Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Abu Dhabi, Yas Marina Circuit


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Zou zo maar kunnen.

 

In de wedstrijd roept Mercedes ook regelmatig dat hun banden versleten zijn.

Toch rijden ze er de wedstrijd mee uit en zetten dan ook nog de snelste tijd neer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tandje bij steken voor onze Max , zal nodig zijn...🤭

ScreenShot161.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mercedes heeft de "raketmotor" gemonteerd?

Max komt 0,7 seconden tekort, maar misschien kunnen banden nog iets uitmaken?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebastian Vettel, Esteban Ocon, Pierre Gasly, Daniel Ricciardo en Fernando Alonso zijn bij de stewards op het matje geroepen omdat ze te langzaam reden tijdens de kwalificatie om afstand tot hun voorganger te krijgen. Hierdoor moest er met gele vlaggen gezwaaid worden. Of- of welke straffen ze krijgen is nog niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe graag ik ook zou willen dat Max zou winnen houd ik mij altijd voor ogen dat ‘overwinningen pas op de eindstreep uitgereikt worden’. Ik heb de hoop dat hij wint, maar hij heeft een flink klusje te klaren en ik vrees dat dit klusje te zwaar gaat worden. Hoe positief ik ook probeer te blijven. En of ik dan, bij winst van Max, dát liedje zou meeblèren, dat waag ik dan ook nog te betwijfelen. :)
Sterker nog, dat ga ik zeker niet doen. 🤣🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er starten vandaag 19 bolides, nummer 20, Mazepin, heeft corona en Haas heeft geen vervangende bestuurder.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...