D-box Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 Max is er weer op Turkmenistan Sport. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Sat_marc Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 Turkmenistan Sport nu ook. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Sat_marc Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 22 minuten geleden, D-box zei: Poker tv, de bitrate is beduidend lager als je m vergelijkt met Turkmenistan Sport. Poker tv 1,3 Mbit/sec Turkmenistan Sport 6,9 Mbit/sec Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
D-box Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 Nu maar hopen dat ie wint. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 Wordt tegelijkertijd op Poker tv uitgezonden, wat een onzin om dit dubbel uit te zenden! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 9 maart 2024 Geplaatst: 9 maart 2024 Ons Max heeft het weer geflikt! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
SterkeYerke Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden Even een schopje, want de schotel komt nu toch echt dichterbij! Zou iemand eens kunnen kijken of de grand prix van Silverstone nu wordt uitgezonden op Turkmenistan Sport en/of Poker TV?
Mimisiku Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Op Servus TV wordt het ook uitgezonden.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
SterkeYerke Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Dat was me bekend, maar ServusTV is via schotel niet FTA toch? De enige legale manier om Servus gratis in Nederland te kijken is denk ik met een VPN? 18 uren geleden aangepast door SterkeYerke
Mimisiku Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) M4 Sport op 9° wordt ook gecodeerd bij belangrijke evenementen… Even getest tijdens de race. 15 uren geleden aangepast door Mimisiku Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
SterkeYerke Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 12 uren geleden, Mimisiku zei: M4 Sport op 9° wordt ook gecodeerd bij belangrijke evenementen… Even getest tijdens de race. Ja, dit was vorig seizoen ook het geval. Op zich wel het testen waard natuurlijk, want zoiets verandert wel eens per seizoen. Ik probeer de topicnaam aan te passen - het gaat me namelijk toch puur om het vinden van een FTA-zender voor F1 (of een zender waar ik als Nederlander zonder omwegen en enorme kosten een abo op kan afnemen, dat is ook wel een optie). De functie om de topicnaam te veranderen heb ik helaas nog niet gevonden. Wat betreft Channel 4: die zenden alleen de Britse GP uit toch? Die was toevallig dit weekend, dus het zal zeker te zien geweest zijn, maar ik volg graag het hele seizoen 😉. Op zich denk ik dat je trouwens best een eind komt als je bij iedere GP een lokale FTA-zender kijkt. EDIT: ik zie zojuist dat RTL Luxemburg dit ook uit zou moeten zenden. Astra 23.5E op 12168 V. Dat moet denk ik wel te kijken zijn in Nederland? Misschien kan iemand dit bij de GP van België op 26 of 27 juli controleren? Ik weet niet of ik hier tegen die tijd zelf al een schotel op het dak heb. Die zender is dan wel SD, maar als ik het daar gratis kan kijken, kan ik niet zeuren. Als de graphics maar leesbaar zijn. 2 uren geleden aangepast door SterkeYerke
Zilverhippie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja, maar de uitzending is op RTL ZWEE en die zit niet op satelliet. RTL ZWEE is wel via streaming te ontvangen, maar ik weet niet hoe het zit op het moment van de uitzending van de wedstrijd. https://play.rtl.lu/live/rtl-zwee
SterkeYerke Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Jammer. Ga er maar van uit dat ze dat wel geoblocken. Kom je met een VPN wel omheen, maar da's een beetje out of scope voor dit draadje. Ik ga het 27 juli wel even testen natuurlijk!
astro iris Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden F1 is ook te volgen op TIPIK , het tweede net van RTBF. Tenminste als je niet te ver van de Belgische grens woont en de zender via antenne kan binnenhalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen