Ga naar inhoud


Kunnen TV zenders nog dieper zinken met hun programma aanbod?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wat een droefenis, dit programma.

In het begin verlangde dit programma per koppel € 2.500 inschrijf geld.

Het prijzengeld voor de winnaar zou € 200.000 zijn.

 

Daar er niet genoeg aanmeldingen waren werd het inschrijf geld verlaagd naar € 100 en het prijzengeld verlaagd naar € 100.000

 

Er wordt volgens de kijkcijfers bijna niet naar dit programma gekeken, de kijker blijkt toch niet alles te pruimen.

 

Persoonlijk vind ik dit het absolute dieptepunt van wat een zender kan uitzenden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, ceesv zei:

het absolute dieptepunt

Volgens mij kan het zelfs toch nog veel lager !! 😱

Maar ok , ik snap je punt , en geef je wel gelijk !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, RicardoBelli zei:

Cookie monster ,toen bestonden er nog geen osb platen in die tijd toch ???

Maar zulke TV antennes wel 😉

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er blijken toch zo'n miljoen mensen of dieren naar de danswedstrijd te hebben gekeken. Het lijkt wel de Periode van de crisis van de jaren 1930 of de crisisjaren (the great depression) toen waren die dansfeesten met prijsgeld ook al. Nu gaat het over the great Television Depression. ;)

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, RicardoBelli zei:

Het lijkt erop dat deze antennes  voor andere doeleinden  worden werden gebruikt  . Lijkt wel 50  ohm kabel rg 213 of zoiets 

 

Antennes zo dicht op elkaar gestapeld doen het heel slecht. Er moeten minstens 2 (beter 3) golflengtes afstand tussen zitten. 

Dan heb ik het nog niet eens over het onder het dak gebeuren. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dan heb ik het nog niet eens over het onder het dak gebeuren.

Klopt , maar .... , pa wou namelijk geen kijk & luistergeld betalen , dus .... 😎

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Onze kat zou het ook helemaal te gek hebben gevonden.

Mijn 2 rakkers niet !! 😥

Ze houden wel van kattenvideos !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat Meneer de Mol deze zooi produceert ligt aan al die partijtjes in Denhaag......er is altijd wel weer een groepje dat commentaar maakt...

Vroeger was alles beter.....

Waldolala met chef van Oekel reeeetsssss dit zou nu niet meer kunnen.... direct achter de decoder........ bloot en sex das uit den boze nu......

Degene die nu nog een satirisch programma op de zender laat knallen kan het direct afknallen door de bedreigingen die de producenten en uitvoerende direct om de oren krijgen.

Die danswedstrijd zonder inhoud waar ik tijdens het zappen ook een paar beelden van mee heb gekregen, dacht eerst wat is dit..... een piratenzender op de plaats van SBS maar toch het label sbs6 in beeld...... amateur beelden...... door gezapt.

Keek ik studio sport zijspan cross uit Oss....hebben ze die beelden met een 8mm camera gemaakt wat een bagger, kwaliteit......amateur beelden zijn het die ze uitzenden, daar zit je dan met je Oled 8K TV. Valt me toch wel op dat nog heel veel de SD camera wordt gepakt dus Kwaliteit programma's met HD beeld ik zie er maar weinig op de Nederlandse commerciëlen HD zenders met hun sd uitzendingen.

Wie een goed programma idee heeft kan nu zijn eigen TV station beginnen J. de Mol heeft zijn Showbizz hersenen opgebrand wanneer ik die programma's op RTL en SBS bekijk....... lijkt ook wel of dat de kids van alle oude TV presentatoren het nu over nemen..... zonder overtuiging..... 

 

 

 

 

 

aangepast door hugogertie
  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag de kop over de danswedstrijd in de krant. Had geen enkele behoefte het artikel te lezen, laat staan naar dit soort waanzin IQ 20 kijken.

Maar goed, zo'n miljoen kijkers; dat verklaart veel dingen in onze maatschappij, zou ik haast zeggen.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...