Ga naar inhoud


Ring deurbel batterij verwisselen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

Heb thuis een draadloze deurbel bij de voordeur en een draadloze camera bij de keukendeur.

Bij de achterdeur kan ik de batterij er simpel uitklinken en wisselen met een volle die ik los gekocht heb.

 

De batterij van de deurbel kan ik er niet uitklikken zoals met de camera.

Die zit helemaal dicht.

Is er een optie om m er toch uit te halen  of is t verstandiger gewoon op te laden?

 

Iemand ervaring ?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uit je antwoord merk ik op dat je geen ervaring hebt met deze producten.

 

Had je dat wel dan had je absoluut de intentie van  de vraag begrepen en een meer constructieve reply geplaatst.

 

Mocht je ondanks bovenstaand nog steeds van mening zijn dat dit topic fout geplaatst is dan is daar ook een andere manier voor waarmee je dit aan de mods kunt melden.

 

Mocht dit topic fout geplaatst zijn dan het vriendelijke verzoek aan de moderator om het alsnog te verplaatsen.

aangepast door Gerard 76
  • Like 1
  • Bedankt 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

dank voor de reactie 

 

dat zal de bedrade versie zijn.

mijn vraag ging over de draadloze 

deze heeft die 2 schroefjes ook wel maar als een soort borging, dan haal je de complete bel van het plaatje af wat aan de muur zit

 

de handleiding laat zien dat je hem moet loshalen en opladen binnen…

 

vandaar ook de vraag in dit topic.

 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Check wel de hele 2e video 🤓

 

Je noemt ook geen type. Lastig helpen zo…. Als je een ring hebt check dan in de app welke precies. Volgens mij heb ik echter met beide videos het ring aanbod draadloze deurbellen wel gedekt ;) 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2022 om 17:28, Michel zei:

Check wel de hele 2e video 🤓

 

Je noemt ook geen type. Lastig helpen zo…. Als je een ring hebt check dan in de app welke precies. Volgens mij heb ik echter met beide videos het ring aanbod draadloze deurbellen wel gedekt ;) 

Hoi Michel.

 

Misschien heb je hier wat aan?

 

De batterij verwisselen zoals in de video gaat niet bij de mijne.

529042AB-FAC4-40DA-97CC-5DCD6FDD48B0.png


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Check de help-functie in de app of kijk op de officiële website, die staat vol met info. Met de zeer beperkte informatie de je geeft blijft het gokken.

 

Installeren van de Ring Video Doorbell (2de generatie) met een bestaande deurbel – Ring Help

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Michel zei:

Check de help-functie in de app of kijk op de officiële website, die staat vol met info. Met de zeer beperkte informatie de je geeft blijft het gokken.

Ik heb een 2e generatie deurbel op WiFi 

 

hieronder de beschrijving zoals t op de site staat,

er wordt gesproken over het verwijderen van de deurbel zelf en niet over de batterij welke hierin zit.

Deze lijkt er niet uit te kunnen itt de bedrade variant.

 

Hopelijk begrijp je mijn vraag nu wat beter.

 

Het lijkt erop dat de batterij er niet uit kan maar dat de hele bel van het bevestigingsplaatje af moet om op te laden.

 

 

6F21EE5B-E8C7-4002-B211-A2977E762CFA.thumb.png.76105a5f0a73f0461f1992fc0d2db3bb.png


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...