Ga naar inhoud


Update windows 7 home premium


blitz10

Aanbevolen berichten

Mijn pc is gecrasht. Heb via recovery terug kunnen zetten naar Windows 7 servicepack 1.

Het probleem doet zich voor dat ik de pc niet meer via Windows software upgedate krijg.

 

Is er nog een mogelijkheid om via een omweg deze alsnog te uppen naar Windows 8 cq  10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
11 minuten geleden, blitz10 zei:

Is er nog een mogelijkheid om via een omweg deze alsnog te uppen naar Windows 8 cq  10

Windows 7 is gestart in 2009 en de ondersteuning is gestopt in 2019.

Windows 8 starte in 2012

 

Het lijkt erop dat jouw computer tenminste 12 jaar oud is.

Is je computer niet gecrashed?

 

De gratis upgrade van Windows 7 naar Windows 10 is niet langer beschikbaar.

Je kunt Windows 10 nog steeds downloaden van Microsoft, maar je hebt een geldige licentie nodig om het te laten werken.

 

Het beste is om een verse Windows 8 of wanneer je pc het nog ondersteunt Windows 10 te installeren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Het beste is om een verse Windows 8 of wanneer je pc het nog ondersteunt Windows 10 te installeren.

Dan moet je nog wel een licentie hebben, of dat het waard is op zo´n oude computer is een afweging van de gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze naar het museum gaat.

Koop wel een nieuwe, ben niet veel eisend, beetje internetten en mailen.

 

 

Iemand een tip voor me, welke desktop ik het beste kan kopen tussen 250 en 500 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, blitz10 zei:

Ik denk dat deze naar het museum gaat.

Koop wel een nieuwe, ben niet veel eisend, beetje internetten en mailen.

 

 

Iemand een tip voor me, welke desktop ik het beste kan kopen tussen 250 en 500 euro

Koop een mini PC neemt niet veel ruimte in beslag en voldoet wel direct aan jou eisen en is goedkoper.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nuc bijvoorbeeld.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of gewoon een refurbished.Kosten dikwijls maar een 4de van de nieuwprijs met win10 erop.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bellejt zei:

of gewoon een refurbished.Kosten dikwijls maar een 4de van de nieuwprijs met win10 erop.

Vaak zijn deze overclocked en kunnen dus bij gebruik van bepaalde software de geest geven, zelf al meerdere keren mee mogen maken met enkel gebruik van een backup pakket. Je zou bij aankoop specifiek aan kunnen geven dat de pc niet overclocked mag zijn, misschien dat het helpt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zet je hem gewoon terug op normale snelheid.Programmaatjes genoeg om dat te testen en met een intel kan je makkelijk 10% overclocken zonder problemen met het juiste programma dat ook de koeling aanstuurt.Doe ik hier al 20 jaar

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij op kantoor waren NUC's de standaard desktop computer.

Ik gebruik er zelf privé ook een achter mijn tv voor een wat comfortabeler browsen en streamen, zonder de verplichte reclames van de tv browser.

 

De NUC is er in vele varianten, een voorbeeld:

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bellejt zei:

dan zet je hem gewoon terug op normale snelheid.Programmaatjes genoeg om dat te testen en met een intel kan je makkelijk 10% overclocken zonder problemen met het juiste programma dat ook de koeling aanstuurt.Doe ik hier al 20 jaar

Mijn ervaring zegt dat je helemaal niet moet overclocken, maar dat is een discussie appart. 2e hands winkels die overclocken raad ik dan ook al ruim 10 jaar af naar de mensen toe. Hoef je ook niet te gaan rotzooien na aankoop om de boel weer normaal te zetten of met fans te klooien.

 

Ik raad de topic starter dan ook gewoon een nieuwe Micro/mini PC aan daar zit tenminste meer recente hardware in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar niet elke Intel i7 core gaat mee met Windows 11 en qua Windows 10 erop hebben is het 2025 uit met de update pret.

 

Voor 250 ~ a ~ 300€ heb je een heel leuke HP Elite SLICE met soundmod., i7 6700T, Windows11 PRO, CLEAN en een veelheid aan aansluitingen met bluetooth en wifi ingebouwd (hdmi displayport usb 3)

 

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt je windows 7 sleutel gebruiken om windows 10 te installeren. Windows Media Creation tool downloaden en via die tool windows 10 downloaden en op usb zetten . dan kun je gewoon installeren en de windows 7 sleutel invoeren.

aangepast door Satterdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...