Ga naar inhoud


Russen hacken Eutelsat? hahaha vast ja. Maar leuk nieuwbericht van de leken van nu.nl


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

@Codx @Penthe

Alsof een commerciële omroep geen eigen agenda heeft?

 

doe jezelf een lol en ga niet voor een commerciële omroep werken of werven.

NPO is geen commerciele omroep, en werken in de media nooit van me leven want dan wordt ik betaald om leugens te verspreiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

 

2 uren geleden, Mojo zei:

Ook alle politieke partijen dan maar opdoeken? Je hebt je al behoorkijk laten brainwashen. Neem eens wat afstand en bekijk het van daar uit.

 

Heb je wel gelezen wat er staat?  Ik schrijf juist dat ik geen binding meer wil tussen politiek en media omdat de media zich voor het karretje laat spannen. Wat ik van de politieke partijen vind, van mij mag de kiesdrempel wel een heel stuk omhoog maar dat is een ander verhaal. 

 

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

@Codx @Penthe

Alsof een commerciële omroep geen eigen agenda heeft?

 

doe jezelf een lol en ga niet voor een commerciële omroep werken of werven.

 

De commerciëlen hier in NL zijn net zo erg. Daar krijg je ook continue brainwash over je heen maar dat heeft te maken met de mentaliteit op het mediapark is mijn vermoeden. En er zullen best goedwillende integere medewerkers zijn, ook die kunnen in het verkeerde geloven.  Maar het gaat er vooral om wat we te zien krijgen. Altijd maar dezelfde mensen en meningen en de van boven opgelegde verhaaltjes. Soms denk je de helft van het mediapark zit zeker bij extition rebellion ofzo.  

 

Even terug komend op Baby-Tv, Wat ze kunnen doen is die zender op een andere transponder zetten waar Freedom TV Ukraine niet op zit, dan merk je snel genoeg of het ook echt op baby-tv gericht was. Er van uitgaande dat het inderdaad een rogue uplink signaal betreft maar ja wat kan het anders zijn, waar komen die blokjes anders vandaan. 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Codx zei:

 

 

 

Heb je wel gelezen wat er staat?  Ik schrijf juist dat ik geen binding meer wil tussen politiek en media omdat de media zich voor het karretje laat spannen.

 

Onze PO heeft een ontstaansgeschiedenis. Een echt rechtstreekse band is er niet.

Wat jij beweert over de PO, is wat de PVV ook beweert. En is dat dan niet politiek gekleurd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Eduard07 zei:

Onze PO heeft een ontstaansgeschiedenis. Een echt rechtstreekse band is er niet.

Wat jij beweert over de PO, is wat de PVV ook beweert. En is dat dan niet politiek gekleurd?

 

Dus omdat de PVV toevallig ook iets zegt wat we allemaal al jaren zien is het ineens politiek gekleurd ?  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Wat een gezwetst om niets. 
Als de k*t-Russen propaganda voor hun zo geweldige land willen verspreiden, dan neem je niet baby TV waar snotneuzen naar kijken die nog niet eens kunnen lezen, schrijven, begrijpen. 
Om bij Eutelsat direct in de multiplex te kunnen inbreken moet je wel wat verstand van zaken hebben en dat acht ik als onmogelijk. Zeker bij dynamische multiplexing. 
Ga je namelijk proberen om in de multiplex in te breken in het grond station of in de satelliet 📡 dan kiepen ook de andere zenders in het bouquet om. 
Dus het is alleen mogelijk bij de toevoer naar het Eutelsat ruimte segment. 
Waarschijnlijk ergens bij baby TV of de weg naar de Eutelsat aanlevering van de baby TV feed. Dat is met grote waarschijnlijkheid het Playout Centrum waar ook ter wereld dit mag zijn of ergens binnen de serverruimte waar het transcoding en daarna outgest plaatsvindt. 
Het zijn volgens mij een stel grappenmakers. 

De aanvallen waren waarschijnlijk niet gericht tegen BabyTV, maar tegen de Oekraïense zenders UA TV, DIM TV en Espreso TV die op dezelfde transponder uitzenden . BabyTV is daarom nu naast de hotbird 13G (13°O) ook via een transponder op de Hot Bird 13F (13°O) gestart.

  • Like 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, de vrije fries zei:

De aanvallen waren waarschijnlijk niet gericht tegen BabyTV, maar tegen de Oekraïense zenders UA TV, DIM TV en Espreso TV die op dezelfde transponder uitzenden . BabyTV is daarom nu naast de hotbird 13G (13°O) ook via een transponder op de Hot Bird 13F (13°O) gestart.

Eindelijk iemand die er meer kijk op heeft. Dan is de video als kopie met meerdere service ID's uitgezonden toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, OFDM zei:

Eindelijk iemand die er meer kijk op heeft. Dan is de video als kopie met meerdere service ID's uitgezonden toch?

Toch gaan de geruchten steeds sterker worden dat niet de satelliet gehacked is maar de computer content die naar de upstream gestuurd word, Baby TV is dan zelf het slachtoffer van deze hack en niet Eutelsat. Dit lijkt mij gewoon het werk van een hackers groepje van weet ik waar. Het is dan ook wel toevallig dat Baby TV geen commentaar wil geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, OFDM zei:

Eindelijk iemand die er meer kijk op heeft. Dan is de video als kopie met meerdere service ID's uitgezonden toch?

 

Ik weet niet of jij alles leest maar volgens mij heb ik hetzelfde gesuggereerd toch. Alleen weetje niks zeker. 

 

En @Penthe  dat zegt ook meteen dat het wel om een illegaal uplink signaal gaat, anders hoeft men baby-tv niet te verplaatsen naar een andere TP. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Codx zei:

 

Dus omdat de PVV toevallig ook iets zegt wat we allemaal al jaren zien is het ineens politiek gekleurd ?  

Ja,.die opvatting is politiek gekleurd. "De PVV" bestaat trouwens niet. Alleen Wilders 1.0. En wie zijn "we"? Ik neem aan vooral PVV stemmers.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Codx zei:

De commerciëlen hier in NL zijn net zo erg. Daar krijg je ook continue brainwash over je heen maar dat heeft te maken met de mentaliteit op het mediapark is mijn vermoeden.

Nu kijk ik alleen het NOS nieuws en soms een VPRO documentaire + Buitenhof.

Als ik al een TALKshow kijk is het meestal net wat jij zegt allemaal meningen en geen of heel weinig feiten.

TALKshow hosts die mensen niet laten uitspreken en vooral slim trachten te zijn om binnen het timemanagement iedereen van de gasten even te laten kletsen.

KLETSshows dus.

 

Maar goed het ging over de hackers en babyTV. Er is nog steeds "No Proof".

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Toch gaan de geruchten steeds sterker worden dat niet de satelliet gehacked is maar de computer content die naar de upstream gestuurd word, Baby TV is dan zelf het slachtoffer van deze hack en niet Eutelsat. Dit lijkt mij gewoon het werk van een hackers groepje van weet ik waar. Het is dan ook wel toevallig dat Baby TV geen commentaar wil geven.

Dan vind ik het vreemd dat in de eerste opname blokjes te zien waren in de hack. Maar goed, we wachten af en ik hoop dat het wordt opgehelderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Codx zei:

 

Ik weet niet of jij alles leest maar volgens mij heb ik hetzelfde gesuggereerd toch. Alleen weetje niks zeker. 

 

En @Penthe  dat zegt ook meteen dat het wel om een illegaal uplink signaal gaat, anders hoeft men baby-tv niet te verplaatsen naar een andere TP. 

Nee sorry, ik heb de politieke discussie overgeslagen en misschien ook jouw antwoord. Nee, ik heb geprobeerd om de zoeken in het Oekraïens op de naam van de zanger in de Russische video + satelliet en hack maar nog geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...