Mojo Geplaatst: maandag om 17:54 Geplaatst: maandag om 17:54 Op 13-4-2024 om 17:25, Jimmy1987 zei: Sinds vandaag een abonnement erbij op Digitenne . Digitenne werkt ook met de CI+ Module op een Vu+ Zero 4k. Op de Duo4k SE ook vast wel maar de DVB-T2 tuner is in bestelling en komt pas ergens begin Mei Dat is mij nog niet gelukt. Even verder pielen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 04:25 Geplaatst: dinsdag om 04:25 10 uren geleden, Mojo zei: Even verder pielen wat voor image? zenders naderhand handmatig toegevoegd aan de CI+? Should I do It The Pointer Sisters
Mojo Geplaatst: dinsdag om 05:10 Geplaatst: dinsdag om 05:10 44 minuten geleden, Tonskidutch zei: wat voor image? zenders naderhand handmatig toegevoegd aan de CI+? Image is OpenPLI 9.1. Zal de Zero even opnieuw flashen en instellen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 07:59 Geplaatst: dinsdag om 07:59 Vergeet niet de CIplushelper te installeren. Should I do It The Pointer Sisters
Mojo Geplaatst: dinsdag om 10:21 Geplaatst: dinsdag om 10:21 (aangepast) 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Vergeet niet de CIplushelper te installeren. Daar heb ik er 2 van enigma2-plugin-extensions-ci_plus_helper-openpli8.x_3_all enigma2-plugin-systemplugins-ciplushelper_5.2-r1_all Doen volgens mij beide hetzelfde. dinsdag om 10:59 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: dinsdag om 21:21 Geplaatst: dinsdag om 21:21 (aangepast) Ne wil bij mij niet werken met de Vu Zero 4K. Moet erbij vermelden dat het een satelliet model is waar ik via de USB Tuner Turbo DVB-T2 ontvang. Getest met: openPLI van 25-05 enigma2-plugin-extensions-ci_plus_helper-openpli8.x_3_all Of enigma2-plugin-systemplugins-ciplushelper_5.2-r1_all en zelf met het rechtstreeks kopiëren van de map ciplus naar /etc dinsdag om 21:49 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Ik kan je een echte DVB-C + DVB-T2 Zero4K geven om te testen , want ik vertrouw die usb tuners niet op andere images! Should I do It The Pointer Sisters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen