Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Hongarije


Sprietje

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, minplus zei:

Hier gewoon op Hesgoal. Kan ik tegelijk nog iets anders op de buis zien en verder op forums bezig zijn als afwisseling.

Toch mar oppassen met Hesgoal.  Als ik Hesgoal open , dan verwittigt mijn Kaspersky anti virus dat deze site onveilig is en vraagt dan, " wil je toch doorgaan "?

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik hoop Tipik nog te gaan vangen op buitenantenne en niet alleen voor F1 :D

Voor jou moet Luik te doen zijn. Volgens deze site kanaal 45 en slechts 32 km. Bij mij komt Doornik op 42 km met 95 tot 99% signaal binnen , met antenne op zolder.

2023-07-25 10.54.14 fmscan.org a0ac6de58154.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
15 uren geleden, minplus zei:

Hier gewoon op Hesgoal. Kan ik tegelijk nog iets anders op de buis zien en verder op forums bezig zijn als afwisseling.

Wanneer je gratis kijkt naar iets waar ieder ander voor moet betalen ben jij het product waaraan verdiend wordt.

 

Vroeg of laat gaat het je geld kosten.

 

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tipik zit ook in pakket tv vlaanderen.Ik heb hem hier trouwens ook via PXS tv

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben helemaal gelijk.

Ik zou voor de 10 minuten die ik af en toe naar de F1 kijk een Ziggo abo + een F1 abo moeten nemen.

Heel veel meer is alleen interessant als je F1 fanaat bent en dat ben ik absoluut niet.

En ik kijk verder via de schotel naar veel en terrestrial naar de 3 Nederlanden waar ik dik belasting voor betaal.

Een paar uur na de race naar een samenvatting kijken als de uitslag bekend is zou idd een optie zijn zonder enige spanning.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...