Ga naar inhoud


Na langetijd weer terug op het forum


pindasnacker

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal na lange tijd mijn satdoosje uitgehaald..en wil me weer even verdiepen in het smartcard gebeuren ik heb vroeger een heletijd met funkaartjes gespeeld .maar nu wil ik engelse zenders bekijken met een orginele kaart zijn hier abbo's voor? Of moet ik iets anders gaan aanschaffen en toch weer met cams en zo aan de gang ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welkom.

 

De meeste Engelse tv satelliet programma's zijn tegenwoordig zonder abo te ontvangen.

Die, welke abo zijn worden niet in het buitenland toegestaan, je kan daar in Nederland geen officieel abo op nemen.

 

Ondertussen heb je voor bijna alle programma's een DVB-S2 ontvanger nodig.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat SKY UK aangaat. Dit werkt alleen nog met officiële boxen. Abo is in NL officieel niet mogelijk. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is mogelijk natuurlijk!. SKYUK kaarten werken niet meer zomaar in een Enigma2 box als je dat bedoeld.

 

Maar mijn advies is neem een iptv abo als je dit soort gecodeerde zenders wilt zien. Dat is tegenwoordig toch wel het makkelijkst. 

  • Like 1
  • Haha 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Sky is eigenlijk de moeite niet hoor. Ik heb Sky hier, heb zo een enorme 65" Sky Glass en kijk vrijwel nooit naar Sky zenders.

Veel reclame, veel herhalingen en voor 9 uur 's avonds moet je om de haverklap een pincode ingeven.  Verder is Engelse TV, vergeleken met NL of BE, vrij boring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Ik heb juist het tegenovergestelde😄

Ik ook ik kijk heel veel naar de Engelse Freesat/Freeview zenders(online) Dit veel meer dan de Nederlandse of Spaanse zenders.

 

Op 26-11-2023 om 21:05, Codx zei:

Alles is mogelijk natuurlijk!. SKYUK kaarten werken niet meer zomaar in een Enigma2 box als je dat bedoeld.

 

Maar mijn advies is neem een iptv abo als je dit soort gecodeerde zenders wilt zien. Dat is tegenwoordig toch wel het makkelijkst. 

IPTV Sky buiten de UK dat wordt dan zo´n abbotje voor 8 euro in de maand met 10.000 zenders, zeer legaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2024 om 23:55, SoarSat zei:

De goede Engelse series en films kan je toch ook gewoon streamen, daar hoef je niet echt Engelse TV te hebben. En voor de rest vind ik er persoonlijk niet veel aan. Freesat is ok omdat je er niet voor hoeft te betalen.

 

Nee heel veel series en films kun je enkel binnen de UK streamen. Het is maar een klein aanbod wat bijvoorbeeld naar Netflix/Prime gaat. Online lost een VPN erg veel op als je accounts aanmaakt op de verschillende webpaginas met jawel een geldige UK postcode. Je kunt dan vrijwel naar alles kijken behalve Sky maar juist deze levert het minste van allen dus mis je daar helemaal niets aan. Ik cast al die UK zenders met mijn laptop naar tv inclu ondertitels. Het geeft ook veel meer voordelen dan satelliet want je kunt series/films streamen en terug kijken zonder ook maar iets te hoeven opnemen in een prima kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2023 om 17:12, pindasnacker zei:

Goedemiddag allemaal na lange tijd mijn satdoosje uitgehaald..

En schijnbaar weer snel ingepakt......

image.png.7b9e236be8aad6c55bc861a2e6dc6644.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen succes meer met illegaal SKY kijken denk ik…. Dus weer weg…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...