Ga naar inhoud


Netflix verhoogt de prijzen!


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Netflix heeft aangekondigd haar tarieven te verhogen.

 

De basis abonnementen worden met € 3 en de premium abonnementen met 2 Euro per maand verhoogd.

 

Ik ben benieuwd wie volgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is wel een verschil tussen abonnees van Nederland en België dacht ik. 🧐

 

Nieuwe abonnementsprijzen

Basic: 8,99 euro per maand (voorheen: 7,99 euro). Deze formule omvat Netflix op één scherm tegelijk in standaardresolutie.

Standaard: 13,49 euro (voorheen: 11,99 euro). Deze formule omvat Netflix op twee schermen tegelijk in HD-resolutie.

Premium: 17,99 euro (voorheen: 15,99 euro). Deze formule omvat Netflix op vier schermen tegelijk in UHD-resolutie (4K).

 

https://www.demorgen.be/nieuws/alle-netflix-abonnementen-worden-duurder-dit-zijn-de-nieuwe-prijzen~b4c889e1/

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Crazy Sat zei:

Er is wel een verschil tussen abonnees van Nederland en België dacht ik. 🧐

 

Nieuwe abonnementsprijzen

Basic: 8,99 euro per maand (voorheen: 7,99 euro). Deze formule omvat Netflix op één scherm tegelijk in standaardresolutie.

Standaard: 13,49 euro (voorheen: 11,99 euro). Deze formule omvat Netflix op twee schermen tegelijk in HD-resolutie.

Premium: 17,99 euro (voorheen: 15,99 euro). Deze formule omvat Netflix op vier schermen tegelijk in UHD-resolutie (4K).

 

https://www.demorgen.be/nieuws/alle-netflix-abonnementen-worden-duurder-dit-zijn-de-nieuwe-prijzen~b4c889e1/

 

 

Netflix verhoogt zijn prijzen in Nederland voor het eerst in vier jaar. Het abonnement Standaard wordt 3 euro per maand duurder en Premium gaat maandelijks 2 euro meer kosten. De prijs van Basic blijft hetzelfde.

 

ik gebruik basic en heb nergens last van.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen netflix , e.d. betaal TV alhier , dus geen last van prijsaanpassingen 🙂👌

Wegens geen interesse !! Maar zij die wel graag kijken , veel kijkplezier 🙂

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IK had een Netflix premium abo voor het 4k content.

 

Series als de Crown waren een genoegen om naar te kijken, met een sublieme huiskamer bioscoop setup.

 

Door omstandigheden heb ik begin dit jaar het abo opgezegd, maar in de toekomst zal de prijs mij niet weerhouden, het is naast FTA satelliet ontvangst een alternatief voor de commerciëlen van Canaldigitaal en co.

 

Gisteravond kostte één bioscoop kaartje voor James Bond ook € 12, + € 3,50 voor een 3-d bril.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Smaken verschillen, toch heeft Netflix prijswinnende producties in haar programma gezien het hoge aantal onderscheidingen uit de filmwereld, denk aan alle Emmies en Oscars.

 

Het zijn zeker geen b-garnituur films die ze in portefeulle hebben.

 

Wanneer ik weer onbeperkt internet heb overweeg ik zeker weer een abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het laatste nieuws heeft een lijstje gemaakt van welke streamingdiensten beschikbaar zijn, wat ze aanbieden en hun kostprijs :

streamingabonnementen

enkel toepasselijk voor Vlaanderen, wel interessant om te overlopen. Er zitten er zelfs een paar tussen waar ik nog nooit van gehoord heb.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen Netflix en ik hoef het niet. 

Ben prima met mijn leven tevreden. 

We zitten vooral 's avonds gezellig samen met kennisen, vrienden en mijn kinderen komen soms een weekend op bezoek. 

We zijn vaak onderweg in Jordanië, Oman en andere landen hier, ontdekken de cultuur, natuur, prachtige omgeving en lekker eten. 

 

Daar hebben we geen Netflix en co. voor nodig. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jean-Claude volgens mij zijn er wel meer hoor, maar dat heb je met HLN.be :grin:

Rakuten TV of elders noemt men het Wuaki TV

je betaald bij hun per film, naast een aanbod van gratis films en vergeleken bij wat @ceesv over Bond noemde geen onoverkomelijke bedragen

 

om het plaatje van de aanbieders iets ronder te maken

nadeel je moest wel een creditcard hebben of toestaan een directe bank incasso per film

aangepast door Tonskidutch
blauw

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, ceesv zei:

Netflix heeft aangekondigd haar tarieven te verhogen.

 

De basis abonnementen worden met € 3 en de premium abonnementen met 2 Euro per maand verhoogd.

 

Ik ben benieuwd wie volgt.

Inmiddels staat op Totaal TV dat dit bericht verkeerd de wereld in is geschopt.

 

Uiteindelijk gaat het basis-abonnement omhoog met één euro per maand en het premiumabonnement met twee euro per maand.  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ceesv zei:

IK had een Netflix premium abo voor het 4k content.

 

Series als de Crown waren een genoegen om naar te kijken, met een sublieme huiskamer bioscoop setup.

 

Door omstandigheden heb ik begin dit jaar het abo opgezegd, maar in de toekomst zal de prijs mij niet weerhouden, het is naast FTA satelliet ontvangst een alternatief voor de commerciëlen van Canaldigitaal en co.

 

Gisteravond kostte één bioscoop kaartje voor James Bond ook € 12, + € 3,50 voor een 3-d bril.

Mijn 5 jaar oude LG oled heeft nog 3D en daar zitten nog 2 brillen en 2 clip-ons bij voor als je al een bril hebt.

Deze werken prima in de bios👌🏼


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
40 minuten geleden, Noordzee zei:

Netflix laat na navraag weten dit bericht verkeerd de wereld in is gezet.

 

Uiteindelijk gaat het basis abonnement omhoog met één euro per maand en het premium abonnement met twee euro per maand.  

We zullen het nooit weten, maar zouden er misschien teveel opzeggingen het gevolg zijn geweest van deze prijsverhoging?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...