Ga naar inhoud


afstandbediening vervangen door app?


Aanbevolen berichten

Hallo beste lezers,

Ik heb een tijd geleden mijn Afstandbediening voor de Denon AVR X2000 verloren.

En vervanging is heel gepeperd duur (vanaf 45 euro en invoerrechten portokosten etc.)

 

De Spotify instellingen kan ik enkel wijzigen met de afstandbediening, zo luid het als ik dat tracht te doen via de Webinterface van de Denon.

 

App's voor windows heb ik al geprobeerd en dat gaat niet voor spotify instellingen, eigenlijk logisch.

 

WIE o wie weet een vervanging die met deze receiver, maar ook met de Spotify instellingen werkt / omgaat???

 

En als het kan :whistle: een die niet zo verrekte duur is.

Ga niet zoeken naar originele RC-1183 want deze is onbetaalbaar op internet, het is echt tijdverspilling.

 

ciao ciao

post-30989-0-98514700-1460477331.png

aangepast door Tonskidutch
  • Like 2

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


wellicht het uur dat je reageerde... :P proost :P

maar deze is enkel nog in Amerika en Canada te koop via de baai... en niet om te ruilen

 

learning remote controls heb ik dus niets aan...

 

goed bedoeld voor een andere situatie, maar niet de 1183

toch bedankt jerpsx

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent inderdaad ca 60-70 euro kwijt zag ik...  een shop bleek inderdaad uit nederland te komen, maar was volledig in het duits opgesteld.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou neen ik a dus zeker geen 60~70€ betalen voor iets wat ik verder allemaal met android apps en of pC webinterface kan bedienen

 

puur voor spotify hang ik liever een 12€ mini jack out van 10 meter naar de ingang van de Denon (je weet hoe klein mijn woning hier is)

dan is de bediening ook nog eens interactiever op de pC

 

als ik in de toekomst iets anders tegenkom kan dat altijd nog direct op de denon

 

bedankt voor de reacties

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet mogelijk door het terug sturen van de AB dat er geen invoerrechten betaald hoeven worden i.v.m. dat het gaat om een vervangend exemplaar, of dat onder garantie valt of niet doet even niet ter zake.

 

Als een auto met Nederlands kenteken in het buitenland total los wordt gereden, dan moet de auto toch weer naar Nederland terug i.v.m. dat er anders uitvoerrechten betaald moeten worden.

 

Het is niet een precieze vergelijking, maar misschien de moeite waard het zo met het bedrijf te kunnen regelen, dan ben je als ik het goed heb van die invoerrechten kosten af.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat met invoeren en een afstandbediening extra aanschaffen voor enkel een paswoord aanpassen doen we dus niet.

hoe je het ook bekijkt dat is geld weggooien

 

ik vroeg ook of iemand app's kent welke dit probleem oplost het spotify paswoord kan aan passen...

 

Die app's namelijk kan ik op smart fone testen en hier in Duitsland hebben we ook de regeling op app's aanschaffen geld terug indien niet geschikt.

Ik hou me aanbevolen voor app advies van Denon bezitters.

 

En anders zoek ik wel verder voor een oplossing.

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou iemand anders zocht voor ook mij en deze meneer stuurt mij een tweedehands RC-1183 die nog in de lade lag nadat zijn AV Receiver X2000 door Blikseminslag total-loss was.

voor 35 euro mag ik inderdaad niet klagen.

 

topic kan dicht betreffende de RC-1183

topic mag blijven lopen voor w.b. de app's

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjaak(k)

bedankt voor het aanbod

stel ik zeer op prijs

zo nu en dan spendeer ik ook onderdelen aan zoekende hobbyisten

 

weet nog dat Han de B&O muurbeugels van me kreeg en dolgelukkig was

overigens

het ruimt ook flink op in huis :grin:

 

we verzamelen teveel thuis

ennihoe

ben blij dat de spotify weer bediend kan worden op mijn AV receiver

 

;)

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Overigens uiteindelijk vond ik ook een app die zelfs in de windows 10 store te proberen is

en werkt met alles behalve spotify

:sick::cry:

 

maar goed via het eigen Denon webinterface werkt ook alles, iets trager , maar opgelost

afstandbediening en spotify account vernieuwd op PC en dan de AVR < dat was hem dus

 

eindelijk weer de muziek ook thuis, offline en online.

:wink:

bedankt voor het meedenken en

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...