Ga naar inhoud


Dpg media ( VTM) neemt RTL Nederland over, voor 1,1 miljard €.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


14 minuten geleden, OFDM zei:

geen interesse in onze BN'ers

 

Misschien ook omdat die beroemdheid exponentieel afneemt.

en andersom ook dat die helemaal niet meer "gevolgd worden" omdat er bloggers en influencers zijn

 

Waarom komt l. tobback en w. claes naar voren, die zien er als integer uit.

Nou moet je niet willen weten wat er destijds allemaal fout ging maar allé

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

Misschien ook omdat die beroemdheid exponentieel afneemt.

en andersom ook dat die helemaal niet meer "gevolgd worden" omdat er bloggers en influencers zijn

 

Waarom komt l. tobback en w. claes naar voren, die zien er als integer uit.

Nou moet je niet willen weten wat er destijds allemaal fout ging maar allé

 

 

 

Met tijd of afstand? Ik denk niet dat Influencers of bloggers een lineaire TV BN'er kunnen vervangen. Geen "gezelligheid" lijkt me.

 

Tobback en Claes zeggen mij echt niets..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beslist ken je de oud secretaris-generaal van de NAVO

Willy Claes

heel apart dat dpg media die onbevestigde berichten op het net verspreidt

Kan zijn dat je meer signalen ontvangt met al jou techniek maar niet de verhalen onthoudt die erop uitgezonden worden.

Niet negatief bedoeld.

 

Het kan niet zo zijn dat we overnames in het media gebeuren als toeval zien gebeuren.

Meer pleuris op tv en media omdat die formule van rupert murdoch wel geld genereerde en dus media beinvloedt lijkt me meer de reden om RTL over te nemen.

 

 

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wij Belgen blijven hier mooi zitten met die RTL tvi en RTL Club en RTL Plug, al is er geen doorsnee Luxemburger die naar RTL4578 kijkt want die verstaan geen Nederlands. En die Franse AB3 is ook maar om zo te laten, ik zag hoe goed het er aan toe ging in Lyon in Frankrijk politiereportages zijn natuurlijk belangrijker de dag van vandaag. Ik heb er genoeg van van al die ellende en geweld dat op tv getoond wordt, laten ze dat maar eens afschaffen in plaats van andere nutteloze dingen. Amusement is soms ver te zoeken in deze sombere tijden.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

RTL48567 en amusement?

 

Ik ben het de laatste jaren niet tegengekomen.

Of je moet sommige reclame filmpjes bedoelen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

RTL48567 en amusement?

 

Ik ben het de laatste jaren niet tegengekomen.

Of je moet sommige reclame filmpjes bedoelen?

 

Ik zeg het niet voor niets

Retard

Television

Luxembourg

 

Of:

Same

Bull

Shit

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Tonskidutch zei:

Beslist ken je de oud secretaris-generaal van de NAVO

Willy Claes

heel apart dat dpg media die onbevestigde berichten op het net verspreidt

Kan zijn dat je meer signalen ontvangt met al jou techniek maar niet de verhalen onthoudt die erop uitgezonden worden.

Niet negatief bedoeld.

 

Het kan niet zo zijn dat we overnames in het media gebeuren als toeval zien gebeuren.

Meer pleuris op tv en media omdat die formule van rupert murdoch wel geld genereerde en dus media beinvloedt lijkt me meer de reden om RTL over te nemen.

 

 

Ja die namen als Vlaamse politici herken ik wel inderdaad. Maar ik weet niet welke staat van dienst ze hadden. Ik ben inderdaad meer geïnteresseerd in techniek dan politiek.

 

Ik zie niet alleen in de media maar ook hier bij ons het overnemen tot een paar molochen gebeuren. Daarbij maak ik mij drukker over het verlies van concurrentie. Daarom schaal ik deze ook in als schaalvergroting maar gelijk ook verarming van veelzijdigheid (als dat er nog was).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar uitzendgemachtigden kijkt in Europa zoals ARD en ZDF is zelfs bij de besten de gekte van bezuinigen toegeslagen (opgelegd door de politiek) maar aan de verkeerde kant van de tafel. De topverdiener zit in het zadel en koopt "oude - nieuwe" crap series en films voor 2024 om zijn baantje veilig te stellen. Liever niet bezuinigen op salaris en overbodige secretaresses. ( nou ja overbodig zouden ze zijn als het management zelf eens een brief schrijft )

 

De systeemfout die op Buitenhof zondagmiddag werd aangeduid is : jullie verdienen teveel en doen te weinig voor het algemeen belang.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-12-2023 om 12:24, Tonskidutch zei:

Dat DPG echt zoveel vermogen heeft opgebouwd met al die reclame en doorverkoop van jouw cookies, tss tss tss.

Misschien kunnen ze van Niewkerk uitwisselen met Brusselmans 🤭

 

Je wil echt niet weten hoe ze dat vermogen hebben opgebouwd, een iet of wat onafhankelijke onderzoeksjournalist zou er een flinke kluif aan hebben...

 

Een beetje in de stijl van Telenet, dat diverse politici van alle partijen in de RvB had en dus een voorkeurbehandeling kreeg, ondanks dat het bedrijf volledig in buitenlandse handen is. Geen wonder dat hen geen strobreed in de weg wordt gelegd, terwijl de helft van hun klanten ontevreden is vanwege constant storingen e.d. Maar dit laatste is off topic, waarvoor sorry.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
46 minuten geleden, DigisatBelgium zei:

En toch vind ik de Nederlandse zenders beter dan de Vlaamse. Heb daarom ook een abonnement bij Canal Digitaal en niet bij Tv Vlaanderen:-)

Maar smaken verschillen dus, dat kan 😀

Ze doen nochtans dezelfde programma’s voor 90% alleen in België met Belgische (BV) mensen en in Nederland met Nederlandse.

ik zie amper verschil, enige is dat in nederland de reclame langer duurt dan in België.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...