Ga naar inhoud


Telenet abbo downgraden, erg onduidelijk.


dunhans
Ga naar oplossing Opgelost door dunhans,

Aanbevolen berichten

Ik kom er niet aan uit, ik wil mijn TELENET abonnement downgraden omdat ik er te weinig gebruik van maak en veel geld kost.

Ik betaal nu 112,08 euro p/m, en de naam van het product is; WIGO3  9GB  daarvoor is er internet, vaste huis-telefoon, de nieuwste telenet tv-BOX, gsm-simkaart met belminuten en mobiel internet en een ci-module in de slaapkamer-tv.

 

Ik kijk alleen maar NETFLIX en NL ziet, dus die Telenet TV-box moet weg, de vaste huistelefoon mag eigenlijk ook weg en de ci-module kan dan in de woonkamer tv.

 

Omdat ik in Nederland gebruik maak van de TELENET tv-app via internet met een chromecast met google tv is het belangrijk dat het streamen in Nederland mogelijk blijft.

 

Op de site van Telenet kom je dan uit op de abonnements vorm; ONE internet  download 150 Mbps + 1 mobiel nummer voor 69,10 euro p/m. Dus dat scheelt behoorlijk!  

Wil je tv dan kom je uit op Telenet TV flow met 14 zenders via een app voor 9,94 euro per maand.  Die 14 zenders heb ik genoeg aan.

 

Maar kan je dan nog steeds via de coax-kabel tv kijken, op de slaapkamer tv met het compact signaal en in de huiskamer met de ci-module? En blijft die Telenet tv app actief, ook in Nederland of gaat die ook ge-downgraded worden naar minder zenders?

 

Dit soort info geeft Telenet niet vrij en dat maakt het erg onduidelijk, wie kan het mij duidelijk maken?

 

 

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben bang dat je deze info van Vlaamse gebruikers of gewoon van Telenet moet halen. In NL is deze dienst niet beschikbaar…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dunhans als je Tv flow wilt gebruiken dan gaan ze het digitaal kabel abbo afsluiten zodat je enkel internet hebt, wil je verder uw CI+ module blijven gebruiken zal je verplicht worden die TVIconic te blijven betalen of inbellen en vragen of ze die kabel huur + sabam kosten niet kunnen aanrekenen voor de CI+ module, want met flow tv gebruik je enkel een internet abbo, en geen digitaal kabel tv abbo.

dus blijf je aan die ene kost zitten,

of je moet alles apart nemen, dat kan nu ook en is goedkoper geworden, is een nieuw abbo naam.

alles vind je op de website van telenet ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

OK, dan maar naar ONE + Iconic    

 

Bedankt voor je reactie!

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Dat was de vraag niet, het gaat om downgraden van een Telenet abo.

Je reactie is niet ter zake doend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het compact signaal op coax heb je altijd geloof ik als er kabel je huis binnenkomt. Toen ik verhuisde naar mijn huidige woning, kon ik al direct tv kijken met de ci+ module van Telenet (die op naam van mijn ouders staat waar ik eerst woonde) voordat ik een internet of tv abonnement had geregeld op dit adres (bij Orange). Vorige eigenaar van het huis keek nog analoge kabel, en had internet via de telefoonlijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 13-3-2023 om 17:56, digitaal kijker zei:

Als er geen filter op zat kon je kijken, 

zonder kabel abbo kijk je zwart bij Telenet.

Is dat een probleem? 

This hun verantwoordelijkheid dat ze het signaal komen afzetten met een filter.

Volgens mij zijn er duizenden gezinnen die gewoon kijken door hun lax beleid 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RogerDR zei:

Wat zit er nog open op de kabel bij Telenet? Het minipakket in matige kwaliteit. Ongeveer 20 zenders in digitale standaard, geen HD. Als er geen filter tussen gezet word.

Idd, Ongeveer 20 zenders . Compact signaal is de benaming 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...