Ga naar inhoud


CO2 uitstoot per persoon?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


Op 16-8-2022 om 08:51, Tonskidutch zei:

 

Een zinnetje om te genieten nietwaar? 6 negatieve connotaties, puur symbolisch natuurlijk...

Doe er eens wat aan man! Neen het zijn altijd de anderen.

Symbolisch?

 

Kijk es naar de co2 uitstoot van India, China en de VS?

 

En denk je nu echt dat een persoonsgebonden co2 Budget in NL hierbij ook maar iets verschil maakt?

 

Zolang je maar betaalt kun je uitstoten wat je wilt, dus wat heeft het klimaat hier nu aan?

 

Nee er spelen andere belangen 

  • Bedankt 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Volgens een bepaald (sprookjes?) boek waar vele tig miljoenen heilig in geloven is hij daar lang geleden een tijdje mee gestopt. Dat alles aan het oppervlak, mensheid en aanverwanten, niet de ruimte in geknald is wordt geen verklaring voor gegeven in dat boek...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2022 om 08:51, Tonskidutch zei:

Neen het zijn altijd de anderen.

Ik herinner me dit uit mijn kindertijd:

"Hunnie doen het ook!"

"Maar zij zijn begonnen!"

 

Als je volwassen bent, weet je (hoor je) te weten:

"Verbeter de wereld, begin bij jezelf."

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2022 om 22:51, gerrit B zei:

dit kaartje wel eens gezien?

luchtvervuiling over de gehele wereld

 

kijk ik alleen naar Europa dan vraag ik me toch af weer die luchtvervuiling boven de zee bij Engeland vandaan komt met de luchtstroming zoals hij nu is?

 

Kijk je naar de gehele wereld dan vraag ik me af waar men hier over zit te zeuren, er zijn gebieden in de wereld waar het je niet van zou verwachten maar waar de vervuiling vele malen hoger is en waar veeeeeeel meer winst te halen is.

Ik vrees dat je in het klimaatontkennersmoeras verzeild bent geraakt.

Jouw kaartje is kwa vervuilingsschaal precies gespiegeld tov deze: https://aqicn.org/map/world/

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Zunigkyk zei:

luchtvervuiling over de gehele wereld

Ik geloof toch eerder die van Gerrit B, Er is hier niks aan de hand

En volgens deze lijst is hier in Nederland ook niet veel aan de hand, tegenover China of the US of A

http://www.globalcarbonatlas.org/en/CO2-emissions Chartview kiezen aan de rechter zijde.

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, alias haha zei:

Er is hier niks aan de hand

als het Nederlandse luchtmeetnet geen CO2 data aanlevert aan derden kun je ook geen globale kaart produceren waar juiste waarden op staan

https://www.luchtmeetnet.nl/

 

dat is net zo als die ontbrekende data van Nederland in menig globaal Corona overzicht maar dat is off topic

 

maar men observeert natuurlijk ook al gedurende een aantal jaren vanuit de ruimte en specifieke data betreffende de uitstoot wordt zeer zeker ook boven Nederland gemeten EN JA het CO2 gas wordt door de wind globaal verdeeld.

 

 

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...