Ga naar inhoud


Start SpaceX uitgesteld wegens bevroren klep.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

 

 

Ook hier te zien.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar Start SpaceX uitgesteld wegens bevroren klep.

  • Moderator

SpaceX doet donderdag een nieuwe poging om de grootste raket aller tijden te lanceren.

Het is de bedoeling dat het Starship tussen 15.28 uur en 16.30 uur Nederlandse tijd opstijgt vanaf een lanceerbasis in de staat Texas.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De raket is na lancering gaan driften en ontploft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Beslist geraakt door een Oei Oei vogel op grote hoogte. 😁

De oei oei vogel komt niet zo hoog.

 

Voor de mensen die niet weten wat de oei oei vogel is hier een korte beschrijving:

 

Het vogeltje komt veel voor op het platteland met name in de weilanden. Het vogeltje is net zo groot als een mus maar onderscheid zich in de enorm grote kloten bij het mannelijk geslacht.

Hierdoor is het voor dit vogeltje ontzettend moeilijk om de vlieghoogte te houden en is het dus bij iedere prikkeldraad afzetting oei oei

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ceesv zei:

De raket is na lancering gaan driften en ontploft.

Wat mij opviel is dat men de raket langere tijd liet doorgaan terwijl toch duidelijk was dat er een gevaarlijke situatie kon ontstaan.

Ik kan mij andere lanceringen herinneren waarbij men de raket tot ontploffing bracht vanwege hetzelfde gedrag van de raket als bij deze lancering

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, de hoop dat die weer de goede richting opgaat vergaat als laatste.

 

De raket was al op grote hoogte, men wil bij een eerste vlucht zoveel mogelijk gegevens verzamelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat ze in de jaren 60 aan de lopende band richting de maan konden met voor nu zeer verouderde technieken en nu met alle moderne computers en technieken komt men de nog niet eens fatsoenlijk de lucht in.

Waren het toen dan een stelletje waaghalzen die met gekruiste vingers en met ouderwetse apparatuur en heel veel geluk de maan bereikten, zijn het nu een stel prutsers of had men beter even een mannetje naar de chinezen kunnen sturen om te kijken hoe die wel gewoon naar de maan kunnen vliegen.?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Mojo said:

Wat mij opviel is dat men de raket langere tijd liet doorgaan terwijl toch duidelijk was dat er een gevaarlijke situatie kon ontstaan.

Ik kan mij andere lanceringen herinneren waarbij men de raket tot ontploffing bracht vanwege hetzelfde gedrag van de raket als bij deze lancering

Mogelijk dat er nog een poging tot seperatie van de trappen werd gedaan, dan was er alvast 1 extra punt geoefend.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mojo zei:

Wat mij opviel is dat men de raket langere tijd liet doorgaan terwijl toch duidelijk was dat er een gevaarlijke situatie kon ontstaan.

De raket kwam in een onvoorspelbare slingerkoers, konden we zien. Dan ligt het namelijk weer aan de hoogte of de ontploffing zwaarder is gezien de hoeveelheid zuurstof in het gevaarte en in de omgeving en dus of er kleinere of grotere gevaarlijke brokstukken omlaag zeilen. Zo een nieuwsreporter op TV.

 

Zonde van al die grondstoffen.

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...