Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Hongarije


Sprietje

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden, astro iris zei:

Gelukkig was de strijd voor de plaatsen achter Verstappen nog spannend, anders viel ik in slaap.

Max kwam over de streep , ik ga een biertje halen en die was bijna op toen Hamilton binnen kwam 🍻

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hij heeft de helft van de deelnemers op 1 ronde achterstand gereden.

Nog een paar wedstrijden, dan heeft hij op de finish een ronde voorsprong op alle deelnemers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

Hij heeft de helft van de deelnemers op 1 ronde achterstand gereden.

Nog een paar wedstrijden, dan heeft hij op de finish een ronde voorsprong op alle deelnemers.

Leuk om kijken dat. Dan was de tour de France stukken spannender.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verbeterpuntje voor volgend jaar, geen breekbare trofee uitreiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren gekeken op Tipik , in prima HD beelden en alles in FTA. Bijna 70% van de Belgen hebben die mogelijkheid. Geen rotzooi met die vet betalende streamingdiensten zoals bij mijn vriendelijke Noorderburen , waarbij je om de minuut een "max frikandel" in je strot wordt geduwd , al lust ik veel liever een Duitse curryworst , kwestie van smaak zeker.
De commentaar van Gaëtan Vigneron , een ouwe rot die reeds 30 jaar meedraait in de F1 wereld was om vingers af te likken , heeft tonnen ervaring en heb veel opgestoken van wat er gebeurd bij Ferrari,Mac Laren, enz... zowel qua motorconstructie,bandenkeuze,enz...
Eindelijk heb ik in geen minuten het woord "Max" of "Red Bull" gehoord , enkel wat er gebeurde op circuit en zo hoort het , wat een verademing mensen... pfff...
Ik kijk uit naar verdere uitzendingen op deze zender , maar het is in het
"francophone" en daar kan geen enkele van mijn vriendelijke Noorderburen iets van begrijpen , laat staan spreken want dan is het hek echt van de dam.
Uit sympathie laat ik bij iedere volgende GP mijn Waalse haan met plezier kraaien.  🐓

  • Like 2

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28.2°E 10714, H, 22000 8PSK FEC 5/6  Channel 4 (BSkyB) 4:2:0 

 

Gisteren , de hoogtepunten vrij te zien op Channel 4  (nog hele vaas) 😄

Channel 4_0282 10714_H_22000_20230723_203718.jpg

Channel 4_0282 10714_H_22000_20230723_210411.jpg

Channel 4_0282 10714_H_22000_20230723_212628.jpg

Channel 4_0282 10714_H_22000_20230723_212839.jpg

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB  + Opticum 4K lnb. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...