Ga naar inhoud


Welke ontvanger kopen


Korretje

Aanbevolen berichten


Nou der liggen nog genoeg families op de kamerbrede lounge bank met paprika chips en cola naar een TV te kijken. Hetgeen ook wel het gezelligste is.

 

Met betrekking tot de vraag van @Korretje;

Veel mensen hebben sowieso al een grote platte smart TV staan met een satelliet tuner erin en hebben die ingebouwde nog nooit getest. Hetgeen best interessante ervaringen met zich brengt.

De sat receivers die ik kocht kon ik binnen 14 dagen ook retourneren met geld terug. Misschien is dat een optie voor je om enkele eens te testen?

 

 

 

aangepast door Tonskidutch
blauw

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De sat receivers die ik kocht kon ik binnen 14 dagen ook retourneren met geld terug. Misschien is dat een optie voor je om enkele eens te testen?


Met dit advies zullen de diverse webshops echt verguld zijn. 🧐

Dit is m.i. misbruik maken van de “30 dagen geld terug regeling“. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij noemt het gebruik, ik noem het misbruik.
Naar het schijnt keur jij het goed dat iemand dan op zijn gemak de range van merk X gaat testen en dat hij de box van zijn keuze vervolgens bij de Oosterburen bestelt voor € 20.- minder? En zeg aub nu niet dat dit niet gebeurt. Wij weten beide wel beter.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk weet ik wel beter.

een range van een merk x of y impliceert een behoorlijk aantal, maar dat wordt niet bedoeld door mij

en dat weten we beiden

 

Je kan na vooronderzoek gaan voor Vu+ of Dreambox met de specs die je minimaal nodig hebt en dus verwacht.

Tja dan valt na het testen binnen zoveel dagen die bestelde af en je laat de andere komen. Allemaal oké binnen het niet goed geld terug concept.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Je kan na vooronderzoek gaan voor Vu+ of Dreambox met de specs die je minimaal nodig hebt en dus verwacht.

Tja dan valt na het testen binnen zoveel dagen die bestelde af en je laat de andere komen. Allemaal oké binnen het niet goed geld terug concept.

 

Leuk voor de volgende klant die dan een 2 of 3 maal door mensen als jij geteste en teruggestuurde box als nieuw in zijn winkelmandje krijgt. Of dacht je dat die webshops die geretourneerde boxen even in de kliko gaan gooien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, pollegazon zei:

 

Leuk voor de volgende klant die dan een 2 of 3 maal door mensen als jij geteste en teruggestuurde box als nieuw in zijn winkelmandje krijgt. Of dacht je dat die webshops die geretourneerde boxen even in de kliko gaan gooien ?

Dat is/was dus het grote probleem bij Amazon Duitsland. Allemaal defecte retour DM9*0 die vrolijk afgepoetst terug gingen naar nieuwe klanten… Board rev.03 met haarscheurtjes bij de CPU…

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was de eerste batch uit eind 2016…. Inmiddels op 0.4…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat was de eerste batch uit eind 2016…. Inmiddels op 0.4…


Het ging toch over de et9x00 serie? Dáár speelde destijds het SB issue. In 2016 was Xtrend al ‘lang’ ter ziele.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de hele thread nog eens door… Beantwoord gewoon een opgekomen vraag…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Lees de hele thread nog eens door… Beantwoord gewoon een opgekomen vraag…


Dan nog is het mij niet duidelijk wiens vraag jij beantwoordt. Een quote of een @… had het duidelijk gemaakt waarnaar jij refereert.

Als jij bedoelt dat TS dan mogelijk een defect SB of een brak CPU board heeft, dan zou het iets logischer zijn. Meer bedoelde ik niet. Door te quoten of een @user te gebruiken kunnen misverstanden voorkomen worden.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, John van Dreumel zei:


Dan nog is het mij niet duidelijk wiens vraag jij beantwoordt. Een quote of een @… had het duidelijk gemaakt waarnaar jij refereert.

Als jij bedoelt dat TS dan mogelijk een defect SB of een brak CPU board heeft, dan zou het iets logischer zijn. Meer bedoelde ik niet. Door te quoten of een @user te gebruiken kunnen misverstanden voorkomen worden.

Was op mijn reactie😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...