Ga naar inhoud


Stikstof


ceesv

Aanbevolen berichten

Ik geef geen mening over die 13000 bomen maar het moet een flink oppervlak zijn.

Zou in dat gebied nu geen enkel beschermd beestje rondlopen? Al is het maar een

torretje, salamandertje of een vogel. Een huis isoleren met een grondoppervlak van

80 m2 mag alleen na duur en grondig onderzoek. Bij de habitat van de bomen zou

geen enkel beschermde diersoort voorkomen? ... bizar.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden, Con zei:

Ik geef geen mening over die 13000 bomen maar het moet een flink oppervlak zijn.

Zou in dat gebied nu geen enkel beschermd beestje rondlopen? Al is het maar een

torretje, salamandertje of een vogel. Een huis isoleren met een grondoppervlak van

80 m2 mag alleen na duur en grondig onderzoek. Bij de habitat van de bomen zou

geen enkel beschermde diersoort voorkomen? ... bizar.

een stel hamsters uit limbabwe daar los laten....?

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Con zei:

Zou in dat gebied nu geen enkel beschermd beestje rondlopen?

dat heeft men eerder geprobeerd maar dan met zeldzame paddenstoelen.

Quote

Bijzonder dennenbos

Eindelijk kwam de lang verwachte regen waardoor de paddenstoelen in de duinen alsnog tevoorschijn kwamen. Door een paar paddenstoelenkenners werd een bekend gerenommeerd dennenbos bezocht in het noordelijk deel van de Schoorlse staatsbossen. Het bos staat bij insiders bekend om zijn enorme paddenstoelenrijkdom. Toch gaat dit bos waarschijnlijk tegen de vlakte. Er zijn grootse en vergevorderde plannen om meer dynamiek te creëren in Schoorl door onder andere naaldbossen te kappen en hiermee wind en zand meer ruimte te geven. Achter de eerste duinen in het noordelijk deel van het gebied zijn al delen van naaldbossen gekapt. Het kappen gaat gewoon door, ondanks de plannen van de regering om 100.000 hectare bos aan te leggen en daarmee tegemoet te komen aan de beoogde verlaging van de CO2-uitstoot in Nederland. Het bezochte mycologisch waardevolle dennenbos ligt op een duinrug.

Dennenbos bij Schoorl

 

in 2022 is Staatsbosbeheer desondanks toch begonnen met een uitdunning van het bos zodat het een "Atlantisch" bos zou worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, wanderer zei:

een stel hamsters uit limbabwe daar los laten....?

Ik heb daarvan ooit de livefeed van het verslag gezien voor het RTL nieuws. Het leuke is dat alle opmerkingen gewoon te volgen zijn. Een zo'n opmerking was: "Als zo'n beest over de weg loopt rij ik er gewoon overheen". Dat kwam natuurlijk niet in het nieuws 😇

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een das?

dat is toch zo'n zwart wit beest?

was dat niet zo een burgt graver bij Prorail 🤔

in Nederland fokken ze ook zwart wit koeien, die kwamen ook ooit in de natuur vrij voor... fokken ze die nu ook bij Das&Boom?

 

O ja een kwart miljoen runderen slachten ze in Nederland per jaar met toestemming van de Overheid en de EU

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steeds minder keren hoogste punt vieren en/of opleveringen dan gaat ook de bitterballenverkoop sterk omlaag.

 

Maar de hele stikstof crisis bepaald nu al grotendeels de bouwsector. Dus Hugo de Jonge heeft weer een nieuw (oud) plan geadopteerd.

Elk dorp een straatje met huizen erbij (monopolie) en in 2030 nieuwe grote bouwlocaties in de provinciën. Ja haha, HAHA HAHA. happy_001.gif

 

DE redding van Hugo de Jonge voor ons allen.

 

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vacature waarop ik één maand geleden solliciteerde in de bouwwereld bestaat al niet meer. Investeerders trekken massaal de stekker uit de projecten.

Zo erg is het al.

De Gemeenten verlenen geen vergunningen meer. Provincies volgen ook wegens de onoplosbare stikstof deposities en intrede van de DSO 2024.

De ontwikkelaars kunnen geen dekking meer vinden bij banken en beleggers voor de reeds goedgekeurde bouwplannen. materiaalkosten en energie

De infra / NUTS bedrijven kunnen opleveringen niet meer garanderen in veel regio's = woning klaar maar geen stroom.

etc etc etc

 

En de commerciële verhuurders klagen de staat aan wegens de limitaties op de huurprijs.

Ga der maar aan staan.

 

We zadelen de samenleving op met patstellingen omdat we kipsaté en bitterballen willen.

Terwijl Europa nu wel even wil wachten met het Glyfosaat verbod.

 

maar dat gaat Wobke oplossen voor ons happy_001.gif

aangepast door Tonskidutch
blauw

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien weer naar je oude stek in Amsterdam verhuizen?

De NV Luchthaven Schiphol zoekt volop mensen.

Klik.

Stikstof is geen probleem op Schiphol.

 

Een zwager van mij is daar net begonnen.

Ze hebben volop plannen voor de toekomst.

https://www.bnr.nl/nieuws/infrastructuur/10526835/schiphol-steekt-3-miljard-euro-in-onderhoud-en-vernieuwing-ticketprijzen-gaan-omhoog

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amsterdam als oude stek had ik misschien nog kunnen aanhouden toen er in 2008 een hypotheek crisis opdook en ik dan in 2010 een baan en vier bijbaantjes zou hebben gehad. De kosten voor gas als voorschot in de V.V.E. zijn inmiddels 2022 op 300+ € gestegen dus de V.V.E. bijdrage is 660€ per maand 2023.

 

Ondanks dat afgelopen jaar gebleken is dat mijn appartement met 200.000€ duurder door derden aan derden verkocht is geworden.

Maar qua Shithol, daar zou ik nooit vrijwillig een baan hebben aangenomen en gedwongen al helemaal niet. Loonslavernij is net zo erg als de slavernij 1863.

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, de 20 jaar hier gestimuleerde speculanten en aandeelhouders van hoe meer geld hoe beter. Geld is een doel geworden ipv een ruilmiddel.

 

Moet misschien de stichting Dawas 'n Boom oprichten. Dan krijgen we in West Nederland een Atlantisch bos van zeewier en wordt mijn huis 50x zoveel waard.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

een das?

dat is toch zo'n zwart wit beest?

was dat niet zo een burgt graver bij Prorail 🤔

in Nederland fokken ze ook zwart wit koeien, die kwamen ook ooit in de natuur vrij voor... fokken ze die nu ook bij Das&Boom?

 

O ja een kwart miljoen runderen slachten ze in Nederland per jaar met toestemming van de Overheid en de EU

 

een stel hamsters uit limbabwe fokken ze daar

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...