Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, pollegazon zei:

 

Onlangs zijn er in een Belgisch WZC 7 bejaarden gestorven die 2x gevaccineerd waren. Blijkt dat de beschermingsgraad na drie maand behoorlijk afneemt (tegen de 60 procent). Die bewuste ouderlingen waren al in januari ingeënt en blijkbaar hadden ze niet voldoende antistoffen meer om hun te beschermen. Vandaar dat nu overwogen wordt om de meest kwetsbaren een derde boostervaccin te geven.

Ik denk dat er met deze bejaarden nog wel wat meer aan de hand was. Stond dat er niet bij?  Zoals je het nu zegt, is het nogal suggestief en eenzijdig. 

Hoeveel bejaarden betrof het? (Op de tig miljoen bejaarden die gevaccineerd zijn)?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit is een reactie op Gerrit zijn pro Duitse weergave.

 

Als je alle thema's bij elkaar pakt is het waardeloos daar.

Geen digitale registratie van patiënt en huisarts die in een nationale database gaat. (dus moeten ze allemaal nog gaan inhalen, terug naar de huisarts)

Geen digitale Corona app dus mogelijk waar je CR-code gedownload kan worden, neen gele briefje met stempelkussen.

Geen TOZO voor zelfstandigen en geen tegemoetkoming voor omzet verliezen voor zelfstandigen, die moeten Arbeitslosen Geld 2 aanvragen.

Geen Nationale maatregels, in NRW gebeuren andere dingen dan in Bayern, m.b.t. scholen en zelftests. etc etc

Over de Krankenkasse (zorgverzekeringen) zal ik maar helemaal niet beginnen mocht ik er in het ziekenhuis belanden.

 

De incidentie in Duitsland ligt bij 35 per wet als drempel voor maatregels, jouw 100 is ergens vandaan gehaald.

Naast de incidentie wil men sneller openen gezien de vaccinatiegraad, maar die is bedroevend laag vergeleken met ons.

 

zo kan ik nog wel enkele feiten uit de actualiteit noemen

 

waarom men geen grondstoffen kan krijgen is het teken aan de wand en alle overige geluiden over de economie is verkeerde interpretatie van de feiten

ja daar gaat de economie weer en ligt twee weken later weer op z'n gat omdat er geen chips zijn

maar politici willen altijd verkonden dat hun aanpak goed is voor het land of deelstaat omdat ze stemmen willen vangen.

aangepast door Tonskidutch
aan wie

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik denk dat er met deze bejaarden nog wel wat meer aan de hand was. Stond dat er niet bij?  Zoals je het nu zegt, is het nogal suggestief en eenzijdig. 

Hoeveel bejaarden betrof het? (Op de tig miljoen bejaarden die gevaccineerd zijn)?

Ik vind dat altijd zo'n dooddoener.

Noem dan eens een bejaarde die nog net zo gezond is als een jongere.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De incidentie in Duitsland ligt bij 35 per wet als drempel voor maatregels, jouw 100 is ergens vandaan gehaald.

 

gewoon hier 100 besmettingen per 100.000

Maar ondanks dat het allemaal zo waardeloos is hebben ze wel veel lagere cijfers dan hier, leg dat dan maar eens uit.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik vind dat altijd zo'n dooddoener.

Noem dan eens een bejaarde die nog net zo gezond is als een jongere.

Een dooddoener? Hoezo?

Ik wil graag details weten over deze "kerngezonde bejaarden". Of zijn die niet relevant?

 

1. Enkele bejaarden op de miljoenen die gevaccineerd zijn, zijn overleden. Verontrustend?

2. Hoog bejaard of een beetje bejaard?

3. Onderliggende klachten? Welke?

 

Als een zware hartpatiënt komt te overlijden doordat deze schrok van de deurbel, lag het dan aan de deurbel? 

 

Soms maken nieuwsmedia van een mug een olifant omdat ze elke dag hun brood moeten verdienen.

Dus allerminst een dooddoener.

  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar de besmettingscijfers per regio in Duitsland kijkt zie je dat het gebied dat tegen het zuid-oosten van Nederland aan ligt ernstig is en de rest vrij rustig, zoals ook het gebied tegen het noord-oosten van Nederland (waar in Nederland het verhoudingsgewijs ook rustig is geweest al die tijd). Duidelijk een uitwisseling over de grens dus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2021 om 12:03, gerrit B zei:

 

Klopt, maar als een longarts die er toch het nodige verstand van heeft dit al beweerd dan spreken ze hier over "met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"

Het verstand van longartsen is betrekkelijk.

Mijn vrouw heeft een onvoorstelbaar domme en een heel intelligente meegemaakt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gerrit B zei:

 

Dat hoeft niet, als je zoals Duitsland en Nieuw Zeeland er bovenop zit en het virus geen kans geeft om zich te verspreiden dan zullen er ook geen/nauwelijks mutaties in dat gebied ontstaan.

Mutaties ontstaan meestal in gebieden waar een virus zich vrij kan verspreiden, op dit moment zijn dat nog best wel de nodige gebieden, dus verwacht dat we nog heel wat mutaties voorbij zullen zien komen.

Maar dat wat men in Duitsland en Nieuw Zeeland doet dat bedoel ik nu met tijd kopen, nu zorgen dat er een minimaal aantal mensen besmet raken en in de tussentijd op zoek gaan naar meer/betere informatie, beter weten hoe e.e.a werkt (vandaar dat je ventilatie nu ook als voorzorgsmaatregel toegevoegd ziet) en dan later mogelijk een goede/betere oplossing voor handen hebben dan de vaccinaties die er nu zijn. 

Hoe meer gevaccineerden en hoe meer mensen zich aan de nodige maatregelen houden, hoe minder het virus zich kan verspreiden of muteren.

Daarom is het beleid van een regering die peilt op stemmen voor de volgende verkiezingen en verder totaal geen verstand van de zaak heeft een ramp voor ook een westers land.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Gezien de studies inzake de werkzaamheid wordt het hoog tijd dat ook het RIVM eens met feiten komt over de derde vaccinatie als "boost prik".

 

Die gegevens zijn er al uit Israël en die laten zien dat je ook bij de delta-variant weer van dik 70 naar 95% gaat.

Waarbij je altijd weer weet dat sommige mensen een hopeloze afweer hebben en sommige anderen ook zonder covid al vrijwel aan hun end zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Dingus, uh patricia paay denkt dat ze nog jong is...:P

Dat tongetje van jou, Tonski...😁

 

Maar jong is idd erg relatief behalve als je de jaren neemt en de mensen die 5x zo snel oud worden buiten beschouwing laat. Die laatsten zijn idd de extremen maar hoe ligt dat bij de rest?

Ik vraag me wel eens af waardoor exact sommigen op hun 40e er als een 70-jarige uitzien terwijl ik als 70-er er als een frisse knaap van 40 uitzie.🙄

 

Nou ja, of zo. Genetisch zijn er wel verklaringen voor maar er moet nog veel door de wetenschap uitgezocht worden.

Ook al is voor gekken/idioten/waanzinnigen/andersdenkenden/wappies/mensen met frisse ideeën wetenschap ook maar een mening en met evenveel waarde als de meningen van een dansleraar.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

ook maar een mening en met evenveel waarde als de meningen van een dansleraar.

Waarbij moet worden opgemerkt dat deze laatstgenoemde waarschijnlijk bewust eigen waarheden creëert om gulle giften van bewonderaars uit te lokken. Het spel is dat deze gulle gevers bij voorbaat naar de pijpen dansen van deze rattenvanger van Hamelen.

Dansen met Janssen is/was deze volgers een gruwel! 😉

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het hem om invloed en geld ging was van begin af aan duidelijk. Zijn manier om het te regelen. Anderen doen het op een andere manier op internet met de gekste dingen zoals jezelf filmen bij het aardappels schrapen en verdienen er miljoenen mee. Even onzinnig maar minder gevaarlijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gerrit B zei:

Ik vind dat altijd zo'n dooddoener.

Noem dan eens een bejaarde die nog net zo gezond is als een jongere.

Ehhh ja ik ken er wel een. Klimt nog op daken om schotels te ontmantelen. En jullie kennen hem ook van het board hier

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...