Ga naar inhoud


Russische ambassade in Ukkel telt meeste schotelantennes van Europa


stevenvc19

Aanbevolen berichten

Ik las zonet in "De Tijd" een uitgebreid artikel over de 17 schotelantennes op het dak van de Russische ambassade in Ukkel. 

Blijkbaar zijn de Russen toch wel verzot op tv uit het thuisland? 🙂 

https://www.tijd.be/politiek-economie/belgie/algemeen/meeste-russische-spionage-antennes-staan-in-belgie/10461292.html
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal zeker een schotel voor tvvlaanderen bij zitten. Als ik via Google maps en Bing maps kijk zie ik drie grotere schotels.

Deze schotels zijn tussen de drie en vijf meter in diameter en zijn draaibaar, vergelijk foto's van google en bing maps en het blijkt dat elke schotel gericht is op een andere posities tijdens de opname.

Via DishPointer zie je dat een schotel in ieder geval het Internet verkeer via satelliet gebruikte of in de gaten heeft gehouden.

 

Eutelsat Konnect.jpg

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

RT is van vele satellieten verbannen. Ze zullen moeten richten op AMsat, Gorizont en dat doort exoten 😊

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me meer druk maken over VHF/UHF antennes want dat is lokaal verkeer.  Want ze met die schotels uit de lucht halen is niet locatie gebonden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...