Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Abu Dhabi, Yas Marina Circuit


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Maar hij is niet door de Queen zelf tot ridder geslagen.

Dat is dan weer een minpuntje.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lewis is een fantastisch coureur die ook goede dingen buiten de sport doet ook al is dat makkelijk met tigtig miljoenen in je portemeniks.

Hij is voor mij door de mand gevallen toen hij rond ging dansen nadat hij Max met 300 van de baan had gereden ipv beheerst informeren hoe het met Max is. Vanaf dat moment mocht Max van mij alles winnen. En die is de terechte kampioen met de mindere auto.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, minplus zei:

Lewis is een fantastisch coureur die ook goede dingen buiten de sport doet ook al is dat makkelijk met tigtig miljoenen in je portemeniks.

Hij is voor mij door de mand gevallen toen hij rond ging dansen nadat hij Max met 300 van de baan had gereden ipv beheerst informeren hoe het met Max is. Vanaf dat moment mocht Max van mij alles winnen. En die is de terechte kampioen met de mindere auto.

 Voor mij heeft Max veel krediet verloren toen hij Lewis uitmaakte voor Mongool, is al even erg zoals dansen op iemands nederlaag. Zo heeft iedereen wel een reden waarom hij iemand niet moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, astro iris zei:

Voor mij heeft Max veel krediet verloren toen hij Lewis uitmaakte voor Mongool, is al even erg zoals dansen op iemands nederlaag. Zo heeft iedereen wel een reden waarom hij iemand niet moet. 

 

Dat vond ik ook ongepast.

In de hitte van de strijd dan flap je er wel eens wat uit. Maar hij had daar best wel eens zijn oprechte excuses voor kunnen aanbieden.

Nu heeft bijna iedereen dat vergeten.

Het feest vieren van Hammi nadat Verstappen met een rotgang gecrashed was, was natuurlijk ook niet zo´n fijne zaak.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes staakt alle pogingen om de Formule 1-wereldtitel buiten het circuit alsnog binnen te halen.

Mercedes gaat niet in beroep, Max Verstappen definitief wereldkampioen
dat is te lezen in de telegraaf: https://www.telegraaf.nl/sport/721876319/mercedes-niet-in-beroep-max-verstappen-definitief-wereldkampioen

 

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Sprietje zei:

De prijsuitreiking kan vanavond dus in volle glorie doorgaan.

Waar kun je dit zien:

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/101567/waar-kan-ik-naar-het-fia-gala-kijken-met-prijsuitreiking-verstappen.html

 

Ik hoop dat Verstappen dan niet telkens aan z´n gezicht zit te frunniken. Dat is geen gezicht als ie wordt geïnterviewed en voor de camera´s staat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...