Ga naar inhoud


Kunnen TV zenders nog dieper zinken met hun programma aanbod?


ceesv

Aanbevolen berichten


Op 8-11-2021 om 15:46, minplus zei:

Als ik die foto zo zie.....

Date a Granny (Oma's blinddate) , zo kreeg ik pas nog een leukje filmpje ,

zoek de rijke bomma , aan de zee 😎

Op 8-11-2021 om 16:29, jan72 zei:

Toen ik jong was, keken mensen naar het testbeeld....

Piiiieeeep of tuuuuuuuut 🥳👌

 

Wanneer komen FC de kapoenen , want ik vergeet dat altijd !! 😭

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nog iemand naar deze zeer spannende ontknoping?

 

https://www.gelderlander.nl/show/dik-2-5-miljoen-kijkers-voor-the-masked-singer-en-dit-is-de-winnaar~a4878093/

 

Wat een geluk dat we in Nederland nog hoogwaardige programma's op de buis hebben.

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mojo zei:

Nog iemand naar deze zeer spannende ontknoping?

 

https://www.gelderlander.nl/show/dik-2-5-miljoen-kijkers-voor-the-masked-singer-en-dit-is-de-winnaar~a4878093/

 

Wat een geluk dat we in Nederland nog hoogwaardige programma's op de buis hebben.

Ik kijk normaal gesproken nooit naar rtl / sbs enz. Gisteren tijdens de storing op CD wel voorbij gezapt op rtl4 en heb zangers verkleed als dieren gezien. Tel ik dan ook mee als kijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velen zijn helemaal lyrisch over die show. Ik vind het helemaal niks.

  • Like 2

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Wow eindelijk iemand die het durft uit te spreken.

 

en uh, dat programma krijgt wel aandacht?

bestaat het nog?

Het programma bestaat weer. Was destijds gewoon bij de publieke omroep met hele goede kijkcijfers. Is een tijdje naar een van debielenzenders verhuisd toen keek er geen hond meer en gelukkig nu weer terug bij de publieke omroep.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel al een oudere bijdrage van dat programma toen men nog een mening kon verkonden op TV en men destijds daarvoor geen handgranaat aan de voordeur had hangen.

Of andere doodsbedreigingen aan je adres.

 

civiele courage is het enige dat helpt met een gepaste dosis aan ondersteuning van jouw omgeving en de instanties

de debielen waar men het over heeft zijn tegenwoordig gemaskeerd in de AVG wetgeving en zogenaamd politieke partijen en/of liberale vrienden

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond op VTM waarschijnlijk voor al meer dan 20 jaar elke keer die Home Alone, ik heb dit jaar eens gekeken naar TV1 naar een Belgische film, de kerstspecial van FC De Kampioenen, kunnen die Engelsen nog wat van leren vind ik! Wij zijn tenminste niet zo luidruchtig en uitbundig. Ik heb er in ieder geval meer van genoten op TV1 dan altijd diezelfde Engelse films op vtm, vtm koopt de rechten aan voor die film en vtm zendt elk jaar die film al uit gedurende 25 jaar of zo?

Al veel geld uitgespaard op die manier voor die zender, en op TV1 hun warmste week, t is wel koud buiten ze, althans dat vind ik toch, waar haalt die TV1 dat dat het warm is in de winter, een leuke Belgische serie daar kijk ik wel naar maar niet naar die rompslomp van vrede op aarde of die warmste week, t is corona nu, dat zoiets dan wel mag van de veiligheidsraad? Dan volgend jaar ook weer die Big Brother terug op Play 4, dan op oudejaarsavond nog een optreden van die Niels destadsbader, wat het kijken niet waard zal zijn, dat mag dan wel terug zo een concert op oudejaarsavond, mensen die denken dat de corona al verdwenen zal zijn vanaf volgend jaar zijn mis, ik gok op 2024 en 2025 op zijn minst dus we zijn nog wel véle jaren zoet zijn met die corona.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gerrit B zei:

nu op SBS6 "het haardvuur"

Altijd nog beter dan home alone  maar toch.........

Hadden we al bij Digitürk toch?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...