Ga naar inhoud


dit WE oostenrijk F1


bellejt
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hamilton van 4 naar 8, Sainz van 5 naar 6 en Ocon van 9 naar 14.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik vind er geen zak meer aan als “onze Max” altijd maar weer wint. 

Zyn er anderen die van myn mening zyn?

Het is niet ONZE Max want hij is een Belg, en ja het is saai als alsmaar de zelfde wint dat haalt voledig de echte spanning uit de sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de nieuwe track limits en het achteraf veranderen van de uitslag is het toch weer spannend geworden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zaterdagmiddag kwam het trieste nieuws naar buiten dat de Nederlandse coureur Dilano van 't Hoff (18) is overleden aan de gevolgen van een zware crash op Spa-Francorchamps.
Zondag is de Nederlandse motorcoureur Den Besten (30) overleden na crash tijdens het International Road Racing Championship in Finland.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 uren geleden, Penthe zei:

Het is niet ONZE Max want hij is een Belg, en ja het is saai als alsmaar de zelfde wint dat haalt voledig de echte spanning uit de sport.

Bullcrap, Max is geboren in België, maar heeft gewoon een Nl paspoort en is 100% Nederlander..

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Michel zei:

Bullcrap, Max is geboren in België, maar heeft gewoon een Nl paspoort en is 100% Nederlander..

Ik woon al 23 jaar in Spanje ook al vraag ik de Spaanse nationaliteit aan blijf ik toch een Nederlander met de Spaanse nationaliteit. Ik kan op geen enkele manier een echte Spanjaard worden want dat ben ik gewoon niet. Voor mij is en blijft Max een 100% Belg met een Nederlandse nationaliteit, en dus niet een 100% Nederlander want dat is "onmogelijk".

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mijn zoon is ook geboren in België, we wonen in België, maar hij is 100% Nederlander. Dus wat jij er ook van vind, het gaat erom wat er in je paspoort staat.

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Michel zei:

Mijn zoon is ook geboren in België, we wonen in België, maar hij is 100% Nederlander. Dus wat jij er ook van vind, het gaat erom wat er in je paspoort staat.

 

 

Daar verschillen we van mening in en die van mij veranderd daar niet mee, je echte nationaliteit is daar waar je geboren bent en dat kun je niet veranderen. Daarom moet er eigenlijk ook in je paspoort vermeld staan waar je echte roots liggen vind ik.

 

Maargoed onze menings verschillen zijn duidelijk, kunnen we gelijk weer verder met de rest van de dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou , ik krijg nu nog erg veel medelijden ...Eerst maar ontbijten... 😂

FB_IMG_1688368626190.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Quote

je echte nationaliteit is daar waar je geboren bent en dat kun je niet veranderen.


 

Dus als jij met je zwangere vrouw op vakantie bent en ze besluit de kleine er 4 weken eerder uit te gooien, zit jij plotseling met een baby met Kroatische nationaliteit?
 

Onzin natuurlijk. Gelukkig hoeven we hier geen meningen over te hebben, maar is dat gewoon wettelijk prima geregeld.

  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nog zo is (in NL ) weet ik niet maar ik stond bij m'n pa in zijn paspoort en had zelf geen paspoort tot mijn 18e.

Hij ging immers naar het gemeentehuis om het geborene aan te melden en daarna werd ik te water gelaten in het doopvont  🤪

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbele nationaliteit bij geboorte

In sommige gevallen heeft u al bij uw geboorte een dubbele nationaliteit.

  • Sommige landen hebben de regel dat een kind de nationaliteit krijgt van het land waar het wordt geboren. Ook als het om 1 of 2 ouders uit het buitenland gaat. Een kind kan dan 2 of 3 nationaliteiten hebben.
  • Sommige landen hebben de regel dat een kind bij de geboorte de nationaliteit van beide ouders krijgt, als de ouders een verschillende nationaliteit hebben. In dat geval heeft het kind 2 nationaliteiten.
  • Sommige kinderen van buitenlandse ouders worden van rechtswege bvb. Belg of Nederlander. Als de ouders zelf in België of Nederland zijn geboren én hun ouders tijdens de geboorte van het kind in België of Nederland woonden. Ook zij hebben dus 2 nationaliteiten.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Max heeft gewoon Nederlandse ouders en alleen een Nederlands paspoort. Het is zijn recht zich Nederlander te voelen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...