hebben een dik-belegde boterham aan die zelfbedachte waarheden.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, minplus zei:

Kon je op je klompen aanvoelen.

Een bepaald clubje idiote complot-aanhangers bedreigt wetenschappers, mensen op de GGD, journalisten, etc.

Die dansleraar heeft er een truc voor: eerst zet hij zijn volgelingen in bedekte termen tot iets aan, vervolgens trekt hij zijn woorden in, nuanceert ze, of biedt zijn excuses aan.

De door hem gewenste (wan)daden zijn verricht, hij heeft zijn handen er niet vuil aan hoeven maken, en voor de rechter kan hij beweren dat hij niemand tot iets heeft willen aanzettten. Hij komt met tegen-aangites (tegen de GGD) wegens smaad. Hij waant zich onaantastbaar in het door hem verachte Nederlandse rechtssysteem.

Keer op keer zien we dit patroon. Hij lacht zich rot.

En die volgelingen? Die zijn er blind voor. 

Maar ze draaien wel op voor de uitvoering van wat de dansleraar niet gezegd zou hebben (maar wel bedoeld).

Het is de methode Trump.

Corona maakt meer kapot dan ons lief is. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarbij zelfs een dumbo als Trump een half jaar geleden al naar z'n dochter luisterde en verkondigde dat je je beter kan laten vaccineren, net of hij het zelf uitgevonden had.

Maar goed, de Nederlandse wetgeving loopt ver achter de feiten aan, waarbij ik goed begrijp dat het moeilijk is om te bepalen welke foute berichten dodelijk zijn voor velen en welke niet en hoe pas je de wet daar op aan.

Misschien moet iemand met veel geld, een steengoede advocaat en een aan covid overleden familielid Willem Engel maar eens aanklagen voor een schadevergoeding van 10 miljoen.

Ook al zal hij dan helaas vermoedelijk een taakstraf krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, minplus zei:

Waarbij zelfs een dumbo als Trump een half jaar geleden al naar z'n dochter luisterde en verkondigde dat je je beter kan laten vaccineren, net of hij het zelf uitgevonden had.

 

Toch bijzonder dat veel van zijn aanhangers niet geloven in het vaccin.

Vandaag het volgende bericht:

https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/ivermectin-demand-drives-trump-telemedicine-website-rcna1791

 

Trump kan zich nog steeds rijk rekenen in een grote Republikeinse schare idolate kwakzalvers, vreemd genoeg.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Eduard07 zei:

Trump kan zich nog steeds rijk rekenen in een grote Republikeinse schare idolate kwakzalvers, vreemd genoeg. 

 

Als een medische sector puur particulier getint is dan is dat ook niet verwonderlijk dat er wonder doctoren zijn aangetroffen in USA

En dat zagen we ook al in de eerste maanden van de Corona crisis waar een genezen patiënt enkele honderdduizenden dollar mocht betalen.

 

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de 3 bovenstaande heren opgevallen dat jullie deze thread domineren?

De rest is al lang afgehaakt.

Jullie maken meer lawaai dan de wappies 🤣

  • Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben niet afgehaakt, ik lees de vak technische  informatie van bijvoorbeeld minplus met belangstelling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Maar het is nu realiteit met een beetje meer oefening weten we precies wat we moeten doen voor de volgende pandemie -_-

 

That's the spirit! We willen zo lang mogelijk gezond blijven leven om die volgende ook mee te maken,

Anders is immers alle moeite om deze te overleven, voor niets geweest.  😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Psychosammie zei:

Is het de 3 bovenstaande heren opgevallen dat jullie deze thread domineren?

De rest is al lang afgehaakt.

Jullie maken meer lawaai dan de wappies 🤣

Een aantal mensen is op een satforum geïnteresseerd in info over een dodelijk virus, de rest is met andere dingen bezig, Psychosammie. Het zijn er momenteel een stuk of tien, schat ik zo.

Van de geïnteresseerden  heb je mogelijk mensen die ontkennen dat er überhaupt een virus is (dat heb je zelfs bij mensen die eraan dood gaan) en daarnaast mensen die vaccinatie waanzin vinden om welke reden dan ook. En zo zijn er nog een batterij varianten.

 

Wat ik probeer te doen is wetenschappelijke info geven; voor mijn gevoel het enige wat je kunt doen tegen de wan-informatie waardoor veel mensen volslagen idiote ideeën hebben over het virus en vaccins en afweer en noem maar op en denken dat alles wel meevalt want het is zoiets als een griepje en daar gaan net zoveel mensen aan dood (geen doden door griep door de zware maatregelen maar wel een paar keer zoveel doden door covid ondanks die maatregelen). Ik besef volledig dat ik het sommige mensen hier niet aan hun verstand kan peuteren. Dat kan komen door teveel wan-info, te weinig kennis van zaken om te begrijpen wat ik plaats, noem maar op.

 

Info geven is iets anders dan lawaai maken.

Zou het kunnen zijn dat jouw laatste bericht onder dat laatste valt?

 

aangepast door minplus
  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk spannend en ook gedurfd om over wan informatie te spreken.

wan => world area network, is juist de bron waar jij de informatie vandaan haalt.

en dan de filter die het allemaal toelaat en toestaat

Verkeerd geïnformeerd worden dat is erg vervelend voor de getroffene en zijn of haar omstanders.

geïnformeerd worden op basis van foutieve feiten en/of gegevens is vervelend

geïnformeerd worden door iemand die zelf niet de juiste informatie heeft is het probleem sowieso

Ergo dit is een leuke thread / topic maar dit is geen deskundigen forum. Dus het is niet de plek waar je HET antwoord vindt.

 

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...