Ga naar inhoud


Kent iemand deze antenne/dit systeem?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Van de week kreeg ik dit doorgelinkt van een kennis en die vroeg of het wat was:

 

Spider Satelliet HDTV kabel antenne 4K

 

afbeelding.png

 

 

Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in België zal werken. Wij hebben immers geen DVB-T signalen meer (toch niet dat ik weet).

 

Wie kan er me iets meer over vertellen?

 

tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


In België kun je alleen de Franstalige zenders (En het Duitstalige BRF) gratis ontvangen via de ether. Je hebt dan een TV nodig die DVB-T2 h.265 (HEVC) ondersteunt. Helaas zijn de Vlaamse zenders gecodeerd. 

 

Dat kleine apparaatje boven het plaatje van de TV ziet eruit als een powerinserter. Dat apparaatje is nodig om de antenne van 5 volt stroom te voorzien. 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Noordzee zei:

Dat kleine apparaatje boven het plaatje van de TV ziet eruit als een powerinserter. Dat apparaatje is nodig om de antenne van 5 volt stroom te voorzien. 

Daarom had ik de mijne gekocht

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, RaveMaus zei:

Van de week kreeg ik dit doorgelinkt van een kennis en die vroeg of het wat was:

 

Spider Satelliet HDTV kabel antenne 4K

 

afbeelding.png

 

 

Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in België zal werken. Wij hebben immers geen DVB-T signalen meer (toch niet dat ik weet).

 

Wie kan er me iets meer over vertellen?

 

tnx

Gert

Deze dus:

 

afbeelding.thumb.png.c773e4cc5f848fb75363d5fad793f734.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en weet je wat het geweldige is aan deze antenne, hij vangt alle zenders op tot een afstand van 960 mijl, dat is meer dan 1500km. Dat moeten honderden, nee zelfs duizenden zenders zijn. Nou vergeet het maar. Allemaal leugens. En dan zullen de meeste zenders ook nog gecodeerd zijn die je ontvangt. Mojo heeft zelfs een advertentie waarin wordt beweert dat de antenne een bereik van 3000 mijl heeft, 4800km dus. Allemaal nep.

 

Spider antenne.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, el renegade zei:

Aliexpress broodje aap antenne.

De antenne werkt wel hoor en presteerde ook nog wel behoorlijk tijdens een test hier in Nijmegen. Maar 960, 3000 en zelfs nog meer miles slaat natuurlijk nergens op.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch duidelijk gewoon DVB-T2 dus 🙂 

Ik dacht al dat ze daar een chinees truukje hadden ingepropt om de vlaamse zenders te decoderen. 😁

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, RaveMaus zei:

Toch duidelijk gewoon DVB-T2 dus 🙂 

Ik dacht al dat ze daar een chinees truukje hadden ingepropt om de vlaamse zenders te decoderen. 😁

🤔 Nee heb ik ook al getest. Ook geen Digitenne

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De man die me de vraag stelde had dat ding al besteld. Kostte echt niks op Aliexpress. Maar zoals jullie al terecht opmerkten is het evenveel waard. Er zijn bij me thuis 5 franse radiozenders mee te ontvangen en daar blijft het bij.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...