Ga naar inhoud


Krijg mijn kinderen niet te zien.


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Beste mensen. Na 12 jaar samenwonen heb ik besloten om uit elkaar te gaan. Ga niet inhoudelijk in op de gebeurtenissen, maar het komt erop neer dat we samen ongelukkig waren. We hebben twee lieve kinderen die erg gehecht zijn aan me. Ik heb ze wel erkent maar heb geen ouderlijke gezag. Ben altijd goedgelovig geweest en mijn partner heeft mij dit toegezegd om dit ten alle tijden te mogen doen. Nu wordt het van de tafel geveegd. Ik maak me zorgen dat ze mij niet langer met de kids laat optrekken wat als een mes in mijn hart aanvoelt. Zijn er nog mogelijkheden of stappen te nemen om mijn kids voor een deel te kunnen blijven zien. Ze zal het mij erg moeilijk maken. Sorry als ik erg off topic ben. 

aangepast door michaelangelo

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Sterkte, de komende tijd!

 

Zoek lotgenoten!

Gescheiden vaders

Rechten van vaders na scheiding

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte.

Met erkend zit je moeilijk maar mogelijk minder dan vroeger.

Ik had m'n kind erkend, maar toen was het zo dat als mijn geliefde zou overlijden een rechter zou gaan beslissen waar het kind terecht kwam en dan speelden dingen als hoeveel kamers heb je. Dus de kans was groot dat m'n kind bij haar familie terecht kwam en dat wil je niet willen. Dus toen de 2e op komst was om die reden toch maar getrouwd.

Bij jou ligt de zaak anders , want uit elkaar gegaan, en dan heeft de moeder het gezag. Maar ik hoop dat er een optie voor je is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2021 om 21:13, michaelangelo zei:

We hebben twee lieve kinderen die erg gehecht zijn aan me

Zijn dit kinderen van jullie samen en dragen zij jouw achternaam?

 

Op 18-8-2021 om 21:13, michaelangelo zei:

Ik heb ze wel erkent maar heb geen ouderlijke gezag

Erkennen dat jij de vader bent doe je samen. Volgens mij betekend dat dan ook dat je ouderlijk gezag hebt.

 

Verder zoals al eerder aangegeven zal je hier juridische hulp bij moeten zoeken.

 

Heel veel sterkte.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/erkenning-kind/vraag-en-antwoord/kind-erkennen-gevolgen

 

Je hebt dus wel recht op omgang. Zie de laatste alinea.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mojo zei:

Zijn dit kinderen van jullie samen en dragen zij jouw achternaam?

 

Erkennen dat jij de vader bent doe je samen. Volgens mij betekend dat dan ook dat je ouderlijk gezag hebt.

 

Verder zoals al eerder aangegeven zal je hier juridische hulp bij moeten zoeken.

 

Heel veel sterkte.


Ja, ze dragen mijn achternaam. Ik heb begrepen dat erkennen en ouderlijke gezag niet hetzelfde zijn.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boze scheidingspartners moeten sowieso hulp aanvragen en wel psychologisch als ook qua rechten bij de juiste instanties.

Daar is het satelliet forum niet echt geschikt voor. En over je eigen persoonlijke situatie moet je eigenlijk op een hobby forum niets delen.

Hoe goed de adviezen ook bedoeld zijn, dit is een oneigenlijke vraagstelling op een hobby forum.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, als iemand het even niet meer ziet zitten dan kan ik me voorstellen dat je je vraag stelt op een board zoals Sat4All waar je al jaren lid van bent.

@michaelangelo heeft de juiste antwoorden gekregen en onze morele steun, en dat is het belangrijkste.

  • Like 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@michaelangelo

Veel sterkte man!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zoeken op internet

 

Wel of geen sprake van gezamenlijk gezag?

Van belang is vast te stellen of beide ouders ouderlijk gezag hebben. Zonder huwelijk of geregistreerd partnerschap krijgt de vader namelijk niet automatisch ouderlijk gezag over het kind. Dit kan alleen door een verzoek en aantekening in het gezagsregister. Dit verzoek moet bij de rechtbank worden ingediend. Is dit niet gebeurd tijdens uw relatie met de moeder? Dan heeft u geen gezag over het kind. Ook al heeft u het kind erkend, het ouderlijk gezag komt als u niet getrouwd bent alleen toe aan de moeder. De vader is geen wettelijk vertegenwoordiger van het kind. Hij mag geen beslissingen nemen over de opvoeding en verzorging. Ook na de verbreking van de relatie met de moeder blijft dit zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...